Ποια είναι η παρουσία του νέου σχήματος Starwood - Marriott στην Ελλάδα

Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2015

To ξενοδοχειακό deal της χρονιάς, με 1,1 εκατ. δωμάτια και 5.500 ξενοδοχεία στην ''ομπρέλα'' του δε θα
μπορούσε να μην έχει προεκτάσεις και στην Ελλάδα, η οποία, ευρισκόμενη στο τοπ 20 των πλέον τουριστικών χωρών διεθνώς, βρίσκεται εντός του πεδίου ενδιαφέροντος τόσο για τη Marriott όσο και για την Starwood.
Κι αυτό, παρά το γεγονός ότι η κρίση της τελευταίας επταετίας δημιούργησε νέα δεδομένα ως προς την παρουσία αμφότερων των αλυσίδων στη χώρα μας.
Επί του παρόντος, οι εκπρόσωποι των δύο ομίλων στην Ελλάδα αρκούνται στις επίσημες ανακοινώσεις των μητρικών τους εταιρειών.

Οσον αφορά πάντως την παρουσία τους, σαφώς ισχυρότερη είναι αυτή της Starwood στη χώρα μας, με 9 ξενοδοχεία υπό την σκέπη της στις δημοφιλέστερους ελληνικούς τουριστικούς προορισμούς- Αθήνα (Mεγάλη Βρετανία- King George), Σαντορίνη (Mystique, Vedema Resort), Μεσσηνία (Costa Νavarino), Μύκονος (Santa Marina), Ρόδος (Sheraton Rhodes Resort ).

Οι επικείμενες αλλαγές στο ιδιοκτησιακό καθεστώς του Αστέρα Βουλιαγμένης (για τον οποίο οι συζητήσεις μεταξύ του τουρκοαραβικού σχήματος από τη θέση του επενδυτή και των Εθνικής Τράπεζας- Ταμείου Αξιοποίησης της Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου από τη θέση των ιδιοκτητών βρίσκονται ακόμη σε εξέλιξη) -και όχι μόνο- έφεραν αλλαγές από τα τέλη του 2014 και στη σύμβαση διαχείρισης που είχε ο όμιλος με το συγκρότημα της Βουλιαγμένης. Αποτέλεσμα, η διαχείριση να περάσει από τις αρχές του 2015 στη διοίκηση του Αστέρα, με μία ενδιάμεση ωστόσο συμφωνία franchising με τη Starwood ώστε να γίνεται η χρήση των σημάτων Arion, A Luxury Collection Resort & Spa και The Westin Athens.
Από την πλευρά του ομίλου Marriott, ο όμιλος αποχώρησε και μάλιστα ...ηχηρά από την ελληνική αγορά στο τέλος του 2013, μετά από 30 χρόνια παρουσίας, όταν ανακοίνωσε ότι παύει τη συνεργασία με του με τον όμιλο Παρασκευαϊδη για το Ledra Marriott της λ. Συγγρού, καθώς οι δύο πλευρές δεν είχαν καταφέρει να βρούν κοινό τόπο για την ανανέωση του συμβολαίου διαχείρισης της μονάδας.

Παρόλ' αυτά, ο ξενοδοχειακός κολοσσός ουδέποτε έχασε το ενδιαφέρον του για την ελληνική αγορά στην οποία επέστρεψε πολύ πρόσφατα μέσω της συνεργασίας του με τον όμιλο Ledra Hotels and Villas, της οικογένειας Σπανού για την έλευση στην Ελλάδα της αλυσίδας Autograph στην Κρήτη, ενώ το ενδιαφέρον παραμένει και για την αθηναϊκή αγορά.   πηγή
Share this article :

0 comments:

Πείτε μας την γνώμη σας

Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !

Οικονομία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΔΙΕΘΝΗ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Κράτος

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΥΓΕΙΑ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ναυτιλία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Life Style

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ταξίδια

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ασφαλιστική Αγορά

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »
 
Support : Δημιουργία ιστοσελίδας | Al.Ge Template | Πρότυπο ΒΒ2
Copyright © 2013. "Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ" - All Rights Reserved
Τεχνική Επιμέλεια - Δημιουργία ιστοσελίδας - Εμπνευσμένο από Al.Ge
Proudly powered by Al.Ge Template