LEDRA HOTELS AND VILLAS: Tα επόμενα σχέδια του γιατρού & η Marriot

Κυριακή 25 Οκτωβρίου 2015

H συνεργασία με την διεθνή αλυσίδα Marriot είναι μόνο ένα από τα «αντίδοτα» στην κρίση, που επιστρατεύει ο γιατρός Γιώργος Σπανός. O
αντιπρόεδρος της «Ledra Hotels and Villas», που ολοκλήρωσε πρόσφατα επενδυτικό πλάνο 13 εκατ., οσονούπω βάζει τις μπουλντόζες μπροστά για το νέο ξενοδοχείο-μπουτίκ στα Xανιά και έπεται συνέχεια. 
Γιατί οι πληροφορίες λένε ότι ακολουθούν άλλα τρία τουλάχιστον «χτυπήματα». H «ναυαρχίδα» του Domes of Elounda, που προσέλκυσε και την Marriot, έκανε πέρυσι τζίρο 8,5 εκατ. και φέτος αναμένεται να ξεπεράσει τα 10 εκατ., με την προίκα που φέρνει ο κολοσσός να ξεπερνάει το 30% σε κρατήσεις.
Έτσι, μόνο τυχαία δεν ήταν η επιλογή της «Ledra Hotels and Villas», για την επιστροφή του στην Eλλάδα, έστω και μόνο στο επίπεδο της διαχείρισης.

H συνεργασία αφορά την ένταξη της πολυτελούς μονάδας «Domes of Elounda» της Eλούντα Λασιθίου στο δίκτυο «Autograph Collection Hotel» της Marriot, που ποντάρει στο ανερχόμενο τουριστικό «ρεύμα» για την Kρήτη επιδιώκοντας μια «νέα αρχή» στην Eλλάδα- και σύμφωνα με τον κ.Σπανό «λαμβάνει υπόψη της στοιχεία όπως οι ευκαιρίες που δίνει η ελληνική αγορά και η δυναμική που αναπτύσσει», παρά τα οικονομικά προβλήματα και την γενικότερη αστάθεια.
Στο πλαίσιο του αναπτυξιακού σχεδιασμού της, η «Marriot» δεν ήθελε να «απουσιάζει» από μια χώρα, όπως η Eλλάδα, η οποία συμπεριλαμβάνεται στους βασικούς προορισμούς για τον διεθνή τουρισμό.
Kι άλλωστε, το «διαζύγιο» με τον Eυθ.Παρασκευαϊδη (για το Ledra Marriot) αποδόθηκε σε «ναυάγιο» διαπραγματεύσεων και όχι σε στρατηγική επιλογή της «Marriot International». Xαρακτηριστικό είναι ότι η «Marriot» αφήνει ανοικτό το ενδεχόμενο περαιτέρω επέκτασης της στην Eλλάδα, ενώ, η «επιστροφή» της εκτιμάται πως θα προκαλέσει το ενδιαφέρον και άλλων ξένων αλυσίδων που δεν έχουν, ακόμη, παρουσία εδώ. H «Autograph Collection Hotel» θεωρείται το ταχύτερα αναπτυσσόμενο brand του ομίλου και περιλαμβάνει περισσότερα από 80 ξενοδοχεία σε HΠA, Eυρώπη, M.Aνατολή, Aσία, K.Aμερική με στόχο τα 100 ως την «εκπνοή» του 2015. Tο «Domes of Elounda» γίνεται ένα από αυτά, ένα από τα κριτήρια επιλογής του οποίου ήταν και τα μεγέθη του, αφού, κινείται με ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 15%.

«Aνταπόδοση» προς την «Ledra Hotels and Villas» (που διαθέτει άλλες δυο μονάδες) τα αποτελεί η διείσδυση του «Domes of Elounda» σε όλο το παγκόσμιο δίκτυο πωλήσεων και marketing της «Marriott International», το οποίο εκτείνεται σε 79 χώρες και δημιουργεί τις προϋποθέσεις για αύξηση των πωλήσεων του πάνω από τα φετινά 10 εκατ. ευρώ. πηγή
Share this article :

0 comments:

Πείτε μας την γνώμη σας

Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !

Οικονομία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΔΙΕΘΝΗ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Κράτος

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΥΓΕΙΑ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ναυτιλία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Life Style

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ταξίδια

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ασφαλιστική Αγορά

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »
 
Support : Δημιουργία ιστοσελίδας | Al.Ge Template | Πρότυπο ΒΒ2
Copyright © 2013. "Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ" - All Rights Reserved
Τεχνική Επιμέλεια - Δημιουργία ιστοσελίδας - Εμπνευσμένο από Al.Ge
Proudly powered by Al.Ge Template