Το Aegean Sky, ένα ξενοδοχείο που προσφέρει υψηλής ποιότητας προσωπική εξυπηρέτηση στην Κρήτη, πήρε την πρώτη θέση στον κατάλογο με τα αγαπημένα ξενοδοχεία για το 2010 του Travel Republic, βάσει σχολίων των πελατών.
Το εξαιρετικό αποτέλεσμα ανταμείβει το Aegean Sky για τη μεγάλη πίστη του στις ουσιαστικές σχέσεις με τους πελάτες και τη συνεχή βελτίωση με βάση την κριτική τους.
Στις 12 Ιανουαρίου 2010 ανακοινώθηκε ότι το Aegean Sky, ένα ξενοδοχείο στα Μάλια της Κρήτης, βρέθηκε στην πρώτη θέση της λίστας αγαπημένων ξενοδοχείων για το 2010 της Travel Republic.
Η λίστα βασίζεται σε πάνω από 70.000 σχόλια επισκεπτών κατά τη διάρκεια του 2010 και το Aegean Sky έλαβε μέση βαθμολογία 4,95 - με ανώτατη δυνατή αξιολόγηση το 5 – καταλαμβάνοντας έτσι την πρώτη θέση μεταξύ των πάνω από 100.000 ξενοδοχείων στην υπηρεσία Travel Republic.
Ο κ. Παναγιώτης Μαρκογιαννάκης, ιδιοκτήτης του Aegean Sky, είπε:
"Είμαι πολύ χαρούμενος που το Aegean Sky είναι το αγαπημένο ξενοδοχείο των επισκεπτών για το 2010. Μαθαίνουμε από τους επισκέπτες μας κάθε μέρα και είναι ενθαρρυντικό να βλέπουμε ότι επενδύουν χρόνο για να αφήσουν σχόλια για τις υπηρεσίες μας. Πιστεύω ότι τα ξενοδοχεία μπορούν να δουν πολύ καλά αποτελέσματα μέσω από ουσιαστικές σχέσεις με τους επισκέπτες και κατανόηση των αναγκών τους."
Η κ. Σοφία Γκιούσου, Υπεύθυνη Σχεδιασμού Στρατηγικής και Επικοινωνιών και ο κ. Μανώλης Μαυραντωνάκης, Υπεύθυνος Συστημάτων της SoMaFusion, είπαν:
"Αυτό το εξαιρετικό αποτέλεσμα προκύπτει μέσα από σχεδιασμό και επενδύσεις υψηλού ποιοτικού επιπέδου, καθώς και μια πολιτική που βασίζεται στη δημιουργία ουσιαστικών σχέσεων με τους πελάτες, τη διαρκή αναθεώρηση υπηρεσιών σύμφωνα με τα σχόλια τους και την αξιοποίηση όλων των καναλιών επικοινωνίας."
Το Aegean Sky αποτελεί άριστο παράδειγμα ελληνικού ξενοδοχείου που έχει κατανοήσει τις προκλήσεις του νέου προσώπου του τουρισμού και προσαρμόζει τη λειτουργία και την πολιτική του για να ανταποκριθεί στις ανάγκες των επισκεπτών του.
Με ένα εντυπωσιακό ιστορικό επικοινωνιών με τους πελάτες, πρόσωπο με πρόσωπο και μέσα από ψηφιακά κανάλια, το Aegean Sky βελτιώνεται συνεχώς και προσφέρει ακριβώς αυτό που χρειάζονται οι πελάτες του.
Τα σχόλια στην υπηρεσία Travel Republic είναι εξαιρετικά αξιόπιστα καθώς οι επισκέπτες μπορούν να υποβάλουν τις εντυπώσεις τους μόνο εφόσον έχουν κάνει κράτηση και έχουν επιστρέψει από τη διαμονή τους.
Οι πελάτες καλούνται να αξιολογήσουν την εμπειρία τους στο ξενοδοχείο από 1 (εξαιρετικά κακό) έως 5 (άριστα).
Για να συμπεριληφθούν στη λίστα, τα ξενοδοχεία πρέπει να έχουν λάβει 25 ή περισσότερα σχόλια κατά τη διάρκεια του έτους.
http://www.pathfinder.gr/
Το εξαιρετικό αποτέλεσμα ανταμείβει το Aegean Sky για τη μεγάλη πίστη του στις ουσιαστικές σχέσεις με τους πελάτες και τη συνεχή βελτίωση με βάση την κριτική τους.
Στις 12 Ιανουαρίου 2010 ανακοινώθηκε ότι το Aegean Sky, ένα ξενοδοχείο στα Μάλια της Κρήτης, βρέθηκε στην πρώτη θέση της λίστας αγαπημένων ξενοδοχείων για το 2010 της Travel Republic.
Η λίστα βασίζεται σε πάνω από 70.000 σχόλια επισκεπτών κατά τη διάρκεια του 2010 και το Aegean Sky έλαβε μέση βαθμολογία 4,95 - με ανώτατη δυνατή αξιολόγηση το 5 – καταλαμβάνοντας έτσι την πρώτη θέση μεταξύ των πάνω από 100.000 ξενοδοχείων στην υπηρεσία Travel Republic.
Ο κ. Παναγιώτης Μαρκογιαννάκης, ιδιοκτήτης του Aegean Sky, είπε:
"Είμαι πολύ χαρούμενος που το Aegean Sky είναι το αγαπημένο ξενοδοχείο των επισκεπτών για το 2010. Μαθαίνουμε από τους επισκέπτες μας κάθε μέρα και είναι ενθαρρυντικό να βλέπουμε ότι επενδύουν χρόνο για να αφήσουν σχόλια για τις υπηρεσίες μας. Πιστεύω ότι τα ξενοδοχεία μπορούν να δουν πολύ καλά αποτελέσματα μέσω από ουσιαστικές σχέσεις με τους επισκέπτες και κατανόηση των αναγκών τους."
Η κ. Σοφία Γκιούσου, Υπεύθυνη Σχεδιασμού Στρατηγικής και Επικοινωνιών και ο κ. Μανώλης Μαυραντωνάκης, Υπεύθυνος Συστημάτων της SoMaFusion, είπαν:
"Αυτό το εξαιρετικό αποτέλεσμα προκύπτει μέσα από σχεδιασμό και επενδύσεις υψηλού ποιοτικού επιπέδου, καθώς και μια πολιτική που βασίζεται στη δημιουργία ουσιαστικών σχέσεων με τους πελάτες, τη διαρκή αναθεώρηση υπηρεσιών σύμφωνα με τα σχόλια τους και την αξιοποίηση όλων των καναλιών επικοινωνίας."
Το Aegean Sky αποτελεί άριστο παράδειγμα ελληνικού ξενοδοχείου που έχει κατανοήσει τις προκλήσεις του νέου προσώπου του τουρισμού και προσαρμόζει τη λειτουργία και την πολιτική του για να ανταποκριθεί στις ανάγκες των επισκεπτών του.
Με ένα εντυπωσιακό ιστορικό επικοινωνιών με τους πελάτες, πρόσωπο με πρόσωπο και μέσα από ψηφιακά κανάλια, το Aegean Sky βελτιώνεται συνεχώς και προσφέρει ακριβώς αυτό που χρειάζονται οι πελάτες του.
Τα σχόλια στην υπηρεσία Travel Republic είναι εξαιρετικά αξιόπιστα καθώς οι επισκέπτες μπορούν να υποβάλουν τις εντυπώσεις τους μόνο εφόσον έχουν κάνει κράτηση και έχουν επιστρέψει από τη διαμονή τους.
Οι πελάτες καλούνται να αξιολογήσουν την εμπειρία τους στο ξενοδοχείο από 1 (εξαιρετικά κακό) έως 5 (άριστα).
Για να συμπεριληφθούν στη λίστα, τα ξενοδοχεία πρέπει να έχουν λάβει 25 ή περισσότερα σχόλια κατά τη διάρκεια του έτους.
http://www.pathfinder.gr/
0 comments:
Πείτε μας την γνώμη σας
Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !