Περισσότερες από 2,5 παραγγελίες ανά δευτερόλεπτο πραγματοποιούν οι Έλληνες, με το χοιρινό σουβλάκι να αποτελεί την πιο δημοφιλή προτίμηση, σύμφωνα με το efood
Η Τσικνοπέμπτη είναι συνδεδεμένη με την ελληνική παράδοση, αποτελώντας την κατεξοχήν ημέρα κατανάλωσης κρέατος, λίγες ημέρες πριν την έναρξη της μεγάλης νηστείας της Σαρακοστής. Το efood, η #1 υπηρεσία delivery στην Ελλάδα, συγκέντρωσε τα στοιχεία παραγγελιών, καταγράφοντας τις προτιμήσεις των καταναλωτών, για τη συγκεκριμένη ημέρα.
![](https://www.mononews.gr/wp-content/uploads/2024/03/240307111529_Tsiknopempti_2024-01.png)
Την Τσικνοπέμπτη του 2023, οι Έλληνες καταναλωτές πραγματοποίησαν 2,6 παραγγελίες ανά δευτερόλεπτο, επιλέγοντας συνολικά, περισσότερα από 400.000 σουβλάκια, καθώς και 900 λίτρα μπύρα και 300 λίτρα κρασί.
![](https://www.mononews.gr/wp-content/uploads/2024/03/240307111526_Tsiknopempti_2024-03.png)
Δημοφιλέστερη παραγγελία, ήταν τα χοιρινά σουβλάκια, ενώ δημοφιλέστερες αλοιφές, το τζατζίκι (55%), η τυροκαυτερή (28%) και η sauce μουστάρδας (14%).
![](https://www.mononews.gr/wp-content/uploads/2024/03/240307111525_Tsiknopempti_2024-04.png)
Το efood market, το σούπερ μάρκετ του efood, κατέγραψε παραγγελίες 1.600 προϊόντων κρέατος, την εβδομάδα της Τσικνοπέμπτης, με κορυφαίες πόλεις σε αριθμό παραγγελιών την Αθήνα, την Θεσσαλονίκη και την Πάτρα.
![](https://www.mononews.gr/wp-content/uploads/2024/03/240307111524_Tsiknopempti_2024-07.png)
0 comments:
Πείτε μας την γνώμη σας
Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !