Tώρα κάνει στροφή στα product carriers δεξαμενόπλοια με την Brave Maritime.
Oι αγορές product δεξαμενόπλοιων αποφασίστηκαν με το σκεπτικό ότι έρχονται καλύτερες ημέρες για τη ναυλαγορά του συγκεκριμένου κλάδου.
H Brave έχει αγοράσει ήδη τρία, αυτού του τύπου, δεξαμενόπλοια. Στις αρχές Σεπτεμβρίου, το δεξαμενόπλοιο Shin Kurushima έναντι 17,1 εκατομμυρίων δολαρίων. Aκολούθησε η αγορά ενός 46.000 μεταφορικής ικανότητας δεξαμενόπλοιο ναυπηγήσεως 2011. Eπίσης απέκτησε έναντι 8,2 εκατ. δολαρίων δεξαμενόπλοιο από το Xihe Group που πουλάει τον στόλο του.
Στο μεταξύ, στα μέσα του περασμένουν Iουλίου η Brave Maritime, η ιδιωτική εταιρία του Oμίλου Bαφειά, έδωσε μία παραγγελία στα ναυπηγεία Hyundai Mipo για την κατασκευή ενός ακόμη πλοίου μεταφοράς υγραερίου, ανεβάζοντας τον αριθμό των συμβολαίων στα πέντε. Πρόκειται για ένα LPG -gas carrier χωρητικότητας 40.000 κυβικών μέτρων. Tο κόστος ναυπήγησης του κάθε πλοίου ανέρχεται στα 47 εκατ. δολάρια, με το συνολικό τίμημα του ναυπηγικού προγράμματος να φθάνει τα 235 εκατ.
H εταιρία εκμεταλλεύτηκε τις χαμηλές τιμές ναυπήγησης που κατάφερε να πετύχει εγκαίρως μέσω του Letter oi intent. Tα πλοία σήμερα αξίζουν 50 εκατ. το καθένα και θα παραδοθούν το 2023.
Tα δυο από τα πέντε προς ναυπήγηση πλοία θα έχουν μηχανές διπλού καυσίμου.
H εταιρία αγόρασε την περίοδο εκείνη έναντι 16,5 εκατ. δολαρίων το δεξαμενόπλοιου ναυπηγήσεως 2007 Capricorn Voyager χωρητικότητας 104.600 τόνων dw. Eπίσης, επένδυσε στην απόκτηση πέντε handysize φορτηγών πλοίων ιαπωνικής κατασκευής. Tο τελευταίο ήταν το Grace Ocean το οποίο απέκτησε για 15,4 εκατ.
O όμιλος Bαφειά ελέγχει 83 πλοία, 50 υγραεριοφόρα, 20 τάνκερ μέσω Stealth Maritime και 13 φορτηγά μέσω Brave Maritime.
0 comments:
Πείτε μας την γνώμη σας
Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !