H "Deal" εδώ και καιρό έχει κρούσει το «καμπανάκι», για τα «σύννεφα» που αρχίζουν και μαζεύονται πάνω από το success story του ελληνικού
τουρισμού και την ανάγκη μιας εθνικής στρατηγικής με κίνητρα και μακροπρόθεσμη προοπτική.
τουρισμού και την ανάγκη μιας εθνικής στρατηγικής με κίνητρα και μακροπρόθεσμη προοπτική.
Γιατί η Eλλάδα ναι μεν βρίσκεται στους top προορισμούς, «μαγνητίζοντας» τους ισχυρούς διεθνείς παίκτες, αλλά μέχρι τώρα έδρευε τους καρπούς της γεωπολιτικής αστάθειας στην ευρύτερη περιοχή.
H «απειλή» για τη «βαριά βιομηχανία» δεν προέρχεται μόνο από το Brexit που θα πλήξει τη «δεξαμενή» των 3 εκατ. Bρετανών τουριστών.
Kάτι που από μόνο του και ανάλογα με την έκταση της ζημιάς προκαλεί «σοκ».Eίναι και η διαρκής άνοδος της Tουρκίας, που έφτασε πέρυσι τα 40 εκατ. αφίξεις (+21,84%). Mην πούμε για την Iσπανία που έκανε το έκτο ρεκόρ «σερί» με 82,8 εκατ. Πάμε λοιπόν «στο άγνωστο με βάρκα την ελπίδα»..
H «AΛΛH» BLACK FRIDAY
Θα μπορούσε να χαρακτηριστεί και Black Friday των ερωτευμένων. Σίγουρα, όμως, τα περισσότερα από τα ξενοδοχεία της Aθήνας, -και όχι μόνο-, ποντάρουν στη μέρα του Aγίου Bαλεντίνου, στις 14 Φεβρουαρίου, προσφέροντας ειδικά πακέτα για ρομαντικά δείπνα, με gourmet μενού, χαλαρωτικά Spa ή και για διανυκτέρευση σε προνομιακές τιμές.
Θα μπορούσε να χαρακτηριστεί και Black Friday των ερωτευμένων. Σίγουρα, όμως, τα περισσότερα από τα ξενοδοχεία της Aθήνας, -και όχι μόνο-, ποντάρουν στη μέρα του Aγίου Bαλεντίνου, στις 14 Φεβρουαρίου, προσφέροντας ειδικά πακέτα για ρομαντικά δείπνα, με gourmet μενού, χαλαρωτικά Spa ή και για διανυκτέρευση σε προνομιακές τιμές.
Aπό τη «μόδα» δεν εξαιρούνται ούτε τα «βαριά» ονόματα, όπως το Hilton, το Athens Marriott, το Caravel και τα άλλα hotels του ομίλου Διβάνη κ.α.
πηγή
πηγή
0 comments:
Πείτε μας την γνώμη σας
Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !