Μια νέα εποχή χαράζει για την Evalend Shipping του Κρίτωνα Λεντούδη.
Ύστερα από 10 χρόνια στον τομέα των δεξαμενόπλοιων ο εφοπλιστής αποφάσισε να εντάξει στον στόλο της εταιρείας του, το πρώτο VLCC, το δεξαμενόπλοιο Meandros (χωρητικότητας 309.498-dwt και κατασκευής 2000 στα νοτιοκορεάτικα ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries).Ο κ. Λεντούδης αγόρασε το tanker από την επίσης ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακή Sun Enteprisesτης οικογένειας Λιβανού. Τo deal ανάμεσα στις δύο πλευρές φαίνεται πως ολοκληρώθηκε στα τέλη Δεκεμβρίου του 2017, όταν και εμφανίσθηκε στη βάση δεδομένων της Evalend.
Πάντως, λίγο καιρό πριν τις παραπάνω εξαγορές, ο κ. Λεντούδης είχε κάνει άλλη μία αιφνιδιαστική κίνηση που αφορούσε την εξαγορά τριών φορτηγών πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου από τα κινεζικά ναυπηγεία Jiangsu New Yangzijiang Shipbuilding. Συγκεκριμένα, η Evalend είχε προσθέσει στον στόλο της τρία νεότευκτα πλοία τύπου kamsarmax, το Bright Seas, το World Seas και το Inspiring Seas (όλα χωρητικότητας 81.800-dwt), τα οποία είχε παραγγείλει η επίσης ελληνική ναυτιλιακή Allseas Marine, συμφερόντων του εφοπλιστή Μιχάλη Μποδούρογλου.
Η τελευταία κίνηση της Evalend αφορούσε την παραγγελία τεσσάρων νεότευκτων kamsarmax bulkers (όλα χωρητικότητας 82.000-dwt) από τα κινέζικα ναυπηγεία Yangzijiang Shipbuilding. πηγή
0 comments:
Πείτε μας την γνώμη σας
Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !