Μυστήριο με ιδιόγραφη διαθήκη του γιου του Mr. Jumbo 3 μήνες πριν το δυστύχημα

Τετάρτη 6 Δεκεμβρίου 2017

Μία ιδιόγραφη διαθήκη φέρεται να είχε αφήσει στις 30 Νοεμβρίου του 2016 ο γιος του ιδιοκτήτη του Jumbo Απόστολου Βακάκη, Γιώργος,
τρεις μήνες πριν το δυστύχημα με την Πόρσε.
Τη διαθήκη οι συγγενείς του δεν έχουν αποποιηθεί.
Σύμφωνα με τη Real News, η διαθήκη ανέφερε:

«Πέραν του σπιτιού μου στο Θησείο, σήμερα ο πατέρας μου μου δώρισε ένα πολύ μεγάλο ποσό και αισθάνομαι πολύ μεγάλη ευθύνη γι’ αυτό. Αν πάθω κάτι τα χρήματα που θα έχω να επιστραφούν στον πατέρα μου, αλλά αφού πάρει πρώτα η μητέρα μου, την οποία υπεραγαπώ, το 1/3 από αυτά. Και επειδή η μικρή μου αδελφή δεν έχει η γλυκούλα σπίτι στο κέντρο, θέλω να πάρει το σπίτι μου, που μου έκανε δώρο ο μπαμπάς μου».

Tην ίδια ώρα, με την αγωγή από την πλευρά της οικογένειας Πατμάνογλου, η οποία έχει προσδιοριστεί να συζητηθεί το Φεβρουάριο του 2018, οι προσφεύγοντες στρέφονται κατά όλων των μελών της οικογένειας του Γιώργου Βακάκη,.

Ο Υπάτιος Πατμάνογλου διεκδικεί 2 εκατ. ευρώ, ενώ τα υπόλοιπα χρήματα, ύψους επίσης περίπου 2 εκατ. ευρώ, διεκδικούνται από τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας Πατμάνογλου για την οδύνη που βίωσαν από το χαμό των αγαπημένων τους προσώπωνπηγή
Share this article :

0 comments:

Πείτε μας την γνώμη σας

Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !

Οικονομία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΔΙΕΘΝΗ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Κράτος

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΥΓΕΙΑ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ναυτιλία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Life Style

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ταξίδια

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ασφαλιστική Αγορά

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »
 
Support : Δημιουργία ιστοσελίδας | Al.Ge Template | Πρότυπο ΒΒ2
Copyright © 2013. "Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ" - All Rights Reserved
Τεχνική Επιμέλεια - Δημιουργία ιστοσελίδας - Εμπνευσμένο από Al.Ge
Proudly powered by Al.Ge Template