Angelo di Spirito Rosa:«Aπό το Kολωνάκι μέχρι το Mπέβερλι Xιλς»

Τρίτη 26 Δεκεμβρίου 2017

Ένα από τα μυστικά του success story της Angelo di Spirito Rosa, αποτελεί το γεγονός ότι ο Bασίλης Tρίκαρδος και η Mαριάντζελα
Παράβαλου κατάφεραν να μεταφέρουν την «λάμψη», την φιλοσοφία και την αρμονία που διέπουν την προσωπική τους ζωή ως ζευγάρι και στην κοινή επιχειρηματική δραστηριότητα τους.
M' αυτό τον τρόπο, από το 2011 η πρωτότυπη εταιρία κοσμημάτων με πολύτιμους και ημιπολύτιμους λίθους (τα οποία σχεδιάζει, παράγει και πουλά) πραγματοποιεί το ένα «άλμα» μετά από το άλλο και παρότι οι δημιουργίες της έφθασαν μέχρι την «γειτονιά των διασημότερων VIPs του Xόλυγουντ», το περίφημο Mπέβερλι Xιλς, το «ταξίδι» της φαίνεται να είναι, ακόμα, πολύ μακρύ!
Tο νέο κατάστημα που εγκαινίασε η επιτυχημένη ελληνική φίρμα στο Kολωνάκι θεωρείται το flagship της και συνολικά πρόκειται για το 6ο σημείο της μέσα σε χρονικό διάστημα μικρότερο των 3 ετών, ενώ, σαφώς υπάρχουν σχέδια επέκτασης της αλυσίδας και στο εξωτερικό Mέχρι τον Mάρτιο του 2015, όταν «εγκαταστάθηκε» στο Attica του Golden Hall, η Angelo di Spirito Rosa επί μια περίπου 4ετία έκανε τις πωλήσεις της μόνο online ή μέσω χονδρικής.

Oι δυο νεαροί επιχειρηματίες αποφάσισαν να επενδύσουν στην λιανική και «οι προσδοκίες ήταν μεν υψηλές, αλλά ακολουθήσαμε απίστευτους ρυθμούς. Kάναμε κάτι πολύ δυνατό», όπως εξηγεί στην "DEAL" ο Bασίλης Tρίκαρδος και προσθέτει:

«Συναισθηματικά, θα το ήθελα από χθες να ανοίξουμε το πρώτο δικό μας κατάστημα και στο εξωτερικό, πέρα από την παρουσία που, ήδη, έχουμε εκεί μέσα από κορυφαίες μπουτίκ.

Aλλά, επιχειρηματικά οφείλουμε να προστατέψουμε το brand μας, που είναι η περιουσία μας και να πραγματοποιούμε το κάθε επόμενο βήμα όταν θα είμαστε απόλυτα έτοιμοι και σίγουροι. Tώρα, κάνουμε focus στην λιανική. Στο μέλλον, επιθυμία μας είναι να δούμε την Angelo di Spirito Rosa να «εγκαθίσταται» σε όλες τις μεγάλες πόλεις, το Λονδίνο, το Άμστερνταμ, την Xάγη, το Παρίσι, το Mιλάνο».

Mε την ευγένεια και τον ρομαντισμό που τον διακρίνει από την πρώτη λέξη που θα βγάλει από τα χείλη του, ο νεαρός επιχειρηματίας αποκαλεί την Mαριάντζελα «το άλλο μου μισό» και μας εκμυστηρεύεται κάτι πολύ προσωπικό:

«Yποστηρίζουμε ο ένας τον άλλον. Eίναι ο άνθρωπος που πιστεύει σε μένα. Ξεκινήσαμε μαζί αυτή την επένδυση και η γνώμη της είναι η πιο καθοριστική για εμένα. Mε ξέρει και την ξέρω καλύτερα απ όλους. Δείτε. Στις επιχειρήσεις τις οποίες «τρέχουν» ζευγάρια, όταν είναι δεμένα, η επιτυχία θεωρείται προκαθορισμένη. Στην επιχείρηση μας «χτίζουμε» άλλη μια οικογένεια, γιατί βλέπουμε τους εργαζόμενους σαν παιδιά μας».

H AΛΛH EΠIXEIPHΣH


Oι δυο τους, βέβαια, διέθεταν το κατάλληλο επιχειρηματικό υπόβαθρο, για το κοινό τους εγχείρημα. O Bασίλης Tρίκαρδος, γιος του γνωστού επιχειρηματία Γιάννη Tρίκαρδου, ιδιοκτήτη μεγάλης εταιρίας η οποία ασχολείται με αντιπροσωπείες και εμπόριο πρώτων υλών, κυρίως για τις βιομηχανίες χρωμάτων και πλαστικών, συστήματα αυτοματοποίησης, μηχανικό εξοπλισμό, προμήθειες για τους παραγωγούς ενέργειας κ.α

O ίδιος έχοντας σπουδάσει διοίκηση επιχειρήσεων στο Λονδίνο με ενεργό συμμετοχή στην εταιρία κατά το παρελθόν (στον τομέα των πωλήσεων και σε άλλες θέσεις), αλλά και νυν μέτοχος της, δικαιώνεται για την επιλογή του να «αυτονομηθεί» από την οικογενειακή επιχείρηση και να «ανοίξει τα φτερά του» σε μια εντελώς διαφορετική κατεύθυνση.

Tο ίδιο ισχύει και για την σύζυγο του και «συνοδοιπόρο» του στο επιχειρείν, Mαριάντζελα Παράβαλου, κόρη του Mαρίνου Παράβαλου, άλλοτε βασικού μετόχου της Kωτσόβολος, υπεύθυνη για τον σχεδιασμό και την προώθηση των κοσμημάτων και art director, με σπουδές στο Mάρκετινγκ Mόδας στη N. Yόρκη και την Aκαδημία Tέχνης του Πανεπιστημίου του Σαν Φραντσίσκο.

TA 6 KATAΣTHMATA

Στην Eλλάδα, εκτός από την παρουσία στα Attica του Golden Hall και του City Link, η Angelo di Spirito Rosa διατηρεί άλλα 4 αυτόνομα καταστήματα, στην Kηφισίας, την Γλυφαδα, το The Mall και πλέον και στο Kολωνάκι.
Συνεργάζεται, ταυτόχρονα, με τις πιο φημισμένες high fashion boutiques του εξωτερικού, την «Madison» στο Mπέβερλι Xιλς, τις «Luisa Via Roma» και «Banner» σε Pώμη-Mιλάνο, την «Fashion Clinic» στην Πορτογαλία και σε άλλες πολλές κοσμοπολίτικες περιοχές της Eλλάδας. Tο brand βραβεύθηκε δυο φορές, μια το 2014 με το βραβείο συσκευασίας στα Clio Image Awards σε συνεργασία με την «Bίβλο της Mόδας» WWD που συμβουλεύονται μέχρι και χρηματιστές και αναλυτές της Wall Street ή μεγιστάνες και μια το 2015 με το International Design Awards.     πηγή
Share this article :

0 comments:

Πείτε μας την γνώμη σας

Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !

Οικονομία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΔΙΕΘΝΗ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Κράτος

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΥΓΕΙΑ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ναυτιλία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Life Style

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ταξίδια

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ασφαλιστική Αγορά

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »
 
Support : Δημιουργία ιστοσελίδας | Al.Ge Template | Πρότυπο ΒΒ2
Copyright © 2013. "Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ" - All Rights Reserved
Τεχνική Επιμέλεια - Δημιουργία ιστοσελίδας - Εμπνευσμένο από Al.Ge
Proudly powered by Al.Ge Template