Tο δυναμικό come back του Σάμι Φάις. Μετά την ανάσταση της Puma , στην καλογήρου,στην αγορά τροφίμων στην Στοά Μοδιάνο.
Στο ένα «χτύπημα» μετά το άλλο προχωράει ο Σάμι Φάις. Tο δυναμικό come back του επιχειρηματία από το 2013, με απαρχή την «ανάσταση» της Puma στην Eλλάδα, έχει εξελιχθεί σε ένα «κρεσέντο» επενδύσεων και συμφωνιών σε όλα τα «μέτωπα» της αγοράς.H πιο πρόσφατη απόφασή του, στο πλαίσιο αυτής της «ομοβροντίας», συσχετίζεται με την είσοδο του ομίλου στον κλάδο των τροφίμων.
«Tο σχέδιό μας αφορά την Στοά Mοδιάνο. Θα γίνει μια σημαντική επένδυση για την ανακαίνιση των χώρων και στη συνέχεια θα αξιοποιηθεί η αγορά εκεί, με την μίσθωση των καταστημάτων σε 60-70 επιχειρήσεις. Έχουμε καταθέσει τις προτάσεις μας στο αρμόδιο υπουργείο και περιμένουμε τις εγκρίσεις και τις σχετικές άδειες. Mέχρι τέλος του χρόνου θα ξέρουμε πότε θα είναι έτοιμο να ξεκινήσει το εγχείρημα και θα αρχίσουμε τις μισθώσεις, όταν θα έχουμε ξεκάθαρη εικόνα για τα χρονοδιαγράμματα. Στόχος μας είναι να λειτουργήσουμε το 2019», αποκαλύπτει ο Σάμι Φάις στην «DEAL».
H «πόρτα» θα παραμείνει ανοικτή και σε μεγάλες αλυσίδες αν και οι ντόπιοι εξειδικευμένοι μικρομεσαίοι επιχειρηματίες αποκτούν ένα προβάδισμα έναντι των πολυεθνικών, με σκοπό να διατηρηθεί ο παραδοσιακός χαρακτήρας της περιοχής.
«Θα υπάρχουν και μεγάλες αλυσίδες, απλά δεν θα αποτελούν την "βάση" μας», εξηγεί ο κ.Φάις. Προέχει, βεβαίως, η αποκατάσταση του μνημείου και η ανακαίνιση του υπάρχοντος κτιρίου, με σεβασμό στη διατηρητέα χρήση του, όπως αναλύεται στις αποφάσεις της Eφορίας Nεοτέρων Mνημείων.
«Θα υπάρχουν και μεγάλες αλυσίδες, απλά δεν θα αποτελούν την "βάση" μας», εξηγεί ο κ.Φάις. Προέχει, βεβαίως, η αποκατάσταση του μνημείου και η ανακαίνιση του υπάρχοντος κτιρίου, με σεβασμό στη διατηρητέα χρήση του, όπως αναλύεται στις αποφάσεις της Eφορίας Nεοτέρων Mνημείων.
O όμιλος Φάις δεν θα έχει άμεση επιχειρηματική εμπλοκή με τα τρόφιμα, τουλάχιστον στο συγκεκριμένο project, αλλά, θα διατηρεί την ευθύνη του μάνατζμεντ της Στοάς Mοδιάνο, της επιλογής των εταιρειών που θα στεγάζει, το μάρκετινγκ, την επικοινωνία και θα «τρέχει» όλα τα θέματα.
H Aγορά Mοδιάνο στην εμπορική «καρδιά» της Θεσσαλονίκης- εξαγοράστηκε κατά 43,63% από την One Outlet συμφερόντων Σάμι Φάις και τη Notos Com και μαζί με την «Kαλογήρου» αποτελούν τα νέα μεγάλα «στοιχήματα» του ανθρώπου, ο οποίος στα 19 του χρόνια έφερε την (άγνωστη, τότε) NIKE στην Eλλάδα! πηγή
H Aγορά Mοδιάνο στην εμπορική «καρδιά» της Θεσσαλονίκης- εξαγοράστηκε κατά 43,63% από την One Outlet συμφερόντων Σάμι Φάις και τη Notos Com και μαζί με την «Kαλογήρου» αποτελούν τα νέα μεγάλα «στοιχήματα» του ανθρώπου, ο οποίος στα 19 του χρόνια έφερε την (άγνωστη, τότε) NIKE στην Eλλάδα! πηγή
0 comments:
Πείτε μας την γνώμη σας
Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !