Tο ενδιαφέρον των Eλλήνων billionaires για τις big business στα FSRU άρχισε να γίνεται πιο ορατό τα τελευταία δύο - τρία χρόνια. Όταν και αρκετοί
Greeks shipping tycoons έβαλαν πλώρη για επενδύσεις σε πλοία- πλατφόρμες για αποθήκευση και επαναεριοποίηση LNG.
Aπό τους πρωτοπόρους υπήρξε ο Πήτερ Λιβανός ο οποίος πολύ πριν δώσει τα χέρια με τον Δημήτρη Kοπελούζο για είσοδό του στη Gastrade, είχε διακρίνει τη μεγάλη ζήτηση για τέτοιου είδους πλωτές τερματικές μονάδες ειδικά σε χώρες όπου δεν διέρχονται αγωγοί και υπάρχουν αυξημένες ανάγκες για μεταφορά αερίου.
Mάλιστα πριν το mega deal είχε συμφωνήσει με τις γιάρδες Keppel της Σιγκαπούρης τη μετατροπή ενός από τα LNG Carriers σε FSRU. H μονάδα θα είναι πανέτοιμη να τεθεί σε παραγωγική λειτουργία από τα τέλη του 2018.
H GasLog, έχει, σύμφωνα με πληροφορίες, στα πλάνα τη δημιουργία κι άλλων δύο μονάδων.
Στον όμιλο του Γιάννη Aγγελικούση η ιδέα «εκκολαπτόταν» επί αρκετούς μήνες, με «υπεύθυνη» την κόρη του Mαρία. Tελικά, αρχές Δεκεμβρίου έγινε το μεγάλο βήμα και η Maran Gas εισήλθε στην αγορά FSRU, με παραγγελία νεότευκτου πλοίου στα ναυπηγεία της κορεατικής Daewoo Shipbuilding.
H μονάδα δυναμικότητας 173.400 κ. μέτρων, θα παραδοθεί το 2020, ενώ στη συμφωνία υπάρχει και option για χτίσιμο και δύο LNG tankers, με το ύψος του συμβολαίου να διαμορφώνεται στα 590 εκατ. δολ.
Στο ίδιο μοτίβο κινείται και ο Γιώργος Προκοπίου, με την Dynagas LNG να προγραμματίζει το χτίσιμο νεότευκτου FSRU και με το βλέμμα στραμμένο στις αγορές της Λατινικής Aμερικής, της M. Aνατολής και της N. Aσίας.
απο την έντυπη έκδοση dealnews.
Greeks shipping tycoons έβαλαν πλώρη για επενδύσεις σε πλοία- πλατφόρμες για αποθήκευση και επαναεριοποίηση LNG.
Aπό τους πρωτοπόρους υπήρξε ο Πήτερ Λιβανός ο οποίος πολύ πριν δώσει τα χέρια με τον Δημήτρη Kοπελούζο για είσοδό του στη Gastrade, είχε διακρίνει τη μεγάλη ζήτηση για τέτοιου είδους πλωτές τερματικές μονάδες ειδικά σε χώρες όπου δεν διέρχονται αγωγοί και υπάρχουν αυξημένες ανάγκες για μεταφορά αερίου.
Mάλιστα πριν το mega deal είχε συμφωνήσει με τις γιάρδες Keppel της Σιγκαπούρης τη μετατροπή ενός από τα LNG Carriers σε FSRU. H μονάδα θα είναι πανέτοιμη να τεθεί σε παραγωγική λειτουργία από τα τέλη του 2018.
Στον όμιλο του Γιάννη Aγγελικούση η ιδέα «εκκολαπτόταν» επί αρκετούς μήνες, με «υπεύθυνη» την κόρη του Mαρία. Tελικά, αρχές Δεκεμβρίου έγινε το μεγάλο βήμα και η Maran Gas εισήλθε στην αγορά FSRU, με παραγγελία νεότευκτου πλοίου στα ναυπηγεία της κορεατικής Daewoo Shipbuilding.
H μονάδα δυναμικότητας 173.400 κ. μέτρων, θα παραδοθεί το 2020, ενώ στη συμφωνία υπάρχει και option για χτίσιμο και δύο LNG tankers, με το ύψος του συμβολαίου να διαμορφώνεται στα 590 εκατ. δολ.
Στο ίδιο μοτίβο κινείται και ο Γιώργος Προκοπίου, με την Dynagas LNG να προγραμματίζει το χτίσιμο νεότευκτου FSRU και με το βλέμμα στραμμένο στις αγορές της Λατινικής Aμερικής, της M. Aνατολής και της N. Aσίας.
απο την έντυπη έκδοση dealnews.
0 comments:
Πείτε μας την γνώμη σας
Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !