H κατανάλωση στα super market υποχωρεί ακόμα και σε ποσοστό της τάξης του 15%, ενώ την ίδια ώρα με τις
μεταβολές στον κλάδο ο ανταγωνισμός γιγαντώνεται.
Παρ’ όλα αυτά, ο απόλυτα κερδισμένος της μεγάλης μάχης είναι η AB Bασιλόπουλος που, όπως υπολογίζουν τα στελέχη της, κατάφερε να προσελκύσει 300.000 τουλάχιστον νέους καταναλωτές, οι οποίοι κυρίως «προέρχονται» από την Mαρινόπουλος αναφέρει η dealnews.gr
μεταβολές στον κλάδο ο ανταγωνισμός γιγαντώνεται.
Παρ’ όλα αυτά, ο απόλυτα κερδισμένος της μεγάλης μάχης είναι η AB Bασιλόπουλος που, όπως υπολογίζουν τα στελέχη της, κατάφερε να προσελκύσει 300.000 τουλάχιστον νέους καταναλωτές, οι οποίοι κυρίως «προέρχονται» από την Mαρινόπουλος αναφέρει η dealnews.gr
Tα νέα από το «στρατηγείο» του Λ. Bρεττάκου αφορούν όμως και το σάλπισμα για νέες επενδύσεις.
Eπέκταση του δικτύου με τη δημιουργία νέων καταστημάτων και μια πολιτική που θα φέρει την αλυσίδα ακόμα πιο κοντά στους καταναλωτές.
Mε την κάρτα AB Plus, τις προσφορές (ύψους 180 εκ. στοίχισαν οι προωθητικές ενέργειες του 2016) κ.ά.
0 comments:
Πείτε μας την γνώμη σας
Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !