Σημαντική απώλεια εσόδων της τάξης των 152.738 ευρώ ημερησίως...
και παραβατική συμπεριφορά των επιβατών που δεν
πληρώνουν εισιτήριο σημειώνεται πριν και μετά τις κινητοποιήσεις των Μέσων Σταθερής Τροχιάς (ΣΤΑΣΥ).
Στα152.728 ευρώ που χάνονται -και προέρχονται από πωλήσεις εισιτηρίων που δεν πραγματοποιούνται- πρέπει να προστεθούν και περίπου 70.000 ευρώ που αποτελούν την ημερήσια μισθολογική δαπάνη που καταβάλλει η εταιρεία στις περιπτώσεις που οι εργαζόμενοι πληρώνονται παρά την αποχή από τα καθήκοντά τους, αναφέρει δημοσίευμα της Καθημερινής.
και παραβατική συμπεριφορά των επιβατών που δεν
πληρώνουν εισιτήριο σημειώνεται πριν και μετά τις κινητοποιήσεις των Μέσων Σταθερής Τροχιάς (ΣΤΑΣΥ).
Στα152.728 ευρώ που χάνονται -και προέρχονται από πωλήσεις εισιτηρίων που δεν πραγματοποιούνται- πρέπει να προστεθούν και περίπου 70.000 ευρώ που αποτελούν την ημερήσια μισθολογική δαπάνη που καταβάλλει η εταιρεία στις περιπτώσεις που οι εργαζόμενοι πληρώνονται παρά την αποχή από τα καθήκοντά τους, αναφέρει δημοσίευμα της Καθημερινής.
Τα στοιχεία προέρχονται από την έκθεση πεπραγμένων 2015 για τις ΣΤΑΣΥ (μετρό, ηλεκτρικό, τραμ).
Υπολογίζοντας κατά προσέγγιση ότι κάθε μέρα εκτελούνται δρομολόγια κατά τη διάρκεια 20 ωρών, η μία ώρα στάση εργασίας κοστίζει στην εταιρεία 7.636 ευρώ.
Υπολογίζοντας κατά προσέγγιση ότι κάθε μέρα εκτελούνται δρομολόγια κατά τη διάρκεια 20 ωρών, η μία ώρα στάση εργασίας κοστίζει στην εταιρεία 7.636 ευρώ.
0 comments:
Πείτε μας την γνώμη σας
Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !