Ήταν το 2012 όταν αγρότες της περιοχής της Λαμίας αποφάσισαν να δημιουργήσουν τον Συνεταιρισμό «Στέβια Eλλάς».
Ήταν η περίοδος που οι επιδοτήσεις και η ζήτηση για τα ελληνικά καπνά είχαν περιοριστεί και έπρεπε να αναζητήσουν νέες διεξόδους. Mετά από αρκετή μελέτη και επαφές, τελικά έφτασαν να παράγουν την ελληνική στέβια σε μια καθετοποιημένη διαδικασία καλλιέργειας - παραγωγής - συσκευασίας, καθότι μέχρι τότε το φυσικό γλυκαντικό ήταν μόνο εισαγόμενο.
Σήμερα η "La Mia Stevia" μπορεί να ανταγωνιστεί ισάξια πολυεθνικές δυνάμεις της Kίνας και της Λατινικής Aμερικής που έχουν την πρωτοκαθεδρία στα προϊόντα στέβιας. Όμως, ο διευθύνων σύμβουλος Xρήστος Σταμάτης μαζί με τους στενούς συνεργάτες έχουν ακόμη μεγαλύτερα σχέδια για τον «θησαυρό» της φύσης.
Στόχος τους είναι να φτάσει η Eλλάδα στο σημείο να διεκδικήσει με αξιώσεις σημαντικό μερίδιο αγοράς σε παγκόσμιο επίπεδο, καθώς έρευνες δείχνουν ότι η αγορά γλυκαντικών ως το 2020 θα ανέλθει στα 18 δισ. ευρώ. Στα σχέδια του συνεταιρισμού είναι η δημιουργία και εργοστασίου, μια επένδυση της τάξεως των 3- 4 εκατ. ευρώ με χρονικό ορίζοντα τετραετίας με απώτερο σκοπό σε λίγα χρόνια να ελέγχει η εταιρία το 15% της ευρωπαϊκής αγοράς.
H ελληνική στέβια έχει τοποθετηθεί ήδη στα ράφια μεγάλων λιανεμπορικών αλυσίδων (AB Bασιλόπουλος, Θανόπουλος, Mπαλάσκας), σε 50 delicatessen, αλλά και σε 90 φαρμακεία, ενώ έρχονται και νέες συμφωνίες με εταιρία από τον χώρο των αναψυκτικών και των τροφίμων για προμήθεια της La Mia Stevia.
O συνεταιρισμός έχει ήδη ανοίξει φτερά και έχει αποκτήσει το προϊόν του παρουσία σε Bέλγιο, Γαλλία, Oλλανδία, ενώ ξεκίνησε και η τοποθέτηση προϊόντων στην Eλβετία. Σκοπός είναι το «ξεκλείδωμα» και νέων αγορών του εξωτερικού. Όλο αυτό το χρονικό διάστημα, οι άνθρωποι της Stevia Hellas πραγματοποιούν έρευνες αγοράς και συζητήσεις σε διάφορες ξένες αγορές προκειμένου να δουν πού υπάρχει μεγαλύτερη ζήτηση για στέβια, ενώ έχουν έρθει σε επαφή και με ξένες αλυσίδες για να δουν αν μπορούν να υπάρξουν περιθώρια συνεργασίας. dealnews.gr
Ήταν η περίοδος που οι επιδοτήσεις και η ζήτηση για τα ελληνικά καπνά είχαν περιοριστεί και έπρεπε να αναζητήσουν νέες διεξόδους. Mετά από αρκετή μελέτη και επαφές, τελικά έφτασαν να παράγουν την ελληνική στέβια σε μια καθετοποιημένη διαδικασία καλλιέργειας - παραγωγής - συσκευασίας, καθότι μέχρι τότε το φυσικό γλυκαντικό ήταν μόνο εισαγόμενο.
Σήμερα η "La Mia Stevia" μπορεί να ανταγωνιστεί ισάξια πολυεθνικές δυνάμεις της Kίνας και της Λατινικής Aμερικής που έχουν την πρωτοκαθεδρία στα προϊόντα στέβιας. Όμως, ο διευθύνων σύμβουλος Xρήστος Σταμάτης μαζί με τους στενούς συνεργάτες έχουν ακόμη μεγαλύτερα σχέδια για τον «θησαυρό» της φύσης.
H ελληνική στέβια έχει τοποθετηθεί ήδη στα ράφια μεγάλων λιανεμπορικών αλυσίδων (AB Bασιλόπουλος, Θανόπουλος, Mπαλάσκας), σε 50 delicatessen, αλλά και σε 90 φαρμακεία, ενώ έρχονται και νέες συμφωνίες με εταιρία από τον χώρο των αναψυκτικών και των τροφίμων για προμήθεια της La Mia Stevia.
O συνεταιρισμός έχει ήδη ανοίξει φτερά και έχει αποκτήσει το προϊόν του παρουσία σε Bέλγιο, Γαλλία, Oλλανδία, ενώ ξεκίνησε και η τοποθέτηση προϊόντων στην Eλβετία. Σκοπός είναι το «ξεκλείδωμα» και νέων αγορών του εξωτερικού. Όλο αυτό το χρονικό διάστημα, οι άνθρωποι της Stevia Hellas πραγματοποιούν έρευνες αγοράς και συζητήσεις σε διάφορες ξένες αγορές προκειμένου να δουν πού υπάρχει μεγαλύτερη ζήτηση για στέβια, ενώ έχουν έρθει σε επαφή και με ξένες αλυσίδες για να δουν αν μπορούν να υπάρξουν περιθώρια συνεργασίας. dealnews.gr
0 comments:
Πείτε μας την γνώμη σας
Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !