Από τους εφοπλιστές που δεν ''ακούγονται'' στην ''ναυτιλιακή πιάτσα'' ο Κρίτωνας Λεντούδης. Εκεί που δεν ακουγόταν στις
αγοραπωλησίες όπως γράφει το έγκριτο ιστολογιο σε ναυτιλιακά θέματα monoews.gr,με μια νέα κίνηση-ματ επανέρχεται στο προσκήνιο της ναυτιλίας ο Έλληνας εφοπλιστής Κρίτων Λεντούδης, ιδιοκτήτης του ναυτιλιακού ομίλου Evalend Shipping. Σύμφωνα με τις τελευταίες εκτιμήσεις των brokers, ο κ. Λεντούδης φέρεται να έχει προχωρήσει στην εξαγορά τεσσάρων δεξαμενόπλοιων που ανήκαν στη χρεοκοπημένη νοτιοκορεάτικη ναυτιλιακή Hanjin Shipping.
αγοραπωλησίες όπως γράφει το έγκριτο ιστολογιο σε ναυτιλιακά θέματα monoews.gr,με μια νέα κίνηση-ματ επανέρχεται στο προσκήνιο της ναυτιλίας ο Έλληνας εφοπλιστής Κρίτων Λεντούδης, ιδιοκτήτης του ναυτιλιακού ομίλου Evalend Shipping. Σύμφωνα με τις τελευταίες εκτιμήσεις των brokers, ο κ. Λεντούδης φέρεται να έχει προχωρήσει στην εξαγορά τεσσάρων δεξαμενόπλοιων που ανήκαν στη χρεοκοπημένη νοτιοκορεάτικη ναυτιλιακή Hanjin Shipping.
Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία Evalend Shipping Tankers που διαχειρίζεται τις δραστηριότητες του ομίλου στον κλάδο των μεταφορών υγρών φορτίων πιστεύεται ότι προχώρησε στην εξαγορά των δεξαμενόπλοιων μεταφοράς χημικών προϊόντων τύπου handysize Royal Flos, Royal Natura, Strilen και Ema Querida (όλα χωρητικότητας 20.000-dwt και κατασκευής 2008) – τα οποία ανήκαν στο στόλο της Hanjin.
Σύμφωνα πάντα με τους brokers, η ναυτιλιακή του κ. Λεντούδη κατέβαλε το ποσό των 13,5-14 εκατ. δολαρίων και για τα τέσσερα χημικά δεξαμενόπλοια – όλα έχουν κατασκευαστεί στα νοτιοκορεάτικα ναυπηγεία Sekwang Heavy Industries. Αν το συγκεκριμένο ποσό αληθεύει, δεν είναι μακριά από τις εκτιμήσεις της πλατφόρμας δεδομένων VesselsValue, η οποία εκτιμά τη συνολική αξία των τεσσάρων αυτών πλοίων στα 12,6 εκατ. δολάρια.
Ωστόσο, υπάρχουν και ορισμένοι brokers που υποστηρίζουν ότι η εξαγορά των τεσσάρων χημικών δεξαμενόπλοιων δεν έχει ολοκληρωθεί. Πάντως οι εκτιμήσεις των περισσοτέρων συγκλίνουν ότι τα πλοία της πάλαι ποτέ κραταιάς νοτιοκορεάτικης εταιρείας θα ταίριαζαν ιδανικά στο προφίλ της Evalend.Το χημικό δεξαμενόπλοιο “Motivator” της Evalend Shipping Tankers είναι χωρητικότητας 13.100-dwt και κατασκευής του έτους 2007Το χημικό δεξαμενόπλοιο “Patriotic” της Evalend Shipping Tankers είναι χωρητικότητας 13.100-dwt και κατασκευής του έτους 2008
Σημειώνεται ότι η θυγατρική Evalend Shipping Tankers διαθέτει και διαχειρίζεται τη δεδομένη περίοδο έναν στόλο που αποτελείται από τέσσερα δεξαμενόπλοια μεταφοράς χημικών προϊόντων, από τα οποία τα Motivator (χωρητικότητας 13,100-dwt και κατασκευής 2007), Patriotic (χωρητικότητας 13,100-dwt και κατασκευής 2008) και Mentor(χωρητικότητας 13,000-dwt και κατασκευής 2007) έχουν επίσης κατασκευαστεί στα ναυπηγεία Sekwang Heavy Industries.
Επιπλέον, η ναυτιλιακή του κ. Λεντούδη έχει παραγγείλει στα νοτιοκορεάτικα ναυπηγεία Hyundai Mipo Dockyard και δύο δεξαμενόπλοια μεταφοράς υγροποιημένου αερίου πετρελαίου (LPG) χωρητικότητας 38.000-cbm τα οποία αναμένεται να παραλάβει μέσα στο έτος 2017.
0 comments:
Πείτε μας την γνώμη σας
Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !