Τα κέρδη βγαίνουν απο τις ναυλώσεις.Και οι ναυλωτές προτιμούν καινούρια πλοία.Αυτό το ξέρουν οι Έλληνες εφοπλιστές
και προχωρούν σε ανανεώσεις του στόλου των.Συγκεκριμένα και όπως αναφέρει σε δημοσίευμά του το mononews.gr:Πωλητήριο στο παλαιότερο πλοίο του στόλου της βάζει η ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία E Nomikos, στο πλαίσιο της διαδικασίας ανανέωσης του στόλου της που έχει ξεκινήσει από πέρυσι. Tο χωρητικότητας 73.000 dwt πλοίο Anastasia C, κατασκευής 2001, αναμένεται να πωληθεί έναντι ποσού μεταξύ 4,5 και 5 εκατομμυρίων δολαρίων, περίπου 1 εκατομμύριο δολάρια πάνω από την αξία διάλυσής του, ενώ πιθανόν να περάσει από έλεγχο αυτόν το μήνα, καθώς θα εκφορτώνει σιτηρά στην Κασίμα της Ιαπωνίας.
Σημειώνεται ότι τον Απρίλιο του 2015 η E Nomikos πούλησε το ακόμα πιο παλιό bulker Gerasimos (χωρητικότητας 70.000 dwt, κατασκευής 1996) σε κινεζική εταιρεία έναντι 3,5 εκατομμυρίων δολαρίων, 12 χρόνια μετά την απόκτησή του (ως Rubin Bright) έναντι 163 εκατομμυρίων δολαρίων.
Μετά την πώληση του Anastasia C, η ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία θα μείνει με τρία πλοία, το πιο σύγχρονο εκ των οποίων είναι το κατασκευασμένο το 2012 στα ναυπηγεία STX bulker Epiphania χωρητικότητας 81.000 dwt). Αξίζει να σημειωθεί δε ότι το Epiphania ήταν το πρώτο πλοίο που παρήγγειλε η E Nomikos μετά από 30 χρόνια, με κόστος που εκτιμάται στα 36 εκατομμύρια δολάρια, ενώ η σημερινή του αξία υπολογίζεται στα 15-16 εκατομμύρια δολάρια.
H Ε Nomikos αποχώρησε το 2003 από την αγορά των τάνκερ, όταν πούλησε το χωρητικότητας 61.000 dwt Demetra, κατασκευής 1982. mononews.gr
και προχωρούν σε ανανεώσεις του στόλου των.Συγκεκριμένα και όπως αναφέρει σε δημοσίευμά του το mononews.gr:Πωλητήριο στο παλαιότερο πλοίο του στόλου της βάζει η ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία E Nomikos, στο πλαίσιο της διαδικασίας ανανέωσης του στόλου της που έχει ξεκινήσει από πέρυσι. Tο χωρητικότητας 73.000 dwt πλοίο Anastasia C, κατασκευής 2001, αναμένεται να πωληθεί έναντι ποσού μεταξύ 4,5 και 5 εκατομμυρίων δολαρίων, περίπου 1 εκατομμύριο δολάρια πάνω από την αξία διάλυσής του, ενώ πιθανόν να περάσει από έλεγχο αυτόν το μήνα, καθώς θα εκφορτώνει σιτηρά στην Κασίμα της Ιαπωνίας.
Μετά την πώληση του Anastasia C, η ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία θα μείνει με τρία πλοία, το πιο σύγχρονο εκ των οποίων είναι το κατασκευασμένο το 2012 στα ναυπηγεία STX bulker Epiphania χωρητικότητας 81.000 dwt). Αξίζει να σημειωθεί δε ότι το Epiphania ήταν το πρώτο πλοίο που παρήγγειλε η E Nomikos μετά από 30 χρόνια, με κόστος που εκτιμάται στα 36 εκατομμύρια δολάρια, ενώ η σημερινή του αξία υπολογίζεται στα 15-16 εκατομμύρια δολάρια.
H Ε Nomikos αποχώρησε το 2003 από την αγορά των τάνκερ, όταν πούλησε το χωρητικότητας 61.000 dwt Demetra, κατασκευής 1982. mononews.gr
0 comments:
Πείτε μας την γνώμη σας
Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !