Όλο και περισσότεροι Έλληνες εφοπλιστές προχωρούν σε παραγγελίες γκαζάδικων (δεξαμενόπλοια) καθώς ο κλάδος
του ξηρού φορτίου έχει ''πιάσει πάτο''.
του ξηρού φορτίου έχει ''πιάσει πάτο''.
Η συμφωνία όπως αναφέρει το dealnews.gr,περιλαμβάνει 2 δεσμευτικές παραδόσεις και option για τη ναυπήγηση ακόμη 3 τάνκερ στο ίδιο τίμημα που ναυλομεσιτικές πηγές αναφέρουν στα 57 εκατ. δολάρια το κάθε πλοίο. Εφόσον εξασκηθούν οι option η συνολική επένδυση ξεπερνά τα 280 εκατ. δολάρια.
0 comments:
Πείτε μας την γνώμη σας
Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !