Ιστορία γράφουν για μία ακόμη φορά οι Έλληνες εφοπλιστές. Αυτή τη φορά ο λόγος γίνεται για τον όμιλο του Γιάννη
Αγγελικούση και το ναυλωμένο από την Shell «Maran Gas Apollonia» του στόλου του.
Αγγελικούση και το ναυλωμένο από την Shell «Maran Gas Apollonia» του στόλου του.
Το «Maran Gas Apollonia» είναι το πρώτο πλοίο μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG Carrier) που πέρασε τη νέα διώρυγα του Παναμά.
Το πλοίο που έχει μήκος 289 μέτρα και 45 πλάτος, πέρασε την Δευτέρα την νέα διώρυγα του Παναμά προερχόμενο από το Sabine Pass LNG Terminal.
Η επέκταση της διώρυγας δίνει τη δυνατότητα στο 90% του παγκοσμίου στόλου των LNG Carriers να την αξιοποιούν όπως τονίζουν οι ειδικοί.
Οι πρωτιές αυτού του είδους του ελληνικού εφοπλισμού είναι πολλές. Ενδεικτικά το πρώτο ελληνικό πλοίο μεταφοράς αλιευμάτων που έκανε τη διαδρομή από τον Βόρειο Αρκτικό Κύκλο (North Sea Route) ήταν τον Σεπτέμβριο του 2011, το πλοίο «Rainfrost» της Laskaridis Shipping, του Ομίλου Λασκαρίδη, ενώ ελληνικών συμφερόντων ήταν και το πρώτο LNG Carrier παγκοσμίως που διέσχισε το North Sea Route. Πρόκειται για το «Ob River», της Dynagas, του κ. Γιώργου Προκοπίου. Πηγή
Το πλοίο που έχει μήκος 289 μέτρα και 45 πλάτος, πέρασε την Δευτέρα την νέα διώρυγα του Παναμά προερχόμενο από το Sabine Pass LNG Terminal.
Οι πρωτιές αυτού του είδους του ελληνικού εφοπλισμού είναι πολλές. Ενδεικτικά το πρώτο ελληνικό πλοίο μεταφοράς αλιευμάτων που έκανε τη διαδρομή από τον Βόρειο Αρκτικό Κύκλο (North Sea Route) ήταν τον Σεπτέμβριο του 2011, το πλοίο «Rainfrost» της Laskaridis Shipping, του Ομίλου Λασκαρίδη, ενώ ελληνικών συμφερόντων ήταν και το πρώτο LNG Carrier παγκοσμίως που διέσχισε το North Sea Route. Πρόκειται για το «Ob River», της Dynagas, του κ. Γιώργου Προκοπίου. Πηγή
0 comments:
Πείτε μας την γνώμη σας
Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !