Ο 33χρονος δισεκατομμυριούχος που «έκλεισε» την πρώτη του δουλειά όταν ήταν 14 ετών!

Παρασκευή 15 Ιουλίου 2016

«Μια φορά κι έναν καιρό, το Dropbox έκανε τα πρώτα δειλά του βήματα σε ένα σιδηροδρομικό σταθμό της Βοστώνης όταν είχα ξεχάσει το
USB στο σπίτι μου. Δεν είμαι σίγουρος αν επρόκειτο για τύχη ή για μια απροσδόκητη επιτυχία, αλλά ένα πράγμα έχει παραμείνει ίδιο όλα αυτά τα χρόνια: ο καθένας από εμάς έχει ένα μοναδικό λόγο για να χρησιμοποιεί το Dropbox», είχε πει κάποτε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Drew Houston.

Ο 33 πλέον δισεκατομμυριούχος, ήξερε από μικρή ηλικία τι ήθελε να κάνει όταν μεγαλώσει.

«Είχαμε έναν μικρό υπολογιστή και ο μπαμπάς μου, μου έδειξε πώς να γράψω τον πρώτο μου κώδικα σε Basic και έτσι ξεκίνησε αυτή η 'οδύσσεια' της εκμάθησης του πως λειτουργούν οι υπολογιστές»
, δήλωσε ο ίδιος.

«Μου άρεσαν πολύ τα παιχνίδια στον υπολογιστή, όταν ήμουν περίπου 11 ετών, ήμουν αρκετά σίγουρος ότι επρόκειτο να δημιουργώ παιχνίδια στον υπολογιστή για τα προς το ζην. Μέρος του ενδιαφέροντος μου ήταν, επίσης, να ανακαλύπτω πως δημιουργούνται αυτά τα παιχνίδια. Ήθελα να πάρω τον κώδικα του παιχνιδιού και στη συνέχεια να τον τροποποιήσω για να λειτουργήσει όπως ήθελα».

Αυτή του η επιθυμία ήταν που τον οδήγησε στην πρώτη του δουλειά σε ηλικία 14 ετών.

Το 2007, ένα χρόνο μετά την αποφοίτησή του, ίδρυσε το Dropbox.



Το Dropbox είναι μια φοβερή υπηρεσία που σας επιτρέπει να έχετε τα αρχεία σας στο cloud και να έχετε πρόσβαση σ' αυτά από οποιονδήποτε υπολογιστή και οποιαδήποτε φορητή συσκευή.

Τον Ιανουάριο του 2014 η εταιρεία του αποτιμόταν σε 10 δισεκατομμύρια δολάρια, γεγονός που ενέταξε τον Houston στις τάξεις των δισεκατομμυριούχων του Forbes», όπου εξακολουθεί να κατέχει μια θέση μέχρι σήμερα.  πηγή

Share this article :

0 comments:

Πείτε μας την γνώμη σας

Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !

Οικονομία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΔΙΕΘΝΗ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Κράτος

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΥΓΕΙΑ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ναυτιλία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Life Style

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ταξίδια

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ασφαλιστική Αγορά

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »
 
Support : Δημιουργία ιστοσελίδας | Al.Ge Template | Πρότυπο ΒΒ2
Copyright © 2013. "Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ" - All Rights Reserved
Τεχνική Επιμέλεια - Δημιουργία ιστοσελίδας - Εμπνευσμένο από Al.Ge
Proudly powered by Al.Ge Template