Κολέτσα σε Κωστόπουλο: Γιατί με είπες ξέκ@λο;

Παρασκευή 17 Ιουνίου 2016

H Χριστίνα Κολέτσα βρέθηκε χτες στο πλατό της εκπομπής του Πέτρου Κωστόπουλου και είχε μια απορία:

"Δε μου λες, γιατί με είπες

ξέκ...λο;", είπε απευθυνόμενη στον παρουσιαστή, ο οποίος απάντησε, λέγοντας: "Διότι κάποια μαλ…ια με έπιασε. Εγώ σε θεωρούσα ωραίο κορίτσι και ήμουν φαν σου, δεν είχα κανέναν λόγο, ούτε είχαμε καμία προσωπική σχέση".

Έπειτα ο Πέτρος Κωστόπουλος έδωσε "πάσα" σε σχετικό βίντεο. Είπε: "πάμε να δούμε το βίντεο και θα σου απαντήσω"...

"Είδα αυτά που φορούσες και δεν ξέρω τι έπαθα...απλά φοράς αυτό από κάτω και σαν σώβρακο περίπου και από πάνω ένα κανονικό σουτιέν και ένα διάφανο φόρεμα.. τι έπαθα δε μπορώ να καταλάβω... εμένα μ'άρεσε", είπε και η τραγουδίστρια σημείωσε:

"Εγώ κατάλαβα ότι σε πήρε ο ειρμός της συζήτησης και είπες κι εσύ μία …μπιπ. Δεν θεωρώ το να φορέσεις κάτι τέτοιο στην πίστα σε χαρακτηρίζει ως “ξέκ…λο”. Εγώ θυμάμαι με είχες και πει έξυπνη, εγώ κράτησα το έξυπνη που δεν είμαι και καθόλου.."

"Πραγματικά καμιά φορά στην τηλεόραση δεν ξέρεις τι λες", συμφώνησαν και οι δυο, με την τραγουδίστρια να κλείνει το θέμα: "Από το λίγο που σε ξέρω κατάλαβα από τον τρόπο που το είπες ότι δεν είχες σκοπό να με πλήξεις".         πηγή

Share this article :

0 comments:

Πείτε μας την γνώμη σας

Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !

Οικονομία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΔΙΕΘΝΗ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Κράτος

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΥΓΕΙΑ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ναυτιλία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Life Style

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ταξίδια

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ασφαλιστική Αγορά

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »
 
Support : Δημιουργία ιστοσελίδας | Al.Ge Template | Πρότυπο ΒΒ2
Copyright © 2013. "Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ" - All Rights Reserved
Τεχνική Επιμέλεια - Δημιουργία ιστοσελίδας - Εμπνευσμένο από Al.Ge
Proudly powered by Al.Ge Template