ΣΑΡΩΝΕΙ ΤΑ ΜΕΤΑΛΙΑ Η ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ-Το 12χρονο κορίτσι φαινόμενο της επιτραπέζιας αντισφαίρησης

Τρίτη 28 Ιουνίου 2016

Είναι μόνο 12 ετών και δώστε προσοχή..Βγήκε 3η στην Ευρώπη στο Λουξεμβούργο, και 5η καλύτερη αθλήτρια παγκοσμίως στο Κατάρ.
Και η μικρή δεν θέλει να πάει...διακοπές όπως θα διαβάσετε παρακάτω στην συνεντευξη που δίνει, γιατι θέλει να .....τελειοποιήσει ακόμα περισσότερο την τεχνική της.Να πως βγαίνουν οι πρωταθλητές!!!!.Και η Μαλαματένια Ειρήνη είναι 'καταδικασμένη να πρωταγωνιστήσει'.Είναι γεννημένη πρωταθλήτρια!

Πρωταθλήτρια Ελλάδος στο ατομικό παγκορασιδων,πρωταθλήτρια Ελλάδος στο ομαδικό παγκορασιδων με την ομάδα του Γ.Α.Ο.Π.(ακαδημία του Ολυμπιακου),δευτεραθλητρια στο διπλό παγκορασιδων κ κορασίδων.
Τρίτη θέση στο Europe hope challenge στο Λουξεμβούργο.Πέμπτη θέση στο World hope challenge στο Κατάρ.Η Παπαδημητρίου Μαλαματενια Ειρήνη έχει αποδείξει πως ήρθε για να μείνει.... 

Η δωδεκάχρονη αθλήτρια του Ολυμπιακού που σάρωσε φέτος τα χρυσά σε οποίο τουρνουά επί ελληνικού εδάφους κι αν κατέβηκε...αήττητη στην κατηγορία της...θέτει υψηλούς στόχους βάζοντάς υψηλά τον πήχη για τα ελληνικά δεδομένα. Η ίδια λέει από την Ρουμανία που βρίσκεται αυτήν την περίοδο για την καλοκαιρινή της προετοιμασία."Οι στόχοι μου για φέτος εκπληρώθηκαν,τόσο οι πανελλήνιοι τίτλοι...όσο και η επιτυχής παρουσία μου στο Worldhopechallenge.Η χρονιά ήταν πολύ καλή κ κουραστική ταυτόχρονα γιατί επιπλέον των ταξιδιών έχω κ την καθημερινή μου μετακίνηση από κ προς την προπόνηση.(Σαλαμινα-Πειραιά).
Τον πρώτο μου Πανελλήνιο τίτλο τον αφιερώνω στον πατέρα μου που στηρίζει την όλη προσπάθεια μου.
Στόχος μου είναι μια από τις πρώτες θέσεις στο πανευρωπαϊκό και γιατί όχι και η πρώτη! μέσα στα επόμενα χρόνια.Αυτό απαιτεί απόλυτη συγκέντρωση στον στόχο κ σκληρή δουλειά.
Γυρίζω 6 Ιουλίου από την προετοιμασία στην Ρουμανία...όπου οι προπονήσεις είναι πρωί απόγευμα κ φτάνουν τις έξι ώρες την ημέρα. 

Η συνέχεια έχει Αυστρία που θα με συνοδεύσει η προσωπική μου προπονήτρια Laoura Nicoulae κ Ουγγαρία που θα με συνοδεύσει ο προπονητής μου στον Ολυμπιακό Γιώργος Χριστοφορακης,επίσης για προετοιμασία,και τέλος Αυγούστου Στρασβούργο για το Eurominichamps, το πανευρωπαϊκό μικρών ηλικιών.

Διακοπές για φέτος δεν προβλέπονται μιας κ τα καλά αποτελέσματα με πεισμώνουν κ με παθιαζουν και για άλλα...Τα καλύτερα έρχονται...το πιστεύω"




Share this article :

0 comments:

Πείτε μας την γνώμη σας

Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !

Οικονομία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΔΙΕΘΝΗ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Κράτος

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΥΓΕΙΑ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ναυτιλία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Life Style

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ταξίδια

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ασφαλιστική Αγορά

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »
 
Support : Δημιουργία ιστοσελίδας | Al.Ge Template | Πρότυπο ΒΒ2
Copyright © 2013. "Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ" - All Rights Reserved
Τεχνική Επιμέλεια - Δημιουργία ιστοσελίδας - Εμπνευσμένο από Al.Ge
Proudly powered by Al.Ge Template