ΕΞΟΡΓΙΣΜΕΝΟΣ Ο ΖΩΗΣ ΚΟΛΙΟΣ ΜΕ ΑΛΕΞΙΑΔΗ -ΚΑΤΡΟΥΓΚΑΛΟ-Θα μας κάνετε όλους κλέφτες!!

Τετάρτη 16 Μαρτίου 2016

Θα μπορούσε να τους αποκαλέσει άσχετους αλλά δεν το κάνει...Θα μπορούσε να τους αποκαλέσει άθλιους αλλά η παιδεία του δεν του το επιτρέπει...
Όταν μιλάει ο Ζώης Κολιός κ Αλεξιάδη και κ.Κατρούγκαλε καλό είναι να τον ακούτε...Ξέρετε γιατί;..Γιατί εκπροσωπεί την αγωνία χιλιάδων φοροτεχνικών λογιστών
αλλά και εκατοντάδων χιλιάδων Ελλήνων φορολογουμένων με τις αθλιότητες που διαπράτετε κάθε ημέρα....
ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΓΡΑΦΕΙ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥ ΡΠΟΦΙΛ ΣΤΟ FACEBOOK....

Θα το γράφω συνέχεια , μήπως και φιλοτιμηθεί κανένας και ουρλιάξει μαζί μου !!!!
Γιατί, όταν τα πράγματα φεύγουν από το πιθανό και έρχονται στο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ τότε η λύση είναι μια !!!!! Στα όπλα !!! 
Παράδειγμα:
Ένας από εμάς , έχουμε την τύχη να έχουμε ακόμη κάποιους .... Πελάτες !!!! Έγκλημα ; Μάλλον !!!!
Αυτούς τους πελάτες μας , τους τιμολογούμε (έστω χ )και μας μένουν καθαρά 50.000 ευρώ το χρόνο .
Ας δούμε με το "κατά Αλεξιάδη" και με το "κατά Κατρούγκαλο" φορολογικό και ασφαλιστικό ευαγγέλιο τι θα πληρώσουμε!!!!!
Φόρος Εισοδήμ:(40%) 20.000 ευρ
Προκ Φορ. Εισοδ:(100%)20.000 ε
Εισφ. Αλληλεγγύης:(8%) 4.000 ε
Ασφ.εις.(ΟΑΕΕ):(27%) 11.000 ε
----------------------------------
Σύνολο 55.000 ε

Ακόμη :
Για να προέλθουν αυτά τα 50.000 ε έχουμε τιμολογήσει 75-90.000 ε
πλέον ΦΠΑ 17.250-20.700 ε .
Δηλαδή τιμολόγησα 92.250 - 110.700 ε .
Έχω δηλαδή αποδώσει ΗΔΗ 17-20.000 ευρώ .
Όμως από αυτά τα 92-110.000 ευρώ ΠΟΣΑ ΕΧΩ ΕΙΣΠΡΑΞΕΙ ; Ας το δούμε θετικά το θέμα και ας πούμε ότι έχω εισπράξει το 80%!!!!! στην πραγματικότητα δεν έχω εισπράξει ούτε το 60% !!!!!!
Άρα συνοψίζω :
Έχω είσπραξη : 85.000 ε
Έχω δαπάνες : 35.000 ε
Έχω χρήματα δηλ στην ΤΣΕΠΗ μου να διαχειριστώ : 50.000 ε
Πληρώνω ΦΠΑ : 20.000 ε
Και οπως είδαμε
παραπάνω γι φόρους. 55.000 ε

(Αληθινά στοιχεία όλα αυτά)
Σενάριο πληρωμής 1ο:
Επειδή μου λείπουν 25.000 ε , πρέπει να βρω δουλειά νυχτοφύλακα ή πόρτα σε νυχτερινό μαγαζί , να βγάζω αυτά τα 25.000 ευρώ να μπορώ να πληρώσω τους φόρους και τις εισφορές της πρωινής δουλειάς .
Σενάριο πληρωμής 2ο:
Να κλέψω καμία Τράπεζα , μήπως και με τα κλοπιμαία , πληρώσω κανένα φόρο . Και φυσικά , ΔΕΝ ΦΟΒΑΜΑΙ ΜΗ ΠΑΩ ΦΥΛΑΚΗ , γιατί ΑΝ ΔΕΝ ΜΕ ΒΑΛΟΥΝ ΓΙΑ ΛΗΣΤΕΙΑ θα με βάλει ο Αλεξιάδης και ο Κατρούγκαλος από αυτά που δεν θα αποδώσω σε ΔΟΥ ή Ασφ Ταμ !!!!!!!
Σενάριο πληρωμής 3ο:
Να μην κόψω καμία απόδειξη παραπάνω από τα έξοδα μου ώστε να μην αποδώσω κανένα φόρο , τις πάγιες μόνο ασφαλιστικές εισφορές και όλοι θα είμαστε ευχαριστημένοι !!!!!
Το Κράτος δεν θα πάρει ούτε ένα ευρώ , εγώ δεν θα χρωστάω σε κανέναν , και η δουλειά θα γίνει όπως την θέλουν όλοι !!!!!
ΤΕΛΙΚΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ:
Πρώτη φορά στην Ιστορία όλων των Χωρών της γης , παρουσιάζεται σε μια Χώρα , μια Κυβέρνηση , που ακόμη και τον πιο κουτό Έλληνα , τον σπρώχνει , σε ΟΛΙΚΗ ΦΟΤΟΔΙΑΦΥΓΗ ΚΑΙ ΕΙΣΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ με ΝΟΜΟ , με στοιχεία ακλόνητα και ισχυρά , με ξεκάθαρο τρόπο :
Κόβεις αποδείξεις , πας φυλακή καταχρεωμένος , δεν παίρνεις ποτέ σύνταξη και κλπ .
Δεν κόβεις αποδείξεις , είσαι φορολογικά ενήμερος , δεν σε κυνηγάει κανένας και λαμβάνεις τη σύνταξη σου με δόξα και τιμή !!
Αν κάποιος ξέρει κάτι παραπάνω , θα σας παρακαλούσα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ να μου το πει !!!!


o Ζώης Κολιος είναι αντιπρόεδρος του ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ
ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΟΣ
Share this article :

0 comments:

Πείτε μας την γνώμη σας

Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !

Οικονομία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΔΙΕΘΝΗ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Κράτος

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΥΓΕΙΑ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ναυτιλία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Life Style

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ταξίδια

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ασφαλιστική Αγορά

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »
 
Support : Δημιουργία ιστοσελίδας | Al.Ge Template | Πρότυπο ΒΒ2
Copyright © 2013. "Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ" - All Rights Reserved
Τεχνική Επιμέλεια - Δημιουργία ιστοσελίδας - Εμπνευσμένο από Al.Ge
Proudly powered by Al.Ge Template