Έψαχνα 5 ευρώ για να ζήσω.Ο Πασχάλης Τερζής έβγαλε ένα φάκελο με λεφτά και μου έδωσε

Δευτέρα 21 Μαρτίου 2016

Η Εύη Δρούτσα προκαλεί αίσθηση με τα όσα εξομολογείται στο μικρόφωνο της εκπομπής “Στα καλά καθούμενα”.
Η γνωστή στιχουργός μιλάει για

τις μεγάλες οικονομικές δυσκολίες που αντιμετωπίζει.
«Δεν ήρθε κανείς όταν είχα ανάγκη να μου δώσει χρήματα. Ένας καλλιτέχνης μόνο με πήρε τηλέφωνο και μου είπε “έλα σε θέλω”. Πήγα στο σπίτι του Χριστούγεννα και μου είχε έναν φάκελο λεφτά. Ο Πασχάλης Τερζής. 


Δεν έβγαλα χρήματα καθόλου. Ήμουν πολύ σπάταλη. Εχω αντιμετωπίσει τεράστια οικονομική δυσκολία. Έψαχνα πέρυσι το καλοκαίρι 5 ευρώ για να ζήσω. Ήθελα 5 ευρώ για να ζήσω. Και έκανα και τη βλακεία και δεν το είπα στις φίλες μου», λέει η Εύη Δρούτσα.

Share this article :

0 comments:

Πείτε μας την γνώμη σας

Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !

Οικονομία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΔΙΕΘΝΗ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Κράτος

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΥΓΕΙΑ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ναυτιλία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Life Style

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ταξίδια

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ασφαλιστική Αγορά

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »
 
Support : Δημιουργία ιστοσελίδας | Al.Ge Template | Πρότυπο ΒΒ2
Copyright © 2013. "Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ" - All Rights Reserved
Τεχνική Επιμέλεια - Δημιουργία ιστοσελίδας - Εμπνευσμένο από Al.Ge
Proudly powered by Al.Ge Template