Το αφεντικό της Ryanair αποτελεί τη νεότερη προσθήκη στη λίστα των δισεκατομμυριούχων της Ιρλανδίας, σύμφωνα με την
κατάταξη Rich List 2016 της Sunday Independent.
Η περιουσία του Michael O'Leary αποτιμάται στα 1,08 δισ. ευρώ, με τις τιμές μετοχών της Ryanair να συνεχίζουν να ανεβαίνουν μετά από την ισχυρή ανάπτυξη που παρουσίασε ο αριθμός των επιβατών.
Νωρίτερα μέσα στον Φεβρουάριο, η ετήσια πρόβλεψη του αερομεταφορέα τοποθετεί τα κέρδη έως και τα τέλη Μαρτίου στο ανώτερο επίπεδο του εύρους 1,17 δισ. ευρώ - 1,22 δισ. ευρώ.
Η πρόβλεψη για τον αριθμό των επιβατών κάνει λόγο επίσης για αύξηση από 105 εκατ. σε 106 εκατ.
Ο 55χρονος O'Leary είναι ένας από τους 14 Ιρλανδούς δισεκατομμυριούχους, οι οποίοι έχουν διπλασιάσει την περιουσία τους σε σχέση με 5 χρόνια πριν.
Ο εκκεντρικός Ιρλανδός
Ο Michael O'Leary θεωρείται ένας επιχειρηματίας διαφορετικός από όλους τους άλλους, ο οποίος ξεκίνησε αρχικά τη σταδιοδρομία του από την Stokes Kennedy Crowley (KPMG).
Το 1987 πήγε στην Ryanair, στην οποία ανέλαβε οικονομικός σύμβουλος του ιδρυτή της Τόνι Ράιαν (1991-1994), ενώ το 1994 πήρε τα ηνία της επιχείρησης εγκαινιάζοντας τη στρατηγική των φθηνών εισιτηρίων.
«Οι άλλοι αναζητούν τρόπους για να αυξήσουν την τιμή των εισιτηρίων. Εμείς αναρωτιόμαστε πώς να καταργήσουμε τα εισιτήρια», είχε πει σε συνέντευξή του.
Ο O'Leary χαρακτηρίζεται από τον Τύπο ως αλαζόνας και έχει την τάση να κάνει παρατηρήσεις τις οποίες εν συνεχεία διαψεύδει. Μάλιστα, η ανελέητη επιδίωξη της μείωσης του κόστους και η σαφώς εχθρική στάση του προς τους ανταγωνιστές του, τις κυβερνήσεις, τα συνδικάτα και τους πελάτες του, έχει γίνει σήμα κατατεθέν.
Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα της επιθετικότητάς του σε μια γυναίκα η οποία κέρδισε δωρεάν πτήσεις για μια ζωή το 1988 αλλά και η κόντρα του με δημοσιογράφο που ερευνούσε τα αίτια ενός ατυχήματος με αεροσκάφος της Ryanair.
Σε μια συνέντευξη Τύπου, σχετικά με τη διηπειρωτική υπηρεσία της εταιρείας RyanAtlantic, θέλοντας να περιγράψει την προγραμματισμένη business class ταξιδιωτική εμπειρία της αεροπορικής εταιρείας, έκανε λόγο για «πόρνες και ρούμι».
Επίσης, σε μια άλλη συνέντευξη Τύπου που διοργάνωσε η εταιρία στην Αθήνα, δεν υπήρχε ούτε νερό για τους δημοσιογράφους!
Παράλληλα, χαρακτηριστικά παραδείγματα της «»τρέλας» του είναι η χρέωση για τη χρήση τουαλέτας, αλλά και η ειδική χρέωση για τους ευτραφείς επιβάτες.
Η εκκεντρικότητά του, όμως, δε σταματά εκεί καθώς το 2004 είχε τοποθετήσει στο αυτοκίνητό του, μία Mercedes S-Class πινακίδες ταξί για να μπορεί να κυκλοφορεί στις λεωφορειολωρίδες του Δουβλίνου.
Μάλιστα οι απότομοι τρόποι του δημιούργησαν προβληματισμό στους μετόχους της Ryanair, οι οποίοι ζήτησαν από τον Ιρλανδό να περιορίσει τις δημόσιες τοποθετήσεις. πηγή
κατάταξη Rich List 2016 της Sunday Independent.
Η περιουσία του Michael O'Leary αποτιμάται στα 1,08 δισ. ευρώ, με τις τιμές μετοχών της Ryanair να συνεχίζουν να ανεβαίνουν μετά από την ισχυρή ανάπτυξη που παρουσίασε ο αριθμός των επιβατών.
Νωρίτερα μέσα στον Φεβρουάριο, η ετήσια πρόβλεψη του αερομεταφορέα τοποθετεί τα κέρδη έως και τα τέλη Μαρτίου στο ανώτερο επίπεδο του εύρους 1,17 δισ. ευρώ - 1,22 δισ. ευρώ.
Η πρόβλεψη για τον αριθμό των επιβατών κάνει λόγο επίσης για αύξηση από 105 εκατ. σε 106 εκατ.
Ο 55χρονος O'Leary είναι ένας από τους 14 Ιρλανδούς δισεκατομμυριούχους, οι οποίοι έχουν διπλασιάσει την περιουσία τους σε σχέση με 5 χρόνια πριν.
Ο Michael O'Leary θεωρείται ένας επιχειρηματίας διαφορετικός από όλους τους άλλους, ο οποίος ξεκίνησε αρχικά τη σταδιοδρομία του από την Stokes Kennedy Crowley (KPMG).
Το 1987 πήγε στην Ryanair, στην οποία ανέλαβε οικονομικός σύμβουλος του ιδρυτή της Τόνι Ράιαν (1991-1994), ενώ το 1994 πήρε τα ηνία της επιχείρησης εγκαινιάζοντας τη στρατηγική των φθηνών εισιτηρίων.
«Οι άλλοι αναζητούν τρόπους για να αυξήσουν την τιμή των εισιτηρίων. Εμείς αναρωτιόμαστε πώς να καταργήσουμε τα εισιτήρια», είχε πει σε συνέντευξή του.
Ο O'Leary χαρακτηρίζεται από τον Τύπο ως αλαζόνας και έχει την τάση να κάνει παρατηρήσεις τις οποίες εν συνεχεία διαψεύδει. Μάλιστα, η ανελέητη επιδίωξη της μείωσης του κόστους και η σαφώς εχθρική στάση του προς τους ανταγωνιστές του, τις κυβερνήσεις, τα συνδικάτα και τους πελάτες του, έχει γίνει σήμα κατατεθέν.
Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα της επιθετικότητάς του σε μια γυναίκα η οποία κέρδισε δωρεάν πτήσεις για μια ζωή το 1988 αλλά και η κόντρα του με δημοσιογράφο που ερευνούσε τα αίτια ενός ατυχήματος με αεροσκάφος της Ryanair.
Σε μια συνέντευξη Τύπου, σχετικά με τη διηπειρωτική υπηρεσία της εταιρείας RyanAtlantic, θέλοντας να περιγράψει την προγραμματισμένη business class ταξιδιωτική εμπειρία της αεροπορικής εταιρείας, έκανε λόγο για «πόρνες και ρούμι».
Επίσης, σε μια άλλη συνέντευξη Τύπου που διοργάνωσε η εταιρία στην Αθήνα, δεν υπήρχε ούτε νερό για τους δημοσιογράφους!
Παράλληλα, χαρακτηριστικά παραδείγματα της «»τρέλας» του είναι η χρέωση για τη χρήση τουαλέτας, αλλά και η ειδική χρέωση για τους ευτραφείς επιβάτες.
Η εκκεντρικότητά του, όμως, δε σταματά εκεί καθώς το 2004 είχε τοποθετήσει στο αυτοκίνητό του, μία Mercedes S-Class πινακίδες ταξί για να μπορεί να κυκλοφορεί στις λεωφορειολωρίδες του Δουβλίνου.
Μάλιστα οι απότομοι τρόποι του δημιούργησαν προβληματισμό στους μετόχους της Ryanair, οι οποίοι ζήτησαν από τον Ιρλανδό να περιορίσει τις δημόσιες τοποθετήσεις. πηγή
0 comments:
Πείτε μας την γνώμη σας
Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !