Στα κεντρικά γραφεία του Man Repeller. Το γραφείο είναι μόνο ένα ευάερο δωμάτιο. Δέκα γυναίκες εργάζονται
σκληρά. Ο μοναδικός ήχος, είναι ο ήχος του πληκτρολογίου.
Δεν υπάρχουν πολλές γυναίκες που θα επέλεγαν να αποκαλούν τον εαυτό τους «Man Repeller».
Αλλά αυτό ακριβώς έκανε η Leandra Medine το 2010, όταν ξεκίνησε το blog της με αυτό το όνομα.
H διάσημη νεοϋρκέζα blogger κατάφερε μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα να αναγάγει το προσωπικό της blog της σε brand name. Με εκατοντάδες χιλιάδες φαν να επισκέπτονται το blog της καθημερινά, πέρα από τα εξαιρετικά σύνολα που φέρουν τις υπογραφές των πιο hot σχεδιαστών, η Leandra Medine διαθέτει σπιρτάδα και κερδίζει τον αναγνώστη με τα χιουμοριστικά της κείμενα.
Η Medine, η οποία είναι τώρα 27 ετών, διαθέτει προσωπικό από συγγραφείς, καλλιτέχνες και γκουρού των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης.
Πώς είναι μια τυπική μέρα της διάσημης επιχειρηματία
Η Medine ζει στο κέντρο του Μανχάταν με το σύζυγό της, wealth manager, Abie Cohen. Ξεκινάει την ημέρα της από το πρωί, συχνά με προπόνηση και διαλογισμό, πριν ξεκινήσει οτιδήποτε άλλο.
Πρωινό στο Balthazar. Το γαλλικό μπιστρό στο Σόχο είναι το αγαπημένο της και είναι δίπλα στο γραφείο της.
Υπάρχει αυστηρή προθεσμία γραφής 48 ωρών: Όλα τα κομμάτια πρέπει να ολοκληρωθούν δύο ημέρες πριν την προγραμματισμένη δημοσίευσή τους, αφήνοντας επαρκή χρόνο για επεξεργασία.
Η ώρα του μεσημεριανού γεύματος. Το αγαπημένο μέρος της Medine είναι ένα εστιατόριο για χορτοφάγους, το Peacefood Cafe.
Η ομάδα του Man Repeller διαλέγει ρούχα σχεδιαστών που θα χρησιμοποιηθούν στις φωτογραφίσεις.
Η ώρα για την εβδομαδιαία συνεδρίαση.
Η ομάδα προσπαθεί να καταλήξει σε μια εντυπωσιακή ιδέα, χρησιμοποιώντας την φαντασία και την δημιουργικότητά τους.
Η Medine αφιερώνει μόνο το 10-15% του χρόνου της στο γράψιμο. Το υπόλοιπο είναι αφιερωμένο στα διευθυντικά της καθήκοντα και στην θέσπιση στόχων. πηγή
Η Medine λέει ότι έμαθε τρία σημαντικά μαθήματα ως επιχειρηματίας. Το πρώτο: «Ξεπεράστε τον εαυτό σας. Κανείς δεν νοιάζεται για τα προβλήματά σας, μόνο για τις λύσεις που μπορείτε να προσφέρετε».
Το δεύτερο δίδαγμα: «Προσποιηθείτε ότι το κάνετε μέχρι να το κάνετε».
Και το τρίτο: «Αφήστε τον εγωισμό σας έξω από την δουλειά. Η αντικειμενικότητα είναι το κλειδί».
σκληρά. Ο μοναδικός ήχος, είναι ο ήχος του πληκτρολογίου.
Δεν υπάρχουν πολλές γυναίκες που θα επέλεγαν να αποκαλούν τον εαυτό τους «Man Repeller».
Αλλά αυτό ακριβώς έκανε η Leandra Medine το 2010, όταν ξεκίνησε το blog της με αυτό το όνομα.
H διάσημη νεοϋρκέζα blogger κατάφερε μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα να αναγάγει το προσωπικό της blog της σε brand name. Με εκατοντάδες χιλιάδες φαν να επισκέπτονται το blog της καθημερινά, πέρα από τα εξαιρετικά σύνολα που φέρουν τις υπογραφές των πιο hot σχεδιαστών, η Leandra Medine διαθέτει σπιρτάδα και κερδίζει τον αναγνώστη με τα χιουμοριστικά της κείμενα.
Πώς είναι μια τυπική μέρα της διάσημης επιχειρηματία
Η Medine ζει στο κέντρο του Μανχάταν με το σύζυγό της, wealth manager, Abie Cohen. Ξεκινάει την ημέρα της από το πρωί, συχνά με προπόνηση και διαλογισμό, πριν ξεκινήσει οτιδήποτε άλλο.
Πρωινό στο Balthazar. Το γαλλικό μπιστρό στο Σόχο είναι το αγαπημένο της και είναι δίπλα στο γραφείο της.
Υπάρχει αυστηρή προθεσμία γραφής 48 ωρών: Όλα τα κομμάτια πρέπει να ολοκληρωθούν δύο ημέρες πριν την προγραμματισμένη δημοσίευσή τους, αφήνοντας επαρκή χρόνο για επεξεργασία.
Η ώρα του μεσημεριανού γεύματος. Το αγαπημένο μέρος της Medine είναι ένα εστιατόριο για χορτοφάγους, το Peacefood Cafe.
Η ομάδα του Man Repeller διαλέγει ρούχα σχεδιαστών που θα χρησιμοποιηθούν στις φωτογραφίσεις.
Η ώρα για την εβδομαδιαία συνεδρίαση.
Η ομάδα προσπαθεί να καταλήξει σε μια εντυπωσιακή ιδέα, χρησιμοποιώντας την φαντασία και την δημιουργικότητά τους.
Η Medine αφιερώνει μόνο το 10-15% του χρόνου της στο γράψιμο. Το υπόλοιπο είναι αφιερωμένο στα διευθυντικά της καθήκοντα και στην θέσπιση στόχων. πηγή
Η Medine λέει ότι έμαθε τρία σημαντικά μαθήματα ως επιχειρηματίας. Το πρώτο: «Ξεπεράστε τον εαυτό σας. Κανείς δεν νοιάζεται για τα προβλήματά σας, μόνο για τις λύσεις που μπορείτε να προσφέρετε».
Το δεύτερο δίδαγμα: «Προσποιηθείτε ότι το κάνετε μέχρι να το κάνετε».
Και το τρίτο: «Αφήστε τον εγωισμό σας έξω από την δουλειά. Η αντικειμενικότητα είναι το κλειδί».
0 comments:
Πείτε μας την γνώμη σας
Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !