Πώς δύο φίλοι δημιούργησαν την απόλυτη μηχανή αναζήτησης

Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2016

Ένα απόγευμα του Δεκέμβρη, δύο μέλη του Giphy συγκεντρώθηκαν γύρω από ένα μεγάλο τραπέζι στο γραφείο στο Lower East Side του Μανχάταν.
Τα πολύχρωμα φώτα των Χριστουγέννων έκαναν εορταστική την ατμόσφαιρα. Ο Alex Chung, ο 40χρονος συν-ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος, στάθηκε δίπλα σε έναν πίνακα, γράφοντας τους αριθμούς που κατέγραφαν την ανάπτυξη της εταιρείας. «Είμαστε η μεγαλύτερη startup στο Διαδίκτυο που οι άνθρωποι βλέπουν αυτή τη στιγμή», είπε.
Τα GIFs είναι ένα αρχείο εικόνας το όνομα του οποίου προέρχεται από τα αρχικά των λέξεων Graphics Interchange Format και πρωτοέκανε την εμφάνισή του το 1987.



Σχεδόν 20 χρόνια μετά, οι ατέρμονα κινούμενες εικόνες GIF περνάνε τη δεύτερη νεότητά τους, και με την πρόσφατη ώθηση που τους έδωσε η υποστήριξη αυτού του τύπου αρχείου από το Facebook και το Twitter, εμπνέουν ολοένα και περισσότερους καλλιτέχνες, γραφίστες αλλά και εταιρείες ώστε να εκμεταλλευτούν στο έπακρο τις δυνατότητες του μέσου, δημιουργώντας μικρά αριστουργήματα.

Ένα από τα μεγαλύτερα σάιτ φιλοξενίας GIFs, το Giphy, δημιούργησε το Gifmaker, που επιτρέπει στον καθένα να δημιουργήσει μικρές λούπες από βίντεο του YouTube, ή από βίντεο έως 15 δευτερολέπτων που έχει αποθηκευμένα στον υπολογιστή.

Η Giphy μάλιστα έχει γίνει και σύμβουλος κινηματογραφικών στούντιο και τηλεοπτικών παραγωγών που θέλουν τα κείμενά τους να συμπεριλαμβάνουν τέτοιο περιεχόμενό. Οι διαφημιστές τους ζητούν συμβουλές, επίσης, σχετικά με τη χρήση της τεχνολογίας για να πωλούν τα προϊόντα τους. Η Giphy έκλεισε τη χρονιά με μια συμφωνία που επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργήσουν εικόνες GIF με θέμα το Star Wars όπως και τα Όσκαρ και το Super Bowl.

Η ιστορία της εταιρείας ξεκίνησε με συντροφιά τα ποτά τον χειμώνα του 2012, όταν ο Chung και ένας φίλος του και συνιδρυτής της Giphy, ο Jace Cooke, εκθείαζαν τη δύναμη της GIFs σε μια εγγράμματη κοινωνία, όπου η τεχνολογία θα είχε προχωρήσει τόσο ώστε η ανάγνωση και η γραφή δεν θα ήταν απαραίτητες. Ο Chung πέρασε τις επόμενες μέρες ψάχνοντας ένα εργαλείο που να δημιουργεί και να μοιράζεται κλιπ, αλλά δεν υπήρχε. «Ήταν τότε που ενθουσιάστηκα», είπε. «Ποτέ δεν υπάρχει η ευκαιρία να κάνεις κάτι για πρώτη φορά στο Διαδίκτυο. Έχουν γίνει ήδη τα πάντα».



Εκείνη την εποχή, ο Chung πήρε εκπαιδευτική άδεια. Ίδρυσε αρκετές νέες εταιρείες, μεταξύ των οποίων ένα κοινωνικό δίκτυο ονομαζόμενο Fridge που η Google απέκτησε και είχε αναπτύξει το λογισμικό για το MTV και για την Intel. Όσο δεν ασχολούνταν με το βραζιλιάνικο Ζίου Ζίτσου, έγραφε κώδικες και δημιουργούσε λογισμικό.

Αυτή τη στιγμή η επιχείρηση επικεντρώνεται στην ανάπτυξη, όχι στα έσοδα. Ο Leibsohn και ο Chong λένε ότι θα μπορούσε να βγάλουν πολλά λεφτά, επιτρέποντας στους διαφημιστές να στοχεύουν τους ανθρώπους με βάση το τι εικόνες ψάχνουν, το πιο κοινό επιχειρηματικό μοντέλο για τις εταιρείες του Διαδικτύου από την Google έως το Snapchat και το Twitter, αλλά και οι δύο ανησυχούν ότι θα χάσουν τους περιστασιακούς χρήστες.

«Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να κάνουμε πολλά χρήματα, αλλά προσπαθούμε να κάνουμε κάτι πραγματικά μεγάλο», λέει ο Leibsohn και έχουν την ευκαιρία να το κάνουν καθώς η Giphy έχει αντλήσει κεφάλαια ύψους 24 εκατομμυρίων δολ. από τη αγορά και ένας άλλος αρκετά μεγάλο γύρος επενδύσεων είναι σε εξέλιξη.  πηγή
Share this article :

0 comments:

Πείτε μας την γνώμη σας

Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !

Οικονομία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΔΙΕΘΝΗ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Κράτος

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΥΓΕΙΑ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ναυτιλία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Life Style

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ταξίδια

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ασφαλιστική Αγορά

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »
 
Support : Δημιουργία ιστοσελίδας | Al.Ge Template | Πρότυπο ΒΒ2
Copyright © 2013. "Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ" - All Rights Reserved
Τεχνική Επιμέλεια - Δημιουργία ιστοσελίδας - Εμπνευσμένο από Al.Ge
Proudly powered by Al.Ge Template