Θ,ΒΕΝΙΑΜΗΣ-Δεν αγοράζω το MEGA το ATHENS LEDRA.Με ενδιαφέρει μόνο η Ναυτιλία

Παρασκευή 11 Δεκεμβρίου 2015

Με ενδιαφέρει η ναυτιλία αυτή και μόνο, και κανένας άλλος επιχειρηματικός τομέας που μου προσάπτουν διάφοροι...Διάψευση Βενιάμη
για: Sophia Holdings, Pandola, Capsis, Athens Ledra, Kokari Ltd. Mega.O πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών, Θεόδωρος Βενιάμης, διαψεύδει κατηγορηματικά τις πληροφορίες που αναφέρονται σχετικά με το ενδιαφέρον του για επενδύσεις στην Ελλάδα και σε άλλες περιοχές των Βαλκανίων.
Για τις πληροφορίες που δημοσιεύθηκαν και στην εφημερίδα "DEAL news" στο φύλλο της 20ης Νοεμβρίου 2015, ο εφοπλιστής απαντά μέσω του δικηγόρου του, Μιχάλη Δημητρακόπουλου:«Είναι απολύτως ψευδές ότι απέκτησα το 87% των μετοχών της εισηγμένης στο Χρηματιστήριο της Σόφιας Sophia Holdings, όπως άλλωστε ψευδές είναι ότι η εταιρεία Pandola είναι εταιρεία συμφερόντων μου. Επιπλέον, ουδέποτε έθεσα ως επιχειρηματικό μου στόχο την απόκτηση των ξενοδοχείων «Capsis» στη Ρόδο και «Athens Ledra» στην Αθήνα.
Παράλληλα, είναι αναληθές ότι με συνδέει επιχειρηματική σχέση με την εταιρεία Kokari Ltd, μετά από την δήθεν απόκτηση εκ μέρους μου σημαντικού ποσοστού της εταιρείας μέσω Αύξησης Μετοχικού Κεφαλαίου, καθώς αυτή η απόκτηση ουδέποτε έλαβε χώρα. Επιπρόσθετα, ουδόλως ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα η αναφορά στην εξαγορά του ποσοστού του κ. Πάνου Γερμανού στην εταιρεία Sophia Holdings από εμένα.
Τέλος, δέον όπως σημειωθεί ότι είναι απολύτως ψευδείς οι πληροφορίες – άγνωστων σε εμέ– «ορισμένων κύκλων» ότι δήθεν ενδιαφέρομαι να επεκτείνω τις επενδυτικές μου δραστηριότητες στον τομέα των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης μέσω της συμμετοχής μου στο MEGA ή σε οποιοδήποτε άλλο κανάλι.
Η πολύχρονη παρουσία μου στον χώρο της ναυτιλίας έχει - κατ' αντικειμενική κρίση - αξιολογηθεί ως θετική και για το λόγο αυτό είναι εκτός του επιχειρηματικού μου πεδίου οι τομείς του τουρισμού και της ενημέρωσης».
Share this article :

0 comments:

Πείτε μας την γνώμη σας

Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !

Οικονομία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΔΙΕΘΝΗ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Κράτος

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΥΓΕΙΑ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ναυτιλία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Life Style

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ταξίδια

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ασφαλιστική Αγορά

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »
 
Support : Δημιουργία ιστοσελίδας | Al.Ge Template | Πρότυπο ΒΒ2
Copyright © 2013. "Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ" - All Rights Reserved
Τεχνική Επιμέλεια - Δημιουργία ιστοσελίδας - Εμπνευσμένο από Al.Ge
Proudly powered by Al.Ge Template