«Κάποτε ήμασταν φίλοι, τώρα είμαι σε ανοιχτό πόλεμο μαζί του»

Τρίτη 29 Δεκεμβρίου 2015

Ο Αχιλλέας Μπέος εξαπέλυσε νέες «βόμβες» κατά του Βαγγέλη Μαρινάκη στον «αέρα» της προχθεσινής
εκπομπής «Η δίκη στον Σκάι» 
Νέες «βόμβες» κατά του εφοπλιστή Βαγγέλη Μαρινάκη εξαπέλυσε ο έκπτωτος δήμαρχος Βόλου Αχιλλέας Μπέος μιλώντας στην εκπομπή «Η δίκη στον Σκάι» της Δευτέρας, που ασχολήθηκε με το σκάνδαλο των στημένων αγώνων του 2011, στο οποίο κατηγορούμενος είναι και ο ίδιος ο πρώην πρόεδρος του Ολυμπιακού Βόλου!

Στην τοποθέτηση που έκανε στον «αέρα» της εκπομπής ο Αχιλλέας Μπέος ήταν λάβρος κατά του Βαγγέλη Μαρινάκη, με τον οποίο κάποτε ήταν φίλοι και παραδέχθηκε ότι του πλήρωσε μέρος της εγγύησης προκειμένου να αποφυλακιστεί! Ο έκπτωτος δήμαρχος ανέφερε πως οι αιτήσεις για την άρση των περιοριστικών όρων που του έχουν επιβληθεί απορρίφθηκαν ύστερα από παρέμβαση του εφοπλιστή. Παράλληλα τον κατονόμασε ως ηθικό αυτουργό της σημερινής «κατάντιας» του ελληνικού επαγγελματικού ποδοσφαίρου και ζήτησε να βρεθεί ο χρηματοδότης του ναρκόπλοιου «Noor 1».

Δύο τόνοι ηρωίνης

«Μετά από τέσσερα χρόνια βρέθηκε ένας εισαγγελέας και έκανε δεκτή την αίτησή μου. Η αίτηση πήγε στο Συμβούλιο Εφετών και ο πρόεδρος Ανδρέας Παπαδημητρίου, ο οποίος είναι μέλος του διαιτητικού δικαστηρίου της ΕΠΟ, την απέρριψε. Πιστεύω πως έγινε παρέμβαση από τον κ. Μαρινάκη. Δεν έχω στοιχεία, είπα "πιστεύω". Αυτοί οι άνθρωποι πειράξανε εμένα, την πόλη μου και την οικογένειά μου» ήταν τα λόγια του κ. Μπέου, ο οποίος στη συνέχεια αναφέρθηκε στην υπόθεση της μεταφοράς δύο τόνων ηρωίνης με το δεξαμενόπλοιο:
«Αν έχει πραγματικά κάποια σχέση (σ.σ.: ο Αιμίλιος Κοτσώνης), θα πρέπει να πούμε τα πράγματα με το όνομά τους. Θα πρέπει να πιάσουν τον ηθικό αυτουργό. Ο κ. Κοτσώνης δεν έχει τσιγάρο να καπνίσει. (...) Δηλαδή θα την πληρώσει ο Κοτσώνης και θα τη γλιτώσουν αυτοί που έβαλαν τα εκατομμύρια»;

Ο ίδιος κατηγόρησε ακόμα τον Βαγγέλη Μαρινάκη πως μαζί με τον πρώην πρόεδρο της ΕΠΑΕ Θανάση Κανελλόπουλο (απαλλάχτηκαν με βούλευμα) του φόρτωσαν την υπόθεση με τα στημένα του 2011:

Ηθικός αυτουργός

«Θεωρώ ότι ο ηθικός αυτουργός σε όλο το κατάντημα του επαγγελματικού ποδοσφαίρου αυτή τη χρονική στιγμή έχει το όνομα Βαγγέλης Μαρινάκης. (...) Οφείλω να δηλώσω ότι είμαι σε ανοιχτό πόλεμο με τον κ. Μαρινάκη, το σύστημα και έναν παλιό φίλο δικηγόρο. (...) Προτείνω μάρτυρες στη δίκη μου στις 15 Απριλίου τον κ. Μαρινάκη και τον κ. Κανελλόπουλο. Γιατί από τις 10 ώρες συνομιλιών που έχω από τις νομίμως υποκλαπείσες τις εννιάμισι μιλάω με αυτούς τους δύο. Να έρθουν να πουν πώς προσπαθήσανε να τα φορτώσουν όλα σε εμένα, αν πραγματικά στήσαμε κάποιο παιχνίδι και πώς το στήσαμε. Το βούλευμα λέει ότι εγώ έστηνα παιχνίδια για να παίρνει τα εκατομμύρια ο κ. Μαρινάκης. Αυτή ήταν η διαδικασία. Αυτοί να αθωωθούν και να στοχοποιήσουμε τον Μπέο»!

Οι νέες συνομιλίες (του προφυλακισμένου για το «Noor1» Αιμ Κοτσώνη με τον εφέτη Αθηνών Γιαν. Τζιμπλάκη)

Πέντε νέες συνομιλίες του προφυλακισμένου για την υπόθεση του «Noor 1» Αιμίλιου Κοτσώνη με τον εφέτη Αθηνών Γιάννη Τζιμπλάκη, ο οποίος ήταν ο εισηγητής του σκανδάλου των στημένων αγώνων του 2011 στο Ανώτατο Δικαστικό Συμβούλιο, παρουσίασε η εκπομπή «Δίκη στον Σκάι».
Στους διαλόγους που καταγράφηκαν από τον υπερκοριό της ΕΥΠ το καλοκαίρι του 2012 εμφανίζεται, μεταξύ άλλων, ο κ. Κοτσώνης να παροτρύνει τον Γιάννη Τζιμπλάκη να έρθει σε πάρτι του εφοπλιστή Βαγγέλη Μαρινάκη μαζί με κάποιον «Γρηγόρη», που πιθανολογείται ότι είναι δικαστικός λειτουργός:

Α.Κ.: Ακου, άκου. Το βράδυ έχουμε το πάρτι το δικό μας.
Γ.Τ.: Του Μαρινάκη;
Α.Κ.: Ναι. Εγώ λέω να τον πάρεις (ενν. Γρήγορη) και να έρθετε και θα περάσουμε ωραία.

Σε άλλη συνομιλία ο πρώην ποδοσφαιρικός παράγοντας φέρεται αγχωμένος για ένα πρόβλημα με το ΣΔΟΕ:

Γ.Τ.: Θα σε πάρω να περάσω μια μέρα να τα πούμε. Ενα απόγευμα.
Α.Κ.: Να έρθεις, Γιάννη μου. Γιατί δεν ξέρω... έχω ανησυχήσει πολύ με την άλλη την ιστορία.
Γ.Τ.: Εντάξει σου είπα. Εχει παγώσει προς το παρόν. Δεν έχει προχωρήσει... εεε... θα... παρακολουθώ εγώ πάντως. Μην ανησυχείς. Γιατί, σου είπε κανένας τίποτα;
Α.Κ.: Οχι, ρε παιδί μου, αλλά ξέρεις... Αφού τώρα είμαι αγχώδης με αυτά. Τώρα με έχει ξεσκίσει αυτό τώρα έναν χρόνο. Με τρώει. Κατάλαβες;

Σε έναν διάλογο ο Αιμίλιος Κοτσώνης εμφανίζεται να λέει στον κ. Τζιμπλάκη ότι είχε πάει σε ένα γλέντι στην Κρήτη με τον «πρόεδρο» και σε άλλο ο προφυλακισμένος επιχειρηματίας εμφανίζεται απογοητευμένος επειδή δεν κατάφερε να κλείσει ραντεβού με τον «Γρηγόρη». πηγή


Share this article :

0 comments:

Πείτε μας την γνώμη σας

Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !

Οικονομία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΔΙΕΘΝΗ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Κράτος

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΥΓΕΙΑ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ναυτιλία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Life Style

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ταξίδια

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ασφαλιστική Αγορά

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »
 
Support : Δημιουργία ιστοσελίδας | Al.Ge Template | Πρότυπο ΒΒ2
Copyright © 2013. "Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ" - All Rights Reserved
Τεχνική Επιμέλεια - Δημιουργία ιστοσελίδας - Εμπνευσμένο από Al.Ge
Proudly powered by Al.Ge Template