Baba Ramdev-Ο γκουρού που έκτισε μια αυτοκρατορία εκατομμυρίων!

Τρίτη 22 Δεκεμβρίου 2015

O Baba Ramdev είναι αναμφισβήτητα o πιο διάσημος γκουρού γιόγκα στην Ινδία, γνωστός για τα σόου με γιόγκα στην τηλεόραση. Αλλά τώρα
χρησιμοποιεί το όνομά του για να πουλήσει τα πάντα, από σαμπουάν και δημητριακά, έως απορρυπαντικά και στιγμιαία noodles.
Η Patanjali, η εταιρεία που ίδρυσε, ισχυρίζεται ότι είχε πωλήσεις άνω των 300 εκατομμυρίων δολαρίων κατά το παρελθόν έτος και είναι μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις καταναλωτικών αγαθών της Ινδίας.



Ντυμένος με ρόμπες, με μακριά μαλλιά δεμένα σε ένα χαλαρό κόμπο, με γενειάδα, ξύλινες παντόφλες και υφασμάτινη τσάντα, ο Baba Ramdev, είναι ένας παραδοσιακός γκουρού της γιόγκα.
Για περισσότερο από μια δεκαετία, παρουσιάζει ασκήσεις μπροστά σε πολυπληθές κοινό, καθοδηγώντας τους για το πώς να εισπνέουν και να εκπνέουν, εντυπωσιάζοντας τους με τις γνώσεις του στην πανάρχαια τεχνική της γιόγκα.
Αλλά, παρουσιάζοντας το εργοστάσιό του στη βόρεια ινδική πόλη Haridwar, ο ίδιος φαίνεται να είναι πολύ εξοικειωμένος με τις σύγχρονες έννοιες επιχειρήσεων και μάρκετινγκ.



Περιβάλλεται από μια μεγάλη ομάδα ενόπλων φρουρών και αστυνομικών για την ασφάλειά του. Ορισμένοι εργαζόμενοι σπεύδουν να αγγίξουν τα πόδια του, κίνηση που θεωρείται ένδειξη σεβασμού στην Ινδία.

Ο Baba Ramdev και ο βοηθός του Acharya Balkrishna ίδρυσαν την εταιρεία Patanjali, περίπου πριν από 10 χρόνια.

«Στην Ινδία, τρόφιμα, καλλυντικά και φάρμακα γίνονται συνήθως και πωλούνται από ξένες πολυεθνικές εταιρείες που μεταφέρουν τα χρήματα της χώρας στο εξωτερικό», λέει ο Baba Ramdev λέει.

«Επενδύουν λιγότερα χρήματα, αλλά τα κέρδη τους είναι τεράστια, τα οποία μεταφέρουν στο εξωτερικό. Θέλουμε τα χρήματα της Ινδίας να μένουν εδώ».

Δημιουργία του brand

Το Made in India ή όπως οι ετικέτες των προϊόντων του, γράφουν, Made in Bharat, χρησιμοποιώντας την γραμματοσειρά Hindi, είναι αυτό που ο Ramdev ελπίζει να είναι το μεγαλύτερο σημείο πώλησης στην εταιρεία του.



Τα προϊόντα γίνονται επίσης με παραδοσιακά ινδικά συστατικά, όπως ισχυρίζεται ο ίδιος. Και ενώ το best-seller προϊόν, το γκι ή το βούτυρο από αγελαδινό γάλα, είναι ινδικά, η Patanjali διαθέτει ένα ευρύ φάσμα προϊόντων, συμπεριλαμβανομένου και ενός ξένου συστατικού, του μούσλι.

Ο γκουρού της γιόγκα έχει εκατομμύρια ένθερμους οπαδούς και πολλοί από αυτούς θα μπορούσαν εύκολα να πειστούν και να αγοράσουν τα προϊόντα του.



Επίσης, αυτά είναι σημαντικά φθηνότερα από τον ανταγωνισμό. Πώς λειτουργεί οικονομικά αυτό για την εταιρεία;

«Ο κύριος λόγος που μπορούμε να το αντέξουμε αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η ανώτερη διοίκηση μας δεν λαμβάνει μισθό», λέει ο Baba Ramdev.

Ο στόχος πωλήσεων για το επόμενο έτος είναι τα 750 εκατομμύρια δολ.
πηγή
Share this article :

0 comments:

Πείτε μας την γνώμη σας

Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !

Οικονομία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΔΙΕΘΝΗ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Κράτος

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΥΓΕΙΑ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ναυτιλία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Life Style

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ταξίδια

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ασφαλιστική Αγορά

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »
 
Support : Δημιουργία ιστοσελίδας | Al.Ge Template | Πρότυπο ΒΒ2
Copyright © 2013. "Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ" - All Rights Reserved
Τεχνική Επιμέλεια - Δημιουργία ιστοσελίδας - Εμπνευσμένο από Al.Ge
Proudly powered by Al.Ge Template