Η Bustle, μια νέα εταιρεία μέσων ενημέρωσης για τις γυναίκες millennial (που έχουν γεννηθεί από το 1980 και
μετά), ξεκινά μια δεύτερη ιστοσελίδα τον Νοέμβριο.
Η ιστοσελίδα, η οποία θα ονομάζεται Romper, θα στοχεύει σε αυτές τις γυναίκες που εισέρχονται σε μια νέα φάση της ζωής τους, στη φάση της μητρότητας.
Η Romper θα διευθύνεται από την υπάλληλο της Bustle, Margaret Wheeler Johnson, η οποία στο παρελθόν είχε βοηθήσει την Huffington Post να ξεκινήσει το γυναικείο section της, το 2011. Η ίδια είναι μια νέα μαμά.
Η Wheeler Johnson αναγνωρίζει ότι η έναρξη του Romper μπορεί να είναι λίγο πρόωρη δεδομένου ότι οι περισσότερες γυναίκες millenials (ηλικίας 18 έως 34) δεν έχουν παιδιά. Εκείνες που έχουν παιδιά απαρτίζουν μια σχετικά μικρή αγορά: μόλις 10 με 15 εκατομμύρια γυναίκες στις ΗΠΑ, σύμφωνα με την Johnson.
«Πολλές μάρκες απευθύνονται στους millenial που θεωρούν ακόμα τους εαυτούς τους παιδιά, αλλά και σε αυτές που έχουν ήδη παιδιά», λέει η Johnson. «Οι millennials μεγαλώνουν και εμείς τους ακολουθούμε σε αυτό το επόμενο βήμα τους».
Η Bustle, η οποία ιδρύθηκε το 2013, έχει περίπου 45 εκατομμύρια μοναδικούς επισκέπτες μηνιαίως σε παγκόσμιο επίπεδο, σύμφωνα με την Quantcast. Ο συνιδρυτής της εταιρείας, Bryan Goldberg, πιστεύει ότι το site του θα έχει 4 με 5 εκατομμύρια επισκέπτες κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2015 και περίπου 10 εκατομμύρια για το έτος, καθιστώντας την startup κερδοφόρα, τουλάχιστον προς το παρόν. πηγή
μετά), ξεκινά μια δεύτερη ιστοσελίδα τον Νοέμβριο.
Η ιστοσελίδα, η οποία θα ονομάζεται Romper, θα στοχεύει σε αυτές τις γυναίκες που εισέρχονται σε μια νέα φάση της ζωής τους, στη φάση της μητρότητας.
Η Wheeler Johnson αναγνωρίζει ότι η έναρξη του Romper μπορεί να είναι λίγο πρόωρη δεδομένου ότι οι περισσότερες γυναίκες millenials (ηλικίας 18 έως 34) δεν έχουν παιδιά. Εκείνες που έχουν παιδιά απαρτίζουν μια σχετικά μικρή αγορά: μόλις 10 με 15 εκατομμύρια γυναίκες στις ΗΠΑ, σύμφωνα με την Johnson.
«Πολλές μάρκες απευθύνονται στους millenial που θεωρούν ακόμα τους εαυτούς τους παιδιά, αλλά και σε αυτές που έχουν ήδη παιδιά», λέει η Johnson. «Οι millennials μεγαλώνουν και εμείς τους ακολουθούμε σε αυτό το επόμενο βήμα τους».
Η Bustle, η οποία ιδρύθηκε το 2013, έχει περίπου 45 εκατομμύρια μοναδικούς επισκέπτες μηνιαίως σε παγκόσμιο επίπεδο, σύμφωνα με την Quantcast. Ο συνιδρυτής της εταιρείας, Bryan Goldberg, πιστεύει ότι το site του θα έχει 4 με 5 εκατομμύρια επισκέπτες κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2015 και περίπου 10 εκατομμύρια για το έτος, καθιστώντας την startup κερδοφόρα, τουλάχιστον προς το παρόν. πηγή
0 comments:
Πείτε μας την γνώμη σας
Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !