Τάκης Ζαχαράτος:Θέλω ένα παιδί μέσα από μεγάλη καψούρα,καρπό έρωτα

Κυριακή 4 Οκτωβρίου 2015

Τον έρωτα δεν το ψάχνεις. Οι πιο μεγάλοι έρωτες έχουν έρθει εκεί που λες ότι δεν ασχολείσαι ξανά με τίποτα. Άμα έρθει, ήρθε, αν δεν έρθει, μια χαρά έχω περάσει μέχρι τώρα, δεν θα κρεμαστώ! Δεν εξυπηρετεί το να εστιάζεις στην έλλειψη, εγώ εστιάζω στην υγεία μου, στην τέχνη μου, σε αυτά που έχω ζήσει ερωτικά και με έχουν γεμίσει».
Ο Τάκης Ζαχαράτος, ανοιχτός, ειλικρινής, χωρίς ταμπού, μιλάει στο You για τον έρωτα, την καψούρα και το παιδί που θέλει. Το παιδί της... καψούρας και οι προδιαγραφές

«Έχω όλες τις προδιαγραφές για να γίνω πάρα πολύ καλός μπαμπάς. Θα το κακομάθαινα τόσο που δεν θα του χάλαγα κανένα χατίρι. Εδώ δεν μπορώ να πω “όχι” στα πιτσιρίκια της κολλητής μου. Λιώνω για τα παιδιά. Αυτά είναι, όμως, και τυχερά… Να βρεις, δηλαδή, έναν άνθρωπο και να πεις “θα κάνω ένα παιδί”. Δεν είμαι από τους ανθρώπους που θα έκανα κάτι για να το κάνω απλά. Θα ήθελα ένα παιδί να έρθει μέσα από μια μεγάλη καψούρα, να είναι καρπός ενός θριαμβευτικού έρωτα».


Share this article :

0 comments:

Πείτε μας την γνώμη σας

Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !

Οικονομία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΔΙΕΘΝΗ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Κράτος

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΥΓΕΙΑ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ναυτιλία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Life Style

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ταξίδια

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ασφαλιστική Αγορά

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »
 
Support : Δημιουργία ιστοσελίδας | Al.Ge Template | Πρότυπο ΒΒ2
Copyright © 2013. "Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ" - All Rights Reserved
Τεχνική Επιμέλεια - Δημιουργία ιστοσελίδας - Εμπνευσμένο από Al.Ge
Proudly powered by Al.Ge Template