Μίλτος Μακρίδης για Μικρούτσικο:«Για πάρτη του έχει αυτοκτονήσει άνθρωπος ΒΙΝΤΕΟ

Δευτέρα 5 Οκτωβρίου 2015

Μίλτος Μακρίδης για Μικρούτσικο:«Για πάρτη του έχει αυτοκτονήσει άνθρωπος.
Έχοντας φύγει από την τηλεόραση αρκετά χρόνια, ο Μίλτος Μακρίδης επέστρεψε, αλλά αυτή τη φορά ως καλεσμένος και όχι ως

παρουσιαστής. Η Ναταλία Γερμανού τον φιλοξένησε στην εκπομπή της «Μη χανόμαστε» και εκείνος μίλησε για την κατάσταση της τηλεόρασης, τους λόγους που δεν θέλει ασχολείται και αποκάλυψε ότι ο Ανδρέας Μικρούτσικος οδήγησε άνθρωπο στην αυτοκτονία!
Όλα ξεκίνησαν από την ατάκα που είχε πει παλιότερα ο Μίλτος Μακρίδης, ότι «ο Ανδρέας Μικρούτσικος ευθύνεται για το 50% της καταστροφής της ελληνικής τηλεόρασης» (24:15). Η Ναταλία Γερμανού, σχολιάζοντάς το ομολόγησε ότι θεωρεί υπερβολικό ένα τέτοιο ποσοστό ευθύνης, με τον Μίλτο Μακρίδη να εκρήγνυται, λέγοντας: «Για πάρτη του έχει αυτοκτονήσει άνθρωπος. Δεν θα σου πω τίποτε άλλο κι εκεί τελειώνει και το αστείο. Μην ξεχνιόμαστε επειδή περνάει ο χρόνος».

Στη συνέχεια, ανάμεσα σε άλλα είπε: «Μου κάνεις πλάκα; Δεν γίνεται, μου κάνεις πλάκα. Δεν θέλω αυτή την τηλεόραση. Δεν την θέλω για τα παιδιά μου. Δεν την θέλω για τον ανιψιό μου» και πρόσθεσε ένα παράδειγμα σε εκπομπή του Ανδρέα Μικρούτσικου που έκανε σεξουαλικά σχόλια στις 9.15 το βράδυ, την ώρα που τον έβλεπαν οικογένειες και παιδιά. Εγώ έχω στεναχωρηθεί από αυτά που έχει περάσει ο Αντρέας στη ζωή του. Άσχετα από το τι έκανε, σε κανέναν άνθρωπο δεν αξίζει να περάσει αυτό που πέρασε. Έχω περάσει και εγώ πολύ δύσκολα και ξέρω».  πηγή

Share this article :

0 comments:

Πείτε μας την γνώμη σας

Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !

Οικονομία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΔΙΕΘΝΗ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Κράτος

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΥΓΕΙΑ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ναυτιλία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Life Style

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ταξίδια

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ασφαλιστική Αγορά

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »
 
Support : Δημιουργία ιστοσελίδας | Al.Ge Template | Πρότυπο ΒΒ2
Copyright © 2013. "Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ" - All Rights Reserved
Τεχνική Επιμέλεια - Δημιουργία ιστοσελίδας - Εμπνευσμένο από Al.Ge
Proudly powered by Al.Ge Template