ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΤΣΟΛΚΑ-ΓΕΛΑΩ ΜΕ ΟΣΟΥΣ ΚΑΒΑΛΑΝΕ ΚΑΛΑΜΙ, ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΓΕΙΩΝΕΙ Η ΖΩΗ!

Σάββατο 19 Σεπτεμβρίου 2015

H Aλεξάνδρα Τσόλκα στον Γιώργο Μπέζα «YOU»Είναι από τις γυναίκες εκείνες που οι άντρες θαυμάζουν καθώς δεν είναι ξανθιά, χαριτωμένη και φυσικά δεν το παίζει
bimbo!
Aλεξάνδρα Τσόλκα είναι κυρία με «Κ» κεφαλαίο – εμένα μου αρέσει να τη λέω αρχοντογυναίκα, αφού το στυλ και η αύρα της με παρασέρνουν σε μια άλλη εποχή. Μορφωμένη, με λόγο μεστό και μπέσα, που σπανίζουν στις μέρες μας, είναι από τις δημοσιογράφους που το εύστοχο σχόλιό τους χρόνια τώρα είναι ο φόβος και ο τρόμος των ανθρώπων που μας απασχολούν στη δημόσια ζωή.
Η επιβλητική παρουσία της την καθιστά «πρωταγωνίστρια», θέλει δεν θέλει! Λατρεύει τις δύο κόρες της, τους φίλους της,
τους δικούς της ανθρώπους, που δεν είναι λίγοι. Αγαπά το διάβασμα και γράφει βιβλία που γίνονται best sellers. Της
αρέσει να βοηθά, να μοιράζει απλόχερα αγάπη και να μάχεται για το δίκιο ακόμα κι αν γνωρίζει εξαρχής πως το παιχνίδι είναι στημένο. Στα δέκα και πλέον χρόνια που την γνωρίζω μου έκανε το ωραιότερο δώρο χωρίς να το ξέρει...
Πολλοί προσπάθησαν να την αντιγράψουν με μεγάλη αποτυχία, αφού η Αλεξάνδρα Τσόλκα είναι μια γυναίκα με μοναδικό ταμπεραμέντο και πνεύμα που δυστυχώς συναντάς σπάνια...
Ποια τελικά είναι η Αλεξάνδρα;
Οχού, Γιωργάκη μου! Μεγάλο υπαρξιακό πιάνεις που ούτε φιλόσοφοι, ούτε ψυχολόγοι το ’χουν λήξει για το ποιος είναι ο καθένας μας. Τι θέλετε να μάθατε για μένα; Ας το ορίσουμε έτσι,μιας και νομίζω πως η ταπεινότητά μου δεν έχει και κανένα πεδίον δόξης λαμπρό να επιδείξει ώστε να αποτελεί ανάγνωσμα. Όμως, ρώτα εσύ, θα λέω εγώ...
Πώς ήταν τα παιδικά σου χρόνια;
Ωραιότερα δεν θα μπορούσαν! Με πολλή αγάπη.
Τι δεν συγχωρείς στον εαυτό σου;
Κατά βάθος όλα του τα συγχωρώ! Τα λάθη ακόμα πιο πολύ. Ειδικά τα αδιόρθωτα.
Ζηλιάρα είσαι;
Τόσο πολύ... καθόλου που νιώθω άσχημα και θέλω να κάνω και καμιά σκηνή! Σου μιλάω για αναίσχυντη γουρουνιά στο ζεν!
Οι κόρες σου έχουν κληρονομήσει το μικρόβιό σου και γράφουν;
Η μεγαλύτερη, η Ειρήνη μου είναι ελεύθερο πνεύμα και γράφει κατά καιρούς για τον Μάνο Αντώναρο και το ihappy.gr και στο followme.gr για μόδα. Η μικρή πάλι ζωγραφίζει πολύ. Δεν θέλω να λέω για τα παιδιά μου σαν αυτές που κοροϊδεύω! Είναι σημαντικά για μένα...
Καλή μάνα είσαι;
Έχεις κανένα manual εύκαιρο να δούμε τις οδηγίες; Μακάρι να ήταν τόσο εύκολη η ετυμηγορία επί του θέματος. Εύχομαι να είμαι, δεν υπάρχει κανένας άλλος λόγος ύπαρξης εκτός από τα παιδιά μου. Αυτό… Τώρα τα αποτελέσματα θα φανούν στο μέλλον.
Έχει περάσει κρίση ο γάμος σου;
Παιδί μου, μ’ εμένα μιλάς, την Αλεξάνδρα. Όχι με την Ελένη Μενεγάκη! Ποιος νοιάζεται για την κρίση στο δικό μου γάμο; Άσε που εμείς, οι άπλες, καθημερινές γυναίκες του λαού, των συνοικιών και των προαστίων δεν έχουμε κρίσεις τέτοιου είδους. Μόνο οικονομικές.
Την απιστία τη συγχωρείς;
Η απιστία θα συμβεί όταν ο άλλος έχει ήδη φύγει. Όταν δεν τον καλύπτεις, δεν τον γεμίζεις.
Όταν πάει παρακάτω τα ζητούμενά του. Συγχωρείς δεν συγχωρείς, πάει κι έγινε. Αν θέλει να επιστρέψει στη συναισθηματική του κατάσταση πριν, το συζητάς, αλλιώς δεν μπορείς να κρατήσεις κανέναν φυλακισμένο σε αγάπη με δεσμά και συμβάσεις. Πάντως σε σχέσεις ζωής με παιδιά, τα λάθη συγχωρούνται με κατανόηση και αγάπη. Δεν χαραμίζεις μια ζωή για ένα μεθυσμένο βράδυ ή μια βλακεία. Δεν είμαστε δικαστές στη ζωή αλλά σύντροφοι. Δεν βγάζουμε ετυμηγορίες αλλά κρατάμε ο ένας το χεράκι του αλλουνού. Αν τιμάμε την αγάπη, δηλαδή...
Με τους άντρες πώς ήσουν;
Μπαρδόν; Παιδί μου, να σε πάω για εξορκισμό; Μ’ εμένα μιλάς. (γέλια)
Τελικά οι άντρες τι θέλουν από μια γυναίκα;
Θέλουν ό,τι και οι γυναίκες! Αντεστραμμένο είδωλο στον καθρέφτη τού εγώ τους.
Το ξέρεις ότι την πένα σου την τρέμουν πολλοί;
Όχι! Είμαι εντελώς αθώα και τα χέρια μου είναι καθαρά και όχι βαμμένα με αίμα… Ε, με μελάνι!
Έχει τύχει να σε πάρουν τηλέφωνο και να σου πουν «γιατί το έγραψες αυτό»;
Αλίμονο, ναι! Παλιά, επί «Down Town» περισσότερο. Τώρα υπάρχουν διέξοδοι και για τους αδικημένους στα social media. Με βρίζουν απευθείας από τους λογαριασμούς τους!
Η τηλεόραση έχει γεμίσει «ψώνια»;
Ναι, αλλά είναι η φύση της τέτοια! Γιατί πώς αλλιώς, χωρίς «ψώνια», θα γέμιζε 20 ώρες πρόγραμμα;
Σταρ σήμερα υπάρχουν;
Αμέ! Ο Βαρουφάκης, ο Αλέξης, η Ραχήλ, η Περιστέρα, η Ζωή! Όλοι οι άλλοι περιφέρουν τη χαμένη αίγλη τους σε ταμεία ανεργίας, στην ουρά στον ΕΟΠΥΥ, στα Μέσα για διακανονισμούς στην Εφορία, στο ΤΕΒΕ και στη ΔΕΗ και στα κανάλια για σίριαλ, σόου και παρουσιάσεις. Φευ αλλά πραγματικότης!
Καβαλημένοι υπάρχουν στην τηλεόραση... Τι θα τους συμβούλευες;
Γελάω! Σουσούμια παλιακά, σουσουδισμοί, βεντετιλίκια, ντιβιλίκια και συμπεριφορές Χολιγούντ και όχι Χόλιγουντ! Σε λίγο όλους αυτούς τούς προσγειώνει η ζωή και η πραγματικότητα. Και, είπαμε, δεν είναι η πτώση οδυνηρή αλλά η πρόσκρουση! Έχω δει όλααυτά τα χρόνια κάτι κακομαθημένα, άπονα, εγωιστικά παλιόπαιδα να στρώνουν σαν κουβερτούλες τις συσσωρευόμενες απογοητεύσεις τους, που τους λυπάται η ψυχή σου στο τέλος. Καημένο κωλοπαιδάκι είχες τη μεσόκοπη κακομοίρα που άξιζε στην αλαζονική σου νιότη...
Υπήρχε άνθρωπος που σε απείλησε ή που πήρε τηλέφωνο το αφεντικό σου για να σε επιπλήξει;
Να με απειλήσει; Ε! Με μηνύσεις και αποζημιώσεις χιλιάδων ευρώ! Ακόμα κλαίω από τα γέλια... Όσον αφορά στο αν πήραν τα αφεντικά μου, ναι! Πολλές φορές. Και το χειρότερο; Δημοσιογράφοι που θεωρούν εαυτούς ομόλογους μόνο των εκδοτών και όχι, ας πούμε, των απλών δημοσιογράφων ώστε να μιλήσουν απευθείας μαζί μου. Φυσικά οι εκδότες δεν έδωσαν σημασία, αλλά αυτό αποκαλύπτει το ποιόν μερικών πολύ επιτυχημένων σήμερα, που τους αξίζουν στις μεγαλοστομίες τους κάτι γιούχες «Υπήρχαν κάποιοι που με απείλησαν γι’ αυτά που έγραψα με μηνύσεις και αποζημιώσεις χιλιάδων ευρώ...Ακόμα κλαίω από τα γέλια!»
«Η τηλεόραση έχει γεμίσει “ψώνια”, μεγατόνων... αλλά είναι η φύση της τέτοια... Χωρίς “ψώνια” πώς θα γέμιζε 20 ώρες πρόγραμμα;»
Κατά καιρούς έχω διαβάσει κριτικές σου για τη Φαίη Σκορδά... Ποια είναι τα λάθη που έχει κάνει στη δημόσια εικόνα της;
Νομίζω πως μια χαρά τα πάει στη δημόσια εικόνα της, γι’ αυτό και είναι στην κορυφή μιας μικρής λίστας γνωστών Ελλήνων που ευτυχούν δουλειάς που επέλεξαν και προβολής που επιδίωξαν. Λάθη ή σωστά, ο καθένας γνωρίζει για τον εαυτό του τι έκανε και νομίζω πως όλα συνυπολογίζονται στο τέλος μιας πορείας, την όποια μόλις απολαμβάνει η κυρία Σκορδά. Έχω χρόνια να τη δω και να τη ζήσω στην καθημερινότητα. Τη θυμάμαι, όμως, ως μια πολύ χαρούμενη, θετική, καλοπροαίρετη κοπέλα, με τη χαρά της ζωής να διαχέεται παντού γύρω της. Εκτός από ένα πάρτι της σε κλαμπ και το γάμο της, δεν έχω κάνει παρέα μαζί της περισσότερη. Έχω κάνει την ίδια κριτική που κάνω σε όλους όσοι εκτίθενται στη δημοσιότητα, με όρκο να μην ασχολούμαι ποτέ με οικογένειες, προβλήματα υγείας που επηρεάζουν την εμφάνιση, προσωπικές επιλογές, ερωτικής φύσης αυτοδιάθεση και θέματα θρησκευτικής πίστης. Μια άποψη λέω που δεν είναι και θέσφατο! Κατά τα άλλα, για την Σκορδά, όσο και για άλλες κύριες της μικρής οθόνης, στέκομαι στη δική μου δυσφορία όσον αφορά στις πολύ προκλητικές τους εμφανίσεις. Εννοώ πως όταν είσαι το κορίτσι της οικειότητας, το δικό τους παιδί και μπαίνεις στο σπίτι κάθε μέρα μιας νοικοκυράς που δανείστηκε για να πληρώσει το ρεύμα και δεν μπορεί να το αποπληρώσει ή της απολυμένης μάνας με τα πρησμένα πόδια από την ορθοστασία, δεν είναι πολύ έξυπνο εκ μέρους σου να δείχνεις τις βουτιές σου από το φουσκωτό, τις τρίμηνες καλοκαιρινές διακοπές σου, την ποικιλία των πανάκριβων μαγιό σου, που ούτε βιοτεχνία να ’χες κι από πάνω να κάνεις πως δεν θες φωτογραφίες στη Μύκονο! Αλλά δεν σημαίνει πως έχω δίκιο! Μπορεί και η άνεργη μάνα να έχει ανάγκη να βλέπει μόνο αυτό, τι να σου πω…
Ο Γιώργος Λιάγκας κάνει το καλύτερο κουτσομπολιό... Είναι πιστεύεις ρόλος;
Όχι. Μα αυτό το είδος δεν υπηρετεί χρόνια τώρα; Δεν έκανε διεθνές ρεπορτάζ με ειδίκευση στο Μεσανατολικό, ούτε επιφυλλίδες για την γλώσσα και το πολιτισμικό επίπεδο της λογοτεχνίας μας! Δεν δήλωσε δα πως είναι ο Λυγερός, ο Δελαστίκ και ο Παντελής Μπουκάλας μαζί! Κανένα ρόλο δεν κάνει παρά μόνο τη δουλειά του για βιοπορισμό. Και από ό,τι βλέπουμε, μια χαρά τα καταφέρνει και βιοπορίζεται, ας πούμε, καλύτερα από μένα που ομιλώ.
Ποιος πιστεύεις πως θα μπορούσε να «χτυπήσει»τον Λιάγκα και να του πάρει την πρωτιά;
Λες ν’ αρχίσουν να χτυπιούνται κιόλας στην τηλεόραση; Μόνο αυτό δεν έχει συμβεί για τα νούμερα! Σοβαρά τώρα, νομίζω πως το μικρό τηλεοπτικό κοινό στα πρωινά με τον καιρό ξεπερνά πρόσωπα και προϊόντα και προχωρά στους επόμενους. Πολλοί «αήττητοι» είναι σπίτια τους, γιατί όλα τελειώνουν κάποτε. Και αυτό νομίζω το ξέρει ένας έμπειρος επαγγελματίας, όπως ο κύριος που αναφερόμαστε.
Τι έχει η Ελένη και δεν χάνει ποτέ την πρωτιά;
Προσαρμοστικότητα, εξέλιξη, κανονικότητα και μια ζωή εκτεθειμένη τόσο ώστε μια γυναίκα να ταυτίζεται μαζί της και να τη θεωρεί συγγενή της, δικιά της, οικεία της, μακρινή ξαδέλφη. Είναι ακόμα πανέξυπνη, έμπειρη στην τηλεόραση, με μοναδική ικανότητα
να σε χαλαρώνει τόσο που να της λες τα πάντα, σαν να σε υπνωτίζει. Έχει μια σαγήνη σαν γυναίκα και ως επαγγελματίας είναι ανθεκτική, αντοχής, δαιμόνια και εργατική. Ακόμα μου αρέσει που είναι μυθιστορηματική. Πήρε ρίσκα, ανέλαβε την ευθύνη
και αφέθηκε σε έναν μεγάλο έρωτα, έχοντας πάντα προστατευμένα τα υπέροχα παιδιά της. Τα έπαιξε όλα για όλα και η γυναικεία της φύση ζήτησε δικαίωμα. Μαγκιά της.
Είναι λάθος της Ναταλίας Γερμανού να «κονταροχτυπηθεί» με την Ελένη;
Καθόλου! Η Ναταλία, η πιο ευφυής παρουσιάστρια κατά την γνώμη μου και η καλύτερη στις συνεντεύξεις, με χιούμορ και παρεΐστικη πάντα διάθεση, έχει δικό της κοινό που θα ενισχύσει με θεατές τη ζώνη. Νομίζω πως –αν μη τι άλλο– τα μεσημέρια μας θα έχουν ενδιαφέρον με αυτές τις κυρίες στις γραμμές τους. Τη Ναταλία την γνωρίζω τόσα χρόνια, στις ίδιες δουλειές και στα διπλανά γραφεία, που νιώθω αγωνία σαν να συμμετέχω η ίδια στην προσπάθειά της. Και την πιστεύω απόλυτα.
Πώς είδες την απόφαση της Ζήνας Κουτσελίνη να περάσει μπροστά από τις κάμερες;
Χρόνια έφτιαξε καριέρες. Έστησε στα πόδια τους τις περισσότερες παρουσιάστριες που σήμερα βγάζουν παχυλές αμοιβές χάρη στην ίδια. Δεν νομίζω να άκουσε «ευχαριστώ». Είναι αγωνίστρια. Και στη ζωή και στη δουλειά.
Αν σου έκανε πρόταση η Σπυροπούλου να πας στο πάνελ της, τι συμβουλή θα της έδινες;
Μωρέ πες μου ότι θα βάλω νταλκά την καριέρα της Σπυροπούλου! Και ο κόσμος είναι εκεί, την βλέπει – λίγο! Δεν την αναζητά κιόλας! Τώρα αν με πληρώσουν να είμαι στα επιτελεία της και ρωτηθώ θα απαντήσω. Εν τη παλάμη και ούτω βοήσωμεν,Γιώργο μου.
Σε ενοχλεί η αλαζονεία των νέων ανθρώπων που τα βλέπουν όλα εύκολα;
Όχι, γιατί ξέρω πως σύντομα θα διαψευστούν και η απογοήτευσή τους θα τους κάνει συμπαθείς τουλάχιστον και αξιολύπητους σίγουρα! Είναι ωραίες οι αυταπάτες άλλα η πραγματικότητα είναι αμείλικτη.
Ο Σεφερλής πιστεύεις «κάηκε» που έκανε και βραδινό στο MEGA;
Εγώ όχι. Πιστεύω πως το MEGA βιάστηκε. Ο Σεφερλής το πάλεψε γενναία και είχε δρόμο μπροστά του.
Δεν υποστηρίχτηκε όπως του άξιζε όσον αφορά στο πρωινό, ενώ το σόου του και μόνο από την εποχή που βγήκε δεν θα προλάβαινε να πείσει το κοινό και να γίνει συνήθεια. Δεν «κάηκε», τον «έκαψαν»!
Τηλεοπτικά είσαι στο «Join us» στον ΣΚΑΪ και στην εκπομπή του Μένιου Φουρθιώτη «Αποκαλυπτικά», που σκίζει τα Σαββατοκύριακα στο «Ε»... Πώς είναι η συνεργασία σας;
Σε ένα άψογο επίπεδο αλληλοεκτίμησης και αμοιβαίου σεβασμού. Δεν έχει υπάρξει ούτε μία στιγμή έντασης ή εκνευρισμού μεταξύ μας και δεν μπορώ να μην το αποδώσω όλο αυτό στον Μένιο, γιατί εγώ είμαι μάλλον παρορμητική και απρόβλεπτη. Είναι ευγενέστατος, εργατικότατος σε σημείο να τα χάνεις, δηλαδή, δεν το βάζει κάτω με τίποτα και έχει πάντα νέες ιδέες. Φαινόμενο από αυτά που δεν συναντάς εύκολα στο χώρο.
Σε ποιον θα έλεγες «χαλάρωσε λίγο!»;
Στον Αρναούτογλου. ΟΚ, ρε φίλε! Και καλό παιδί είσαι και δεν βρίζουμε μπροστά σου και σε πολεμούν οι κριτικοί και οι πόλεμοι οι ίδιοι... Δουλίτσα είναι, όμως, αδελφάκι μου και μάλιστα απλή. Δεν χειρουργείς και εγκεφάλους!
Πότε ήταν η τελευταία φορά που ήθελες να σπάσεις την τηλεόραση;
Στο ντιμπέιτ των πολιτικών αρχηγών, που η «αφρόκρεμα» της δημοσιογραφίας από τη μία και οι εκφραστές της εξουσίας από την άλλη και κανόνισαν τους όρους και ανέλαβαν την υλοποίηση και πρωταγωνίστησαν και δεν τους άρεσε μετά και ξίνισαν όλοι! Επίσης, δεν μας είπαν τίποτα. Μόνο μη χαλάσει η εικόνα τους σκιάχτηκαν...
Ποιος είναι ο γόης της τηλεόρασης;
Ποιος; Ο Βερύκιος!
Ποιος ή ποια είναι υπερτιμημένος/η;
Όλοι οι μπροστά από τις κάμερες μια περασμένη εποχή υπερτιμημένοι υπήρξαν. Ακούγαμε για μηνιαίες απολαβές και βλέπαμε τρόπους ζωής που ούτε οι χολιγουντιανοί σταρ δεν είχαν! Ποιος τα ’φερε από αυτούς στους καναλάρχες ήθελα να ’ξερα...
Ποιους θεωρείς καλούς στην τηλεόραση;
Τους συνεπείς στην εικόνα τους και στη ζωή τους. Τους δουλευταράδες. Τους προσγειωμένους. Τους ενημερωμένους. Τους ριμαδόρους. Τους καλούς ανθρώπους. Τον σχεδόν σοφό Χατζηνικολάου, τη μετρημένη Χούκλη, τη «σιδηρά» Ζαχαρέα, τον λατρεμένο Παπαδάκη, τη μοναδική Ρούλα, κι ας μας γύρισε την πλάτη επιλέγοντας να καθίσει σπίτι της για λίγο, τη σαγηνευτική Ελένη με τις μικρές επαναστάσεις της, τη δημοσιογράφο, με όλη την έννοια της λέξης, Σοφία Παπαδημητρίου, την εξαιρετική Ναταλία, τον αγαπημένο Μένιο, φυσικά, την εργασιομανή και ωραία Σταματίνα, τους έφηβους για πάντα Μαρία και Φώτη, την αγαπημένη, εμπνευσμένη Ζαμπέτογλου, τον νευρώδη και απίθανο Μουτσινά, τον φιλικό στο κοινό Αυτιά, τον έναν και μοναδικό Λάκη Λαζοπουλο.... Πολλούς που κάνουν πολύ καλά τη δουλειά τους.
Πισώπλατα μαχαιρώματα έχεις φάει;
Γρατζουνιές ήταν και πάνε! Για μικροπρεπείς και αστείους λόγους ματαιόδοξων πραγμάτων... Χάρτινα ήταν τα μαχαιράκια κι εγώ επούλωσα νωρίς πληγές. Όλα έχουν την αξία που τους δίνουμε. Τα παιδιά μου, η οικογένειά μου, η μάνα μου, ο σύντροφός μου, ο αδελφός μου, τα ανίψια μου να ’ναι καλά, εγώ καλός άνθρωπος, γαλήνη και υγεία να ’χουμε και κανένα στιλέτο δεν με πιάνει! Και να μπορούμε να χαμογελάμε, γιατί από τα πολλά botox μοιάζουν όλες, Γιώργη μου...
Share this article :

0 comments:

Πείτε μας την γνώμη σας

Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !

Οικονομία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΔΙΕΘΝΗ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Κράτος

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΥΓΕΙΑ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ναυτιλία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Life Style

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ταξίδια

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ασφαλιστική Αγορά

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »
 
Support : Δημιουργία ιστοσελίδας | Al.Ge Template | Πρότυπο ΒΒ2
Copyright © 2013. "Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ" - All Rights Reserved
Τεχνική Επιμέλεια - Δημιουργία ιστοσελίδας - Εμπνευσμένο από Al.Ge
Proudly powered by Al.Ge Template