Οι Greeks οδηγούν την κούρσα των διαλύσεων

Πέμπτη 9 Ιουλίου 2015

Προβληματισμό προκαλεί στην ελληνική εφοπλιστική κοινότητα η πτώση που παρουσιάζει η Αγορά ξηρού φορτίου, γεγονός το οποίο οδηγεί τους Greeks στην σταδιακή αποεπένδυση από τον κλάδο.
«Οι Έλληνες πλοιοκτήτες έχουν οδηγήσει προς διάλυση αναλογικά περισσότερα Capesize και Handysize από την Κίνα και τη Σιγκαπούρη το πρώτο εξάμηνο του 2015» αναφέρουν χαρακτηριστικά αναλυτές της Vesselsvalue.com για να υπογραμμίσουν ότι «Αυτό οφείλεται στην απαισιοδοξία τους για την Αγορά ξηρού φορτίου, προτιμώντας την οδό της αποεπένδυσης».
Συνολικά οι Έλληνες έχουν στείλει προς διάλυση 20 πλοία τύπου capesize τα οποία σε τονάζ αγγίζουν τα 3.227.000, ενώ αντίστοιχα η Σιγκαπούρη 1.460.000 τόνους και ακολουθεί η Κίνα με 1.093.600 τόνους.
Στον τομέα των πλοίων τύπου panamax πάλι η Ελλάδα οδηγεί την κούρσα αφού στέλνει προς διάλυση 1.139.800 τόνους όταν η Κίνα και η Σιγκαπούρη στέλνουν 1.199.700 και 75.000 τόνους αντίστοιχα. πηγη
Share this article :

0 comments:

Πείτε μας την γνώμη σας

Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !

Οικονομία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΔΙΕΘΝΗ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Κράτος

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΥΓΕΙΑ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ναυτιλία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Life Style

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ταξίδια

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ασφαλιστική Αγορά

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »
 
Support : Δημιουργία ιστοσελίδας | Al.Ge Template | Πρότυπο ΒΒ2
Copyright © 2013. "Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ" - All Rights Reserved
Τεχνική Επιμέλεια - Δημιουργία ιστοσελίδας - Εμπνευσμένο από Al.Ge
Proudly powered by Al.Ge Template