Έλληνας ηθοποιός: «Η αρραβωνιαστικιά μου με κεράτωσε με φίλο μου, γνωστό ηθοποιό»

Πέμπτη 23 Ιουλίου 2015


Έλληνας ηθοποιός: «Η αρραβωνιαστικιά μου με κεράτωσε με φίλο μου, γνωστό ηθοποιό».
Σε συνέντευξη του, ο ηθοποιός
Γιάννης Καπετάνιος μίλησε για τη ζωή του, τους έρωτες του, αλλά και τη γυναίκα που είχε αρραβωνιαστεί και τον απάτησε με έναν
φίλο του ηθοποιό, όπως αποκαλύπτει με αφοπλιστική ειλικρίνεια.



Διαβάστε ένα μικρό απόσπασμα από τη συνέντευξη του, στο περιοδικό «Λοιιπόν» και στη Ρενέ Σαραντινού.

Ποιο είναι το χειρότερο που σου έχει συμβεί σε σχέση;

Η αχαριστία που πήρα από μία γυναίκα που την είχα αγαπήσει, της είχα δώσει τα πάντα και στο τέλος «έφαγα» πισώπλατα τη μαχαιριά. Η γυναίκα που είχα αρραβωνιαστεί στην πενταετία αποδείχθηκε ότι ήταν άμυαλη. Αν είχα παντρευτεί αυτή... Χωρίσαμε γιατί με «κεράτωσε».

Σε απάτησε με κάποιον άλλο;

Ναι, κανονικά και εν γνώσει μου. Ήρθαν και μου το είπαν οι φίλοι μου. «Πήγε» με κάποιον φίλο μου. Εκείνη ήθελε να γίνει ηθοποιός. Ο άνθρωπος που με κεράτωσε είναι γνωστός ηθοποιός. Μετά δεν είχε μούτρα να με δει εκείνος.

Πώς τον αντιμετώπισες μετά το συμβάν;

Εκεί που ήθελα να τον σκοτώσω, μετά τον φίλησα που με απάλλαξε, αφού κατάλαβα τι κουμάσι ήταν αυτή. Με γλίτωσε τελικά αυτός.

Είχες πολυτάραχη ερωτική ζωή, έτσι δεν είναι;

Τι να κάνω, εγώ φταίω; Ξέρεις τι είναι να τα δίνεις όλα σε έναν άνθρωπο και τελικά να βρίσκεσαι με την αχαριστία καρφωμένη πισώπλατα;

Έχεις πονέσει πολύ;

Τι να κάνω; Μπορώ να το αλλάξω; Μπορεί να είναι της μοίρας μου γραφτό. Τώρα δεν χαρίζω. Ο Ηλίας Μαροσούλης με έβγαλε «ο κερατάς». Έτσι με λέει κι εγώ κάνω πλάκα, δεν με νοιάζει, η αμαρτία πέφτει πάνω τους, εγώ την έκανα; πηγη
Share this article :

0 comments:

Πείτε μας την γνώμη σας

Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !

Οικονομία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΔΙΕΘΝΗ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Κράτος

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΥΓΕΙΑ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ναυτιλία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Life Style

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ταξίδια

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ασφαλιστική Αγορά

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »
 
Support : Δημιουργία ιστοσελίδας | Al.Ge Template | Πρότυπο ΒΒ2
Copyright © 2013. "Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ" - All Rights Reserved
Τεχνική Επιμέλεια - Δημιουργία ιστοσελίδας - Εμπνευσμένο από Al.Ge
Proudly powered by Al.Ge Template