ΝΑΥΤΙΛΙΑ-Τα πρώτα deals του Πάρι Κασιδόκωστα Λάτση

Παρασκευή 19 Ιουνίου 2015

Ένα χρόνο μετά την προβολή του ως το νέο δημόσιο πρόσωπο της οικογενείας Λάτση στη ναυτιλία ο Πάρις Κασιδόκωστας Λάτσης έχει πλέον να παρουσιάσει τα πρώτα προσοδοφόρα deals
στην ποντοπόρο ναυτιλία-γράφει ο Ηλίας Μπέλλος στο Capital.gr.
Σύμφωνα με ναυλομεσιτικούς κύκλους ο ναυτιλιακός βραχίονας του όμιλου Λάτση έκλεισε προ ολίγων ημερών μακροχρόνιο ναυλοσύμφωνο για ένα από τα μεγάλα δεξαμενόπλοια μεταφοράς αερίου (VLGC) που έχει υπό ναυπήγηση στην Hyundai Heavy Industries.
Ναυλωτής είναι η αμερικανική πετρελαϊκή Chevron και το τίμημα ανέρχεται στα 38 χιλιάδες δολάρια την ημέρα με διάρκεια τρία χρόνια. Ήτοι 41,6 εκατομμύρια δολάρια για το νεότευκτο δεξαμενόπλοιο που η απόκτηση του εκτιμάται πως κόστισε περί τα 77,5 εκατ. δολ. Ο όμιλος έχει άλλα 3 τέτοια πλοία υπό ναυπήγηση αλλά και άλλα τρία στο νερό. Πέρυσι έκλεισε τριετές ναυλοσύμφωνο για ένα από αυτά στα 43,8 εκατ. δολ. . Παράλληλα πούλησε δύο παλιότερα τάνκερ ιδίου τύπου και έλαβε και για τα δυο περί τα 130 εκατ. δολ.


Ο Πάρις Κασιδόκωστας-Λάτσης, υιός της Μαριάννας Λάτση, είναι διευθυντής της Latsco Shipping η οποία αντιπροσωπεύει μαζί με την διαχειρίστρια Consolidated Marine Management το ναυτιλιακό σκέλος του ομίλου
.

 Η Consolidated Marine Management εμφανίζεται πλέον στο web site της ως διαχειρίστρια 12 δεξαμενοπλοίων στο νερό και άλλων 11 υπό ναυπήγηση.
Ο διπλασιασμός του στόλου τα τελευταία λίγα χρόνια σηματοδοτεί την μεγάλη επιστροφή του ομίλου στην ποντοπόρο, αναφέρουν ναυτιλιακοί κύκλοι.
Η δυνατότητα των ναυτιλιακών επιχειρήσεων του ομίλου Λάτση να μπορούν να εξασφαλίζουν μακροχρόνια ναυλοσύμφωνα από υψηλής αξιοπιστίας ναυλωτές όπως η αμερικανική Cargill αναδεικνύει την μεγάλη επιρροή του ομίλου στη βιομηχανία παρά την χαμηλού προφίλ δραστηριοποίησή του.
Η Consolidated Marine Management (CMM) μαζί με τις Latsco London, Star Ships και την Hellenic Light Shipping είναι τα βασικά, και γνωστότερα, εταιρικά οχήματα με τα οποία έχει δραστηριοποιηθεί η οικογένεια Λάτση στη ναυτιλία αρχής γενομένης, βέβαια, προ μισού και πλέον αιώνα, από τον Γιάννη Λάτση.
Τα τελευταία τρία χρόνια ο όμιλος –που από 90 πλοία στις αρχές της δεκαετίας του ’80 περιορίστηκε στα δέκα προ μερικών ετών- ακολούθησε μια στρατηγική ανανέωσης του στόλου του μέσω πωλήσεων παλαιότερων δεξαμενοπλοίων του και τοποθέτησης παραγγελιών για νέα σε νοτιοκορεάτικα, κυρίως, ναυπηγεία. πηγη
Share this article :

0 comments:

Πείτε μας την γνώμη σας

Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !

Οικονομία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΔΙΕΘΝΗ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Κράτος

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΥΓΕΙΑ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ναυτιλία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Life Style

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ταξίδια

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ασφαλιστική Αγορά

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »
 
Support : Δημιουργία ιστοσελίδας | Al.Ge Template | Πρότυπο ΒΒ2
Copyright © 2013. "Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ" - All Rights Reserved
Τεχνική Επιμέλεια - Δημιουργία ιστοσελίδας - Εμπνευσμένο από Al.Ge
Proudly powered by Al.Ge Template