Συγκλονίζει! «Έχω καρκίνο από τα 16, και είμαι ακόμα εδώ»

Τρίτη 9 Ιουνίου 2015

«Είχα μοβ μαλλιά, καθόλου μαλλιά, μακριά και λαμπερά μαλλιά, κόκκινα χείλη, μαύρα χείλη, ξερά και σκασμένα από τη χημειοθεραπεία χείλη... Είχα δύσκολες ώρες, καθόλου ώρες,καρκίνο στα καλύτερα μου χρόνια. Και είμαι ακόμα εδώ...».
Η Σαρλότ Ιντς είναι ένα 18χρονο κορίτσι από το Μπράιτον. Σε ηλικία 16 ετών οι γιατροί διέγνωσαν ότι έχει όγκο στον εγκέφαλο, όπως και διάφορους όγκους στη σπονδυλική στήλη της (σε μια σπάνια μορφή καρκίνου).

«Ηταν το κερασάκι στην τούρτα των χρόνων, που όπως όλοι λένε θα έπρεπε κανονικά να είναι τα καλύτερα χρόνια της ζωής μου». Οταν άκουσε τη διάγνωση έμεινε κατάπληκτη. «Πίστευα αφελώς ότι ο καρκίνος δεν μπορεί να προσβάλλει τόσο νέες ηλικίες!». Το ερώτημα «γιατί σε μένα;» επανερχόταν βασανιστικά.

Δύο χρόνια μετά τη διάγνωση και ύστερα από πολλές επώδυνες θεραπείες, που επηρέασαν την όραση και την ακοή της, η Σαρλότ απευθύνει μήνυμα σε όλους τους νέους: «Είμαι ακόμα εδώ».

Κάποτε ντρεπόταν να μιλήσει δημοσίως για την ασθένειά της. Σήμερα είναι η μεγάλη πρωταγωνίστρια του δικού της καναλιού στο Youtube, αλλά και μιας νέας εκστρατείας που έχει στόχο την ενθάρρυνση των νέων ανθρώπων που προσβάλλονται από καρκίνο.

Στο σχετικό βίντεο, η Σάρλοτ διηγείται την ιστορία της μέσα σε 70 δευτερόλεπτα. «Ο καρκίνος δεν μπορεί να σε σταματήσει από το να είσαι νέος» δηλώνει και καταλήγει: «Συνεχίζω να κάνω χημειοθεραπεία πέντε μέρες κάθε μήνα. Αλλά είμαι ακόμα εδώ...».
Share this article :

0 comments:

Πείτε μας την γνώμη σας

Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !

Οικονομία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΔΙΕΘΝΗ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Κράτος

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΥΓΕΙΑ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ναυτιλία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Life Style

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ταξίδια

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ασφαλιστική Αγορά

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »
 
Support : Δημιουργία ιστοσελίδας | Al.Ge Template | Πρότυπο ΒΒ2
Copyright © 2013. "Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ" - All Rights Reserved
Τεχνική Επιμέλεια - Δημιουργία ιστοσελίδας - Εμπνευσμένο από Al.Ge
Proudly powered by Al.Ge Template