Εναν από τους θεμελιώδεις νόμους του εμπορίου καταρρίπτει η εταιρεία ενδυμάτων Patagonia, η οποία, αν και προτρέπει τους πελάτες της να μην...αγοράσουν τα προϊόντα της, έχει καταφέρει να τριπλασιάσει τα κέρδη της από το 2008.
Η Patagonia φημίζεται για τις συμβουλές που δίνει στους υποψήφιους πελάτες, όπως “σκεφθείτε το δύο φορές πριν αγοράσετε”, “καλύτερα να μπαλώσετε ένα ρούχο από το να αγοράσετε καινούργιο”, ή ακόμη πιο την πιο ριζοσπαστική “μην αγοράσετε αυτό το μπουφάν”.
Παρ' όλα αυτά, η εν λόγω στρατηγική έχει αποδώσει τα τελευταία χρόνια. “Οι ευσυνείδητες κοινωνικές και περιβαλλοντικές πρακτικές έχουν βοηθήσει την εταιρεία να τριπλασιάσει τα κέρδη της από το 2008”, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά σχετικό δημοσίευμα στο διαδικτυακό τόπο Buzzfeed. Το επιχειρηματικό μοντέλο της Patagonia, το οποίο απορρίπτει την υπερκατανάλωση, ακολουθεί την τάση των εταιρειών ένδυσης χαμηλού κόστους, όπως η Forever 21 και η H&M.
“Σχεδιάζουμε και πουλάμε προϊόντα, που φτιάχτηκαν για να διαρκέσουν και να χρησιμεύσουν. Ωστόσο, ζητάμε από τους πελάτες μας να μην αγοράσουν από εμάς εάν δεν χρειάζονται κάτι πραγματικά ή δεν πρόκειται να το χρησιμοποιήσουν. Κάθε τι που παρασκευάζουμε- οτιδήποτε παρασκευάζει ο καθένας- κοστίζει στον πλανήτη περισσότερα από όσα ανταποδίδει”, δήλωσε η εταιρεία στο Fast Company το 2012.
"To κοινό της Patagonia εμπιστεύεται το brand, θαυμάζει τις αξίες του και εμπνέεται για μία ζωή με τις ίδιες αρχές. Πολύ λίγες εταιρείες μπορούν να συνδυάσουν ποιότητα και τιμή”, έγραφε το συγκεκριμένο site.
Οπως αναφέρει το Business Insider, η φιλοσοφία αυτή είναι πολύ σημαντική για την εικόνα του brand. Εξάλλου, οι καταναλωτές στρέφονται όλο και περισσότερο προς την ποιότητα, παρά στην ποσότητα, επισημαίνει σχετικό άρθρο της Wall Street Journal.πηγη
Η Patagonia φημίζεται για τις συμβουλές που δίνει στους υποψήφιους πελάτες, όπως “σκεφθείτε το δύο φορές πριν αγοράσετε”, “καλύτερα να μπαλώσετε ένα ρούχο από το να αγοράσετε καινούργιο”, ή ακόμη πιο την πιο ριζοσπαστική “μην αγοράσετε αυτό το μπουφάν”.
Παρ' όλα αυτά, η εν λόγω στρατηγική έχει αποδώσει τα τελευταία χρόνια. “Οι ευσυνείδητες κοινωνικές και περιβαλλοντικές πρακτικές έχουν βοηθήσει την εταιρεία να τριπλασιάσει τα κέρδη της από το 2008”, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά σχετικό δημοσίευμα στο διαδικτυακό τόπο Buzzfeed. Το επιχειρηματικό μοντέλο της Patagonia, το οποίο απορρίπτει την υπερκατανάλωση, ακολουθεί την τάση των εταιρειών ένδυσης χαμηλού κόστους, όπως η Forever 21 και η H&M.
“Σχεδιάζουμε και πουλάμε προϊόντα, που φτιάχτηκαν για να διαρκέσουν και να χρησιμεύσουν. Ωστόσο, ζητάμε από τους πελάτες μας να μην αγοράσουν από εμάς εάν δεν χρειάζονται κάτι πραγματικά ή δεν πρόκειται να το χρησιμοποιήσουν. Κάθε τι που παρασκευάζουμε- οτιδήποτε παρασκευάζει ο καθένας- κοστίζει στον πλανήτη περισσότερα από όσα ανταποδίδει”, δήλωσε η εταιρεία στο Fast Company το 2012.
"To κοινό της Patagonia εμπιστεύεται το brand, θαυμάζει τις αξίες του και εμπνέεται για μία ζωή με τις ίδιες αρχές. Πολύ λίγες εταιρείες μπορούν να συνδυάσουν ποιότητα και τιμή”, έγραφε το συγκεκριμένο site.
Οπως αναφέρει το Business Insider, η φιλοσοφία αυτή είναι πολύ σημαντική για την εικόνα του brand. Εξάλλου, οι καταναλωτές στρέφονται όλο και περισσότερο προς την ποιότητα, παρά στην ποσότητα, επισημαίνει σχετικό άρθρο της Wall Street Journal.πηγη
0 comments:
Πείτε μας την γνώμη σας
Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !