Ο επιχειρηματίας που έχασε τα πάντα 20 φορές!

Παρασκευή 22 Αυγούστου 2014

Ο επιχειρηματίας που έχασε τα πάντα 20 φορές!O James Altucher είναι Aμερικανός hedge fund μάνατζερ, επιχειρηματίας, συγγραφέας best seller, και podcaster. Έχει ιδρύσει ή συν-ιδρύσει πάνω από 20 εταιρείες,
συμπεριλαμβανομένων των Reset Inc και StockPickr. Έχει δημοσιεύσει 11 βιβλία και συχνά άρθρα του δημοσιεύονται στους Financial Times, TheStreet.com, TechCrunch, Seeking Alpha, Thought Catalog και The Huffington Post.
Με αφορμή την περιπετειώδη καριέρα του και τα εκατομμύρια δολαρίων που πέρασαν από τους τραπεζικούς του λογαριασμούς, έγραψε ένα άρθρο στο business Insider στο οποίο μιλάει για το πως ίδρυσε 20 εταιρείες και τελικά κατάφερε να τις χάσει και να τον απολύσουν. Μαθαίνοντας λοιπόν από τα λάθη του και συγκεντρώνοντας όλη την εμπειρία και την σοφία του δίνει 10 βασικές συμβουλές για το τι πρέπει και τι δεν πρέπει να κάνετε όταν διευθύνετε μια επιχείρηση.

Το άρθρο του ξεκινάει ως εξής:

Αφού έχανα ένα εκατομμύριο δολάρια την εβδομάδα, για ολόκληρο το καλοκαίρι του 2000, ήμουν αναγκασμένος να πουλήσω το διαμέρισμά μου. Έτσι μια μέρα, το 2002, όλα τα κιβώτια ήταν γεμάτα, το διαμέρισμα ήταν άδειο. Δύο φορτηγά περιμέναν κάτω για να μας μεταφέρουν βόρεια της πόλης. Ήταν σαν να ζούσα στη κόλαση. Η αυτοεκτίμησή μου είχε χαθεί, το διαμέρισμά μου είχε χαθεί, δεν είχα κοιμηθεί ένα ολόκληρο βράδυ για σχεδόν τρία χρόνια. Η πρώην σύζυγός μου, τα δύο μου κορίτσια και ένας στενός φίλος της οικογένειας βοηθούσαν στην μετακόμιση. Τότε ήρθε κάποιος και με ρώτησε “πως είναι να είσαι πλούσιος;"

“Με απέλυσαν. Με απέλυσαν από διευθύνοντα σύμβουλο. Με απέλυσαν από μέλος του διοικητικού συμβουλίου. Μου πήραν τις μετοχές και τώρα κανένας από αυτούς δεν μου μιλάει.


Ξεκίνησα την εταιρεία. Είχα την αρχική ιδέα, ηύξησα το μετοχικό κεφάλαιο 30 εκατ. δολ. Αγόρασα δύο εταιρείες για να το κάνω αυτό, προσέλαβα 50 υπαλλήλους και μετά μου έδειξαν την πόρτα.

Ο λόγος; Ήμουν κακός διευθυντής. Αυτά είναι μερικά πράγματα που δεν ήξερα για την ίδια μου την εταιρεία: Δεν ήξερα τι έκανε το προϊόν μας. Δεν γνώριζα κανέναν από τους πελάτες μας. Δεν είχα ιδέα για τα κέρδη και για τη ζημία της επιχείρησης. Ακόμα, ήμουν ερωτευμένος με τις γραμματείς και ίσως και με κάποιες ακόμα υπαλλήλους.

Γιατί λοιπόν με απέλυσαν; Γιατί πολύ απλά δεν έκανα τίποτα για κανένα. Ποτέ δεν ήθελα να μιλάω. Κλειδωνόμουν στο γραφείο μου και ενώ μου χτυπούσαν την πόρτα για να μου μιλήσουν, εγώ παρίστανα πως δεν ήμουν εκεί. Εάν κάποιος ήθελε να μου μιλήσει για “όραμα”, εγώ απλά κουνούσα το κεφάλι μου σαν να έλεγα “κάν' το να συμβεί”.

Το να είσαι αρχηγός δεν σημαίνει ότι είσαι ο άνθρωπος που τρέχει για όλα. Το να είσαι αρχηγός δεν σημαίνει ότι έχεις δημιουργήσει κάτι ή ότι έχεις καταφέρει κάτι σπουδαίο στο παρελθόν ή ότι κάποιος σου έχει δώσει την εξουσία να κάνεις ό,τι θες.

Το να είσαι αρχηγός συμβαίνει τώρα, σήμερα και μπορεί να γίνει πραγματικότητα χωρίς να υπάρχουν λεφτά, εξουσία ή κάποιος να σε στηρίξει. Πρώτα απ' όλα, πρέπει να είσαι αρχηγός του εαυτού σου.

Μετά την ανάληψη της διοίκησης σε περίπου 20 εταιρείες (οι περισσότεροι από αυτές απέτυχαν), μετά την επένδυση σε 30 εταιρείες (οι περισσότεροι από αυτές απέτυχαν), μετά την παροχή συμβουλών ή μετά την συμμετοχή μου στο διοικητικό συμβούλιο σε κάμποσες από αυτές τις εταιρείες (οι περισσότεροι από αυτές πέτυχαν) και αφού παντρεύτηκα δύο φορές (50% ποσοστό επιτυχίας), πιστεύω ότι γνωρίζω πως είναι να είσαι ηγέτης.

Μπορεί να κάνω λάθος, αλλά αυτή είναι η λίστα μου.”

1. Να σε ενδιαφέρει η επιτυχία των άλλων περισσότερο από την δική σου. Όλοι γύρω σου έχουν ανάγκη να γίνουν καλύτεροι από εσένα.

2. Να είσαι παραγωγικά κριτικός απέναντι στους άλλους χωρίς να είναι η πρώτη σου κουβέντα το “όχι”.

3. Να είσαι ευγνώμων για ό, τι καλό έχει συμβεί στη ζωή σου.

4. Αντιμετώπισε τους συναδέλφους σου σαν να είναι οικογένειά σου.

5. Μοιράσου τις σκέψεις σου και ετοιμάσου για την αλλαγή. Ένας ηγέτης είναι πάντα έτοιμος για την αλλαγή. Και συνειδητοποιεί ότι ο πόνος είναι απλά ευκαιρίες για να ζήσει σε ένα μεγαλύτερο και πιο πλούσιο κόσμο.

6. Αξιοπρέπεια. Αν δεν αντιμετωπίζουμε τα δικά μας έργα με σεβασμό πώς περιμένουμε από τους άλλους να το κάνουν;

7. Πάντα υπάρχει ένας καλός λόγος και ένας πραγματικός λόγος. Ένας ηγέτης ακούει τον καλό λόγο και βρίσκει μια λύση. Αλλά τότε ακούει πιο προσεκτικά για να καταλάβει ποια είναι η πραγματική αιτία. Υπάρχει πάντα ένας πραγματικός λόγος. Ακούστε τον και δείτε αν μπορείτε να βοηθήσετε. Μια καλή λύση λύνει ένα πρόβλημα. Μια πραγματική λύση λύνει 100 προβλήματα.

8. Προσοχή στην υγεία σας και στην συναναστροφή σας μόνο με ανθρώπους που σας κάνουν καλό.

9. Αγαπήστε την δουλειά σας. Μην το κάνετε μόνο για τα χρήματα.

10. Να είστε αρχηγός του εαυτού σας. Δεν χρειάζεστε να καθοδηγείστε από κανέναν άλλο. πηγη
Share this article :

0 comments:

Πείτε μας την γνώμη σας

Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !

Οικονομία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΔΙΕΘΝΗ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Κράτος

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΥΓΕΙΑ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ναυτιλία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Life Style

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ταξίδια

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ασφαλιστική Αγορά

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »
 
Support : Δημιουργία ιστοσελίδας | Al.Ge Template | Πρότυπο ΒΒ2
Copyright © 2013. "Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ" - All Rights Reserved
Τεχνική Επιμέλεια - Δημιουργία ιστοσελίδας - Εμπνευσμένο από Al.Ge
Proudly powered by Al.Ge Template