ΜΑΚΗΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ:Μπορεί να μην γνωρίζω από πολιτική, γνωρίζω από τιμιότητα και βιοπάλη

Πέμπτη 17 Απριλίου 2014

Δήλωση του δημοφιλούς τραγουδιστή και υποψηφίου ευρωβουλευτή Μάκη Χριστοδουλόπουλου, για την συνεργασία του με το κόμμα «Ένωση για την Πατρίδα και τον Λαό» «Με τίμησε ο Βύρων Πολύδωρας με την πρότασή του να είμαι υποψήφιος ευρωβουλευτής στο κόμμα «Ένωση για την Πατρίδα και τον Λαό». Είναι φίλος μου άλλωστε και τον εκτιμώ ιδιαιτέρως και ως πολιτικό και ως άνθρωπο. Μπορεί να μην γνωρίζω από πολιτική, γνωρίζω όμως από το δράμα του Μνημονίου, το οποίο έπληξε και εμένα και την οικογένειά μου. Γνωρίζω από τιμιότητα και βιοπάλη. Και γνωρίζω το όραμα και τις πολιτικές ικανότητες του ίδιου του Βύρωνα Πολύδωρα, στον οποίο πιστεύω. Θέλω να με ψηφίσουν για ευρωβουλευτή, γιατί είμαι η αυθεντική φωνή του ίδιου του λαού. Ο κόσμος βιώνει το πρόβλημα της οικονομικής ανέχειας και το βιώνω κι εγώ μαζί με τον κόσμο».αναφέρει το kourdistoportokali.com
Share this article :

0 comments:

Πείτε μας την γνώμη σας

Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !

Οικονομία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΔΙΕΘΝΗ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Κράτος

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΥΓΕΙΑ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ναυτιλία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Life Style

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ταξίδια

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ασφαλιστική Αγορά

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »
 
Support : Δημιουργία ιστοσελίδας | Al.Ge Template | Πρότυπο ΒΒ2
Copyright © 2013. "Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ" - All Rights Reserved
Τεχνική Επιμέλεια - Δημιουργία ιστοσελίδας - Εμπνευσμένο από Al.Ge
Proudly powered by Al.Ge Template