Θάλεια Χούντα: Ξέρω τον ηθικό αυτουργό της απαγωγής μου αλλά δεν μπορώ να τον αποκαλύψω

Κυριακή 6 Απριλίου 2014

Επιμένει ότι έπεσε θύμα απαγωγής η δημοσιογράφος Θάλεια Χούντα και λίγα 2ωρα μετά τη μυστηριώδη εξαφάνισή της, υποστηρίζει ότι γνωρίζει ποιος ήταν ο ηθικός αυτουργός της απαγωγής της.«Είμαι κουρασμένη. Είμαι καλά στην υγεία μου ευτυχώς και είναι τώρα όλα καλά και επέστρεψα στο σπίτι με τον άνθρωπό μου... Βεβαίως φοβήθηκα. Οι απαγωγείς μου έδεσαν τα χέρια και μου φόρεσαν κουκούλα», είχε δηλώσει στην εκπομπή «Μίλα» και τώρα με νέες δηλώσεις στην εφημερίδα «Real News», ισχυρίζεται ότι γνωρίζει ποιος βρίσκεται πίσω από την περιπέτειά της, αλλά δεν μπορεί να αποκαλύψει την ταυτότητά του:
«Ξέρω τον ηθικό αυτουργό της απαγωγής, δεν μπορώ όμως να σας τον αποκαλύψω. Αυτοί που με άρπαξαν, οι φυσικοί αυτουργοί μου, μου είναι άγνωστοι», διευκρινίζει η Θάλεια Χούντα στις νέες της δηλώσεις.
xespao.gr
Share this article :

0 comments:

Πείτε μας την γνώμη σας

Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !

Οικονομία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΔΙΕΘΝΗ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Κράτος

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΥΓΕΙΑ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ναυτιλία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Life Style

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ταξίδια

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ασφαλιστική Αγορά

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »
 
Support : Δημιουργία ιστοσελίδας | Al.Ge Template | Πρότυπο ΒΒ2
Copyright © 2013. "Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ" - All Rights Reserved
Τεχνική Επιμέλεια - Δημιουργία ιστοσελίδας - Εμπνευσμένο από Al.Ge
Proudly powered by Al.Ge Template