Το 1/3 των υπό ναυπήγηση μεγάλων υγραεριοφόρων (LNGS) ανήκει σε Έλληνες εφοπλιστές

Σάββατο 15 Μαρτίου 2014

O Θανάσης Μαρτίνος διευθύνων σύμβουλος της Eastern Mediterranean Maritime μιλώντας σε εκδήλωση του Διεθνούς Πανεπιστημίου, στη Θεσσαλονίκη ανέφερε, μεταξύ άλλων, ότι η ελληνική ναυτιλία
παραμένει πρώτη σε τονάζ παγκοσμίως, καθώς και ότι το 1/3 των υπό ναυπήγηση μεγάλων υγραεριοφόρων (LNGS) ανήκει σε Έλληνες εφοπλιστές.
«Τα τελευταία χρόνια υπάρχει στη Γηραιά Ήπειρο τάση αντιγραφής του ελληνικού μοντέλου της ετήσιας σταθερής φορολογίας των πλοίων βάσει τονάζ για λόγους ακριβώς ανταγωνιστικότητας» ανέφερε ο Θανάσης Μαρτίνος με αφορμή -όπως είπε- την κριτική που ασκείται στο συγκεκριμένο φορολογικό καθεστώς από ορισμένους Ευρωπαίους και Έλληνες πολιτικούς.
Ο κ. Μαρτίνος υποστήριξε ακόμη ότι «αν είχαμε διαφορετικό φορολογικό καθεστώς, δεν θα μπορούσαμε να ανταγωνιστούμε τις ασιατικές χώρες. Απλά δεν θα είχαμε ναυτιλιακές επιχειρήσεις ποντοπόρων πλοίων στην Ευρώπη. Η ναυτιλία, όπως και η βιομηχανική παραγωγή, θα μετακινείτο στην Ασία».
Η εμπορική ναυτιλία σημείωσε, συμπερασματικά, ο κ. Μαρτίνος -λόγω ελληνικής συμμετοχής- αποτελεί έναν από τους λίγους οικονομικούς κλάδους, όπου η Ευρώπη είναι ανταγωνιστική.
«Οι Ευρωπαίοι ηγέτες θα πρέπει να αναγνωρίσουν ή μάλλον να ενημερωθούν για τη σημασία της ελληνικής εμπορικής ναυτιλίας που αποτελεί μεγάλο συγκριτικό πλεονέκτημα όχι μόνο για την Ελλάδα αλλά συνολικά για την Ευρώπη» είπε και πρόσθεσε ότι οι Έλληνες εφοπλιστές δεν επιδοτούνται άμεσα ή έμμεσα και είναι συνεπείς στις υποχρεώσεις τους προς τις ευρωπαϊκές και διεθνείς τράπεζες και «άρα δεν συμβάλλουν στο σημερινό τραπεζικό πρόβλημα».
Παρότι η ναυτιλιακή κρίση διαρκεί από το 2008, λίγες ελληνικές ναυτιλιακές επιχειρήσεις έχουν κλείσει. Το ποσοστό πτωχεύσεων ελληνικών ναυτιλιακών επιχειρήσεων σε πέντε χρόνια κρίσης στο σύνολο είναι κάτω του 5% (κατά μέσο όρο 1% ετησίως), ανέφερε μεταξύ άλλων ο κ. Μαρτίνος.
Ακόμη, υπενθύμισε, ότι παρά την κρίση των τελευταίων πέντε ετών, η ελληνική ναυτιλία παραμένει πρώτη σε τονάζ παγκοσμίως. Αποτελεί δε το 50% του στόλου της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ενώ τα τελευταία χρόνια οι Έλληνες εφοπλιστές έχουν επενδύσει σε πλοία μεταφοράς υγροποιημένου αερίου που αποτελεί την καθαρότερη μορφή ενέργειας (LNGS).
Επίσης είπε ότι ένα τρίτο των υπό ναυπήγηση μεγάλων υγραεριοφόρων (LNGS) ανήκει σε Έλληνες.

efoplistesnews.gr
Share this article :

0 comments:

Πείτε μας την γνώμη σας

Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !

Οικονομία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΔΙΕΘΝΗ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Κράτος

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΥΓΕΙΑ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ναυτιλία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Life Style

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ταξίδια

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ασφαλιστική Αγορά

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »
 
Support : Δημιουργία ιστοσελίδας | Al.Ge Template | Πρότυπο ΒΒ2
Copyright © 2013. "Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ" - All Rights Reserved
Τεχνική Επιμέλεια - Δημιουργία ιστοσελίδας - Εμπνευσμένο από Al.Ge
Proudly powered by Al.Ge Template