ΣΟΚΑΡΕΙ Μου τσάκισαν το πρόσωπο μου τρύπησαν τα χέρα ,με σταύρωσαν ΦΩΤΟ VIDEO

Παρασκευή 31 Ιανουαρίου 2014

Ο Μπουλάτοφ, υπήρξε ένας από τους ηγέρες του «Automaidan», του κινήματος των διαδηλωτών με αυτοκίνητα, που έχει διοργανώσει πολλές διαμαρτυρίες έξω από την εξοχική κατοικία του προέδρου Γιανουκόβιτς. Ο 35χρονος μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο ύστερα από την εμφάνισή του στο ουκρανικό δίκτυο TV 5th.
Μία από τις ογκωδέστερες τέτοιες διαμαρτυρίες, στις οποίες συμμετείχαν περίπου 2.000 αυτοκίνητα, πλησίασε σε απόσταση 300 μέτρων από την εξοχική κατοικία του προέδρου στην Μεζιχίρια, έξω από το Κίεβο στις 29 Δεκεμβρίου προτού την σταματήσουν σε μπλόκο ασφαλείαςαναφέρει η Ελευθεροτυπια
«Με σταύρωσαν. Μου τρύπησαν τα χέρια», είπε ο Μπουλάτοφ δείχνοντας τα σημάδια στο πίσω μέρος των χεριών του.
«Μου έκοψαν το αυτί, μου χάραξαν το πρόσωπο. Δεν υπάρχει ούτε ένα ανέπαφο σημείο στο σώμα μου. Αλλά, δόξα τω Θεώ, είμαι ζωντανός», πρόσθεσε ο ίδιος.
Share this article :

0 comments:

Πείτε μας την γνώμη σας

Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !

Οικονομία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΔΙΕΘΝΗ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Κράτος

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΥΓΕΙΑ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ναυτιλία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Life Style

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ταξίδια

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ασφαλιστική Αγορά

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »
 
Support : Δημιουργία ιστοσελίδας | Al.Ge Template | Πρότυπο ΒΒ2
Copyright © 2013. "Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ" - All Rights Reserved
Τεχνική Επιμέλεια - Δημιουργία ιστοσελίδας - Εμπνευσμένο από Al.Ge
Proudly powered by Al.Ge Template