Meadow Walker: Ήταν ο ήρωας μου..Ο αληθινός ήρωας μου ο μπαμπάς μου

Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου 2013

Συντετριμμένη απο τον χαμό του πατέρα της η μικρή Μίντοου ανάρτησε στο facebook το αποχαιρετιστήριο κείμενο-γραμμα 
«Όταν ήμουν μικρή, μου έμαθε να περπατάω, να χαμογελάω και να μην τα παρατάω ποτέ. Τον αγάπησα πριν ακόμα μάθω τι είναι η αγάπη. Ήταν ο ήρωας μου. Ο αληθινός μου ήρωας.... Έφυγες αλλά δεν θα σε ξεχάσω ποτέ»,
Ο Πόλ Γουόκερ ειχε αποκτήσει την Μίντοου απο την Ελληνοσουηδέζα σύντροφό του Ρεμπεκκα Μακπρέιν 
Θεωρώ την κόρη μου μισή Ελληνίδα.Η μαμά της ονομάζεται Σωτηροπούλου ενώ είχε δηλώσει πως λάτρευε την χώρα μας...

Share this article :

0 comments:

Πείτε μας την γνώμη σας

Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !

Οικονομία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΔΙΕΘΝΗ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Κράτος

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΥΓΕΙΑ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ναυτιλία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Life Style

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ταξίδια

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ασφαλιστική Αγορά

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »
 
Support : Δημιουργία ιστοσελίδας | Al.Ge Template | Πρότυπο ΒΒ2
Copyright © 2013. "Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ" - All Rights Reserved
Τεχνική Επιμέλεια - Δημιουργία ιστοσελίδας - Εμπνευσμένο από Al.Ge
Proudly powered by Al.Ge Template