Φάτε μπισκοτάκι από τον Κάρολο σάλτσα από τον Πολ Νιούμαν ,μπέικον της Λιζ Χάρλευ

Τετάρτη 6 Νοεμβρίου 2013

Βασιλιάδες και πρίγκιπες, σταρ του σινεμά, αθλητές, μοντέλα... Στις αγγλοσαξονικές χώρες, οι πλούσιοι και διάσημοι που έχουν πάθος με τη γαστρονομία λανσάρουν τα δικά τους επώνυμα προϊόντα - πάντα υψηλής ποιότητας και συχνά βιολογικά.
Στο πάρτι, στον κήπο του Clarence House, της κατοικίας του στο Λονδίνο, ο διάδοχος του θρόνου έδειχνε ιδιαίτερα ικανοποιημένος. Ανάμεσα σε βρετανούς αγρότες ο πρίγκιπας Κάρολος γιόρτασε, στα μέσα Σεπτεμβρίου, την επιτυχία των βιολογικών προϊόντων της σειράς «Duchy Originals».
«Όταν ξεκινήσαμε, πριν από 21 χρόνια, ήταν μία από τις πρώτες σειρές με οργανικά προϊόντα. Ήθελα να αποδείξω ότι είναι δυνατόν να φτιάξει κανείς προϊόντα υψηλής ποιότητας σε αρμονία με τη φύση. Τα ταμπλόιντ γελούσαν μαζί μου. Δεν ήταν εύκολο. Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους αγρότες που στράφηκαν σε βιολογικές καλλιέργειες» είπε ο Κάρολος.

«Σήμερα πουλάμε 230 προϊόντα σε 30 χώρες. Το μπεστ σέλερ μας, το μπισκότο με πλιγούρι βρώμης, εξακολουθούν να το φτιάχνουν οι Walkers, μια σκωτσέζικη οικογενειακή επιχείρηση που λειτουργεί επί 115 χρόνια» 
πρόσθεσε ο διάδοχος.

Για να δοκιμάσετε τα λουκάνικα, το κρεμώδες γιαούρτι με ραβέντι, το βιολογικό γάλα ή τα κουλουράκια βουτύρου με σουλτανίνα του πρίγκιπα πρέπει να πεταχτείτε στον παράδεισο των γκουρμέ, το κατάστημα Waitrose στο Λονδίνο. Ηδη στα ράφια η πουτίγκα των Χριστουγέννων με φρούτα και γεύση κονιάκ θα γίνει όπως κάθε χρόνο και φέτος ανάρπαστη. Τα 16 ευρώ θεωρούνται εξαιρετικά καλή τιμή για τέτοια ποιότητα.
Φέτος τον χειμώνα στη Στοκχόλμη ο βασιλιάς Κάρολος Γουστάβος εγκαινίασε τον δικό του äppelmust, έναν αφρώδη χυμό μήλου φτιαγμένο από τα βιολογικά μήλα του παλατιού Drottningholm. Την μπλε ετικέτα κοσμεί ένα βασιλικό στέμμα.

Οι σάλτσες του Πολ Νιούμαν
Στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού διάσημοι λανσάρουν τα δικά τους προϊόντα εδώ και πολλά χρόνια, όπως ο Πολ Νιούμαν που πουλάει τις σάλτσες του από το 1982. Σε μεγάλα καταστήματα όπως τα Harrods στο Λονδίνο, το Henri Bendel στη Νέα Υόρκη και το Grande Epicerie du Bon Marché στο Παρίσι πολλαπλασιάζονται τα προϊόντα γκουρμέ από προσωπικότητες. «Είναι εξαιρετικής ποιότητας, σε αρκετά προσιτές τιμές και πανέμορφες συσκευασίες» λέει η υπεύθυνη πωλήσεων στο Bon Marché. Εκεί, ας πούμε, μπορεί να αγοράσει κανείς τον καφέ από την Τζαμάικα που φτιάχνει ο γιος του Μπομπ Μάρλεϊ. Στα 41 του, ο Ρόχαν Μάρλεϊ καλλιεργεί μια φυτεία στα Μπλε Ορη του νησιού.
Στα ράφια με τα ζαχαρωτά του Bon Marché θα βρείτε και τις καραμέλες της ρωσίδας τενίστριας Μαρία Σαράποβα. Στην ηλικία των 26 ετών, το νούμερο 3 στην παγκόσμια κατάταξη πήρε την ιδέα πολύ στα σοβαρά.

«Θα μπορούσα να υπογράψω ένα συμβόλαιο για να διαφημίζω αρώματα, αλλά ήθελα να κάνω κάτι αναπάντεχο. Όταν ήμουν μικρή, οι γονείς μου μου έδιναν ένα γλειφιτζούρι μετά την προπόνηση. Από τότε λατρεύω τις καραμέλες. Έχω επενδύσει 500.000 δολάρια για τις καραμέλες Sugarpova» είπε στην εφημερίδα «Le Figaro» η Σαράποβα.
Στη Γαλλία κανείς δεν αμφιβάλλει για το σουξέ των προϊόντων που ετοιμάζεται να λανσάρει ο Ζεράρ Ντεπαρντιέ.
«Ενας τέτοιος καλοφαγάς... είναι καθησυχαστικό. Δεν θα μας δηλητηριάσει. Αν ένα προϊόν αρέσει στον Ντεπαρντιέ, θα αρέσει και σε εμάς» λέει ο κοινωνιολόγος Ρομπέρ Εμπγκί.

Το μπέικον της Λιζ Χάρλεϊ
Αυτό ακριβώς σκέφτηκαν και οι Βρετανοί, όταν η Λιζ Χάρλεϊ έβγαλε στην αγορά, πριν από οκτώ χρόνια, το βιολογικό της μπέικον. Η ηθοποιός έχει ένα ακίνητο με 400 εκτάρια γεωργικής γης στους καταπράσινους λόφους της Νοτιοδυτικής Βρετανίας.

Ο σταρ του Χόλιγουντ Νταν Ακρόιντ (των Blues Brothers) φτιάχνει τη βότκα Crystal Head στην άγρια φύση του Καναδά. Ο τραγουδιστής της γκοθ μέταλ μουσικής Μέριλιν Μάνσον φτιάχνει το αψέντι του σε ένα αποστακτήριο στην Ελβετία.


Όπως συμβαίνει με τα περισσότερα προϊόντα των σταρ, αυτά τα οινοπνευματώδη ποτά δεν περιέχουν γλουτένη, ούτε πρόσθετα. Αντιθέτως, οι σάλτσες του Πολ Νιούμαν έχουν μπει στη μαύρη λίστα της Greenpeace με τα γενετικώς τροποποιημένα τρόφιμα. Στις Ηνωμένες Πολιτείες, πάντως, οι καταναλωτές εξακολουθούν να τις τιμούν. Και έχουν έναν καλό λόγο: μέρος των κερδών πηγαίνει σε φιλανθρωπικούς σκοπούς.tovima.gr
Share this article :

0 comments:

Πείτε μας την γνώμη σας

Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !

Οικονομία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΔΙΕΘΝΗ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Κράτος

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΥΓΕΙΑ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ναυτιλία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Life Style

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ταξίδια

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ασφαλιστική Αγορά

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »
 
Support : Δημιουργία ιστοσελίδας | Al.Ge Template | Πρότυπο ΒΒ2
Copyright © 2013. "Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ" - All Rights Reserved
Τεχνική Επιμέλεια - Δημιουργία ιστοσελίδας - Εμπνευσμένο από Al.Ge
Proudly powered by Al.Ge Template