Παρά το γεγονός ότι η παρουσία της Hyundai στην ευρύτερη κατηγορία των αυτοκινήτων πόλης ξεκινά από τα τέλη της δεκαετίας του 1990 -η αρχή έγινε το 1998 με το δημοφιλέστατο στη χώρα μας Atos- κανείς δεν θα τολμούσε να προβλέψει ότι 15 χρόνια μετά, η κορεατική αυτοκινητοβιομηχανία θα διαθέτει στην γκάμα της μία από τις κορυφαίες προτάσεις του A-Segment.
Δεν είναι μόνο η κατά γενική ομολογία ελκυστική σχεδίαση του αμαξώματος ή η εξίσου αισθητή αύξηση των εξωτερικών διαστάσεων που επιτρέπουν στο νέο Hyundai i10 να διαφοροποιείται από το μετριοπαθές παράδειγμα των ανταγωνιστών του.
Η θεαματική αναβάθμιση των ποιοτικών του χαρακτηριστικών, η βελτίωση της συμπεριφοράς του στην άσφαλτο, ο εξοπλισμός ή ακόμη και η άνεση στο πενταθέσιο εσωτερικό δίνουν το δικαίωμα να μιλάς για ένα από τα καλύτερα city cars των ημερών μας. Παίρνοντας τα πράγματα από την αρχή, το μεγαλύτερο κατά 8 εκατοστά μήκος του νέου i10, του πρώτου που σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε επί ευρωπαϊκού εδάφους, είναι ενδεικτικό της προσπάθειας της Hyundai να «ανέβει» κατηγορία.
Οι σμιλεμένες μεταλλικές επιφάνειες, τα καλοσχεδιασμένα φωτιστικά σώματα και η χαρακτηριστική κεντρική εισαγωγή αέρα, συμπληρώνουν την εικόνα ενός αυτοκινήτου που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τις μεγαλύτερες προτάσεις της κορεατικής φίρμας.
Το ίδιο θα μπορούσες να ισχυριστείς και για το εσωτερικό τμήμα του αυτοκινήτου, καθώς τόσο ο σχεδιασμός όσο και το φινίρισμα των σκληρών πλαστικών παραπέμπουν στις προδιαγραφές του ανώτερου, θεωρητικά, i20.
Με το τιμόνι αλλά και το κάθισμα του οδηγού να βρίσκονται στο σωστό ύψος, τον επιλογέα του μηχανικού κιβωτίου των πέντε σχέσεων να έχει πλησιάσει ακόμη περισσότερο στο δεξί σου χέρι και τον εξοπλισμό να προσφέρει ό,τι θα μπορούσες να ζητήσεις από ένα σύγχρονο τετράτροχο, το i10 δεύτερης γενιάς ανοίγει ακόμη περισσότερο την απόσταση από τον ανταγωνισμό του.
Η εικόνα από την πίσω σειρά καθισμάτων επιβεβαιώνει την αίσθηση ότι έχεις να κάνεις με μία από τις πιο ολοκληρωμένες προτάσεις της κατηγορίας. Ο χώρος για τα κάτω άκρα των πίσω επιβατών έχει αυξηθεί, σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν, κατά 4 εκατοστά, την ίδια στιγμή που το διαμέρισμα των αποσκευών ξεκινά, πλέον, από τα 252 λίτρα.
Για το πλαίσιο, η αύξηση της χρήσης χάλυβα υψηλής αντοχής ήταν αρκετή ώστε η στρεπτική ακαμψία να ενισχυθεί κατά 27%. Η απουσία κραδασμών από τον θάλαμο επιβατών το επιβεβαιώνει, φροντίζοντας παράλληλα να επισημάνει την αλλαγή στη γεωμετρία της ανάρτησης.
Ακόμη και σε ταχύτητες εθνικού δικτύου το νέο i10 εντυπωσιάζει, όχι μόνο με τη σταθερότητά του αλλά και με την άνεση που είναι ικανό να προσφέρει σε ένα μακρινό ταξίδι.
Το ηλεκτρικά υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης με τις 2,9 στροφές από άκρη σε άκρη υποστηρίζει τον διττό προσανατολισμό του αυτοκινήτου, το σύστημα πέδησης με τα τέσσερα δισκόφρενα διαχειρίζεται με ευκολία το βάρος των 941 κιλών, ενώ ο συνδυασμός κινητήρα-κιβωτίου, χωρίς να «κλέβει καρδιές», κρίνεται απολύτως ικανοποιητικός.
Στη χώρα μας το i10 δεύτερης γενιάς θα προσφέρεται με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης των 1,2 λίτρων, ο οποίος συνδυάζεται με ένα μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων.
Με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής και μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων, το τετρακύλινδρο σύνολο της κορεατικής αυτοκινητοβιομηχανίας αποδίδει 87 ίππους και 120 Νm ροπής, εξασφαλίζοντας αξιοπρεπείς επιδόσεις.
Η πολιτισμένη λειτουργία του αποτελεί ένα ακόμη συγκριτικό πλεονέκτημα απέναντι στα τρικύλινδρα -κατά κανόνα- σύνολα του ανταγωνισμού, ωστόσο, η αδικαιολόγητη απουσία εφαρμογών εξοικονόμησης ενέργειας, όπως το σύστημα start&stop, και συνεπώς η αδυναμία του να «πιάσει» το όριο των 100 γραμμάριων διοξειδίου του άνθρακα, αφήνει ερωτηματικά για τις επιλογές των Κορεατών.
Η διάθεση του νέου Hyundai i10 στην ελληνική αγορά θα ξεκινήσει στα τέλη του έτους, με τιμή που θα ξεκινά λίγο πάνω από τις 10.000 ευρώ για την βασική εξοπλιστική έκδοση.
Απουσία κινητήρων diesel, το δημοφιλές «μικρό» της κορεατικής φίρμας πρόκειται να αποκτήσει στο μέλλον μία ακόμα βενζινοκίνητη έκδοση χωρητικότητας 1,0 λίτρου, η οποία θα εφοδιάζεται με ένα εργοστασιακό σύστημα υγραεριοκίνησης. πηγη
Δεν είναι μόνο η κατά γενική ομολογία ελκυστική σχεδίαση του αμαξώματος ή η εξίσου αισθητή αύξηση των εξωτερικών διαστάσεων που επιτρέπουν στο νέο Hyundai i10 να διαφοροποιείται από το μετριοπαθές παράδειγμα των ανταγωνιστών του.
Η θεαματική αναβάθμιση των ποιοτικών του χαρακτηριστικών, η βελτίωση της συμπεριφοράς του στην άσφαλτο, ο εξοπλισμός ή ακόμη και η άνεση στο πενταθέσιο εσωτερικό δίνουν το δικαίωμα να μιλάς για ένα από τα καλύτερα city cars των ημερών μας. Παίρνοντας τα πράγματα από την αρχή, το μεγαλύτερο κατά 8 εκατοστά μήκος του νέου i10, του πρώτου που σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε επί ευρωπαϊκού εδάφους, είναι ενδεικτικό της προσπάθειας της Hyundai να «ανέβει» κατηγορία.
Οι σμιλεμένες μεταλλικές επιφάνειες, τα καλοσχεδιασμένα φωτιστικά σώματα και η χαρακτηριστική κεντρική εισαγωγή αέρα, συμπληρώνουν την εικόνα ενός αυτοκινήτου που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τις μεγαλύτερες προτάσεις της κορεατικής φίρμας.
Το ίδιο θα μπορούσες να ισχυριστείς και για το εσωτερικό τμήμα του αυτοκινήτου, καθώς τόσο ο σχεδιασμός όσο και το φινίρισμα των σκληρών πλαστικών παραπέμπουν στις προδιαγραφές του ανώτερου, θεωρητικά, i20.
Με το τιμόνι αλλά και το κάθισμα του οδηγού να βρίσκονται στο σωστό ύψος, τον επιλογέα του μηχανικού κιβωτίου των πέντε σχέσεων να έχει πλησιάσει ακόμη περισσότερο στο δεξί σου χέρι και τον εξοπλισμό να προσφέρει ό,τι θα μπορούσες να ζητήσεις από ένα σύγχρονο τετράτροχο, το i10 δεύτερης γενιάς ανοίγει ακόμη περισσότερο την απόσταση από τον ανταγωνισμό του.
Η εικόνα από την πίσω σειρά καθισμάτων επιβεβαιώνει την αίσθηση ότι έχεις να κάνεις με μία από τις πιο ολοκληρωμένες προτάσεις της κατηγορίας. Ο χώρος για τα κάτω άκρα των πίσω επιβατών έχει αυξηθεί, σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν, κατά 4 εκατοστά, την ίδια στιγμή που το διαμέρισμα των αποσκευών ξεκινά, πλέον, από τα 252 λίτρα.
Για το πλαίσιο, η αύξηση της χρήσης χάλυβα υψηλής αντοχής ήταν αρκετή ώστε η στρεπτική ακαμψία να ενισχυθεί κατά 27%. Η απουσία κραδασμών από τον θάλαμο επιβατών το επιβεβαιώνει, φροντίζοντας παράλληλα να επισημάνει την αλλαγή στη γεωμετρία της ανάρτησης.
Ακόμη και σε ταχύτητες εθνικού δικτύου το νέο i10 εντυπωσιάζει, όχι μόνο με τη σταθερότητά του αλλά και με την άνεση που είναι ικανό να προσφέρει σε ένα μακρινό ταξίδι.
Το ηλεκτρικά υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης με τις 2,9 στροφές από άκρη σε άκρη υποστηρίζει τον διττό προσανατολισμό του αυτοκινήτου, το σύστημα πέδησης με τα τέσσερα δισκόφρενα διαχειρίζεται με ευκολία το βάρος των 941 κιλών, ενώ ο συνδυασμός κινητήρα-κιβωτίου, χωρίς να «κλέβει καρδιές», κρίνεται απολύτως ικανοποιητικός.
Στη χώρα μας το i10 δεύτερης γενιάς θα προσφέρεται με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης των 1,2 λίτρων, ο οποίος συνδυάζεται με ένα μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων.
Με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής και μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων, το τετρακύλινδρο σύνολο της κορεατικής αυτοκινητοβιομηχανίας αποδίδει 87 ίππους και 120 Νm ροπής, εξασφαλίζοντας αξιοπρεπείς επιδόσεις.
Η πολιτισμένη λειτουργία του αποτελεί ένα ακόμη συγκριτικό πλεονέκτημα απέναντι στα τρικύλινδρα -κατά κανόνα- σύνολα του ανταγωνισμού, ωστόσο, η αδικαιολόγητη απουσία εφαρμογών εξοικονόμησης ενέργειας, όπως το σύστημα start&stop, και συνεπώς η αδυναμία του να «πιάσει» το όριο των 100 γραμμάριων διοξειδίου του άνθρακα, αφήνει ερωτηματικά για τις επιλογές των Κορεατών.
Η διάθεση του νέου Hyundai i10 στην ελληνική αγορά θα ξεκινήσει στα τέλη του έτους, με τιμή που θα ξεκινά λίγο πάνω από τις 10.000 ευρώ για την βασική εξοπλιστική έκδοση.
Απουσία κινητήρων diesel, το δημοφιλές «μικρό» της κορεατικής φίρμας πρόκειται να αποκτήσει στο μέλλον μία ακόμα βενζινοκίνητη έκδοση χωρητικότητας 1,0 λίτρου, η οποία θα εφοδιάζεται με ένα εργοστασιακό σύστημα υγραεριοκίνησης. πηγη
0 comments:
Πείτε μας την γνώμη σας
Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !