Στο σχεδιασμό ενός οικολογικού πλοίο με πολλαπλών χρήσεων χωρητικότητας 8000 DWT βρίσκετε η Dykstra Designs.
Ο στόχος είναι να κατασκευαστεί ένα φορτηγό πλοίο για υπερατλαντικά δρομολόγια και το οποίο θα είναι μία εναλλακτική λύση η οποία θα συμβάλλει στη μείωση του κόστους των καυσίμων και των εκπομπών στη ατμόσφαιρα.
Το πλοίο είναι εξοπλισμένο με ένα υβριδικό σύστημα πρόωσης , και εκτός από πανιά διαθέτει και προπέλα. Το πλοίο είναι ανθεκτικό και έχει σχεδιαστεί ώστε να μπορεί να πλεύσει σε διάφορες συνθήκες.Άλλο ένα εντυπωσιακό χαρακτηριστικό του είναι ότι μπορεί να φορτώνει και να ξεφορτώνει το φορτίο με τα δικά του μέσα, αφού οι ιστοί που διαθέτει μπορεί να χρησιμοποιηθούν και ως κρένια (γερανοί). Μπορεί ακόμα να χρησιμοποιηθεί ως δεξαμενόπλοιο αλλά και ως πλοίο μεταφοράς χύδην φορτίου!
Για να διασφαλιστεί η βέλτιστη χρήση των πανιών, συγκέντρωσαν μετεωρολογικά στοιχειά πολλών ετών και κατασκεύασαν ένα πρόγραμμα δρομολόγησης με βάση τις καιρικές συνθήκες. Αυτό μέσω εξομοιωτή επιτρέπει την ακριβή κατανάλωση που θα έχει μακροχρόνια σε καύσιμα.
Η σχεδίαση αυτού του φιλόδοξου – αλλά και με μέλλον – σχεδίου έχει ολοκληρωθεί, και μένουν μόνο κάποιες λεπτομέρειες που είναι υπό έρευνα.
Δείτε τα χαρακτηριστικά του οικολογικού πλοίου:
Length o.a.: 138.00 m
Length p.p.: 135.50 m
Length w.l.: 138.00 m
Beam mld.: 18.20 m
Depth main deck: 10.20 m
Ballast draft: 4.50 m
Draft max.: 6.50 m
Airdraft: 62.50 m (Panamax)
Deadweight at draft = 6.50 m: 8210 tons πηγη
Ο στόχος είναι να κατασκευαστεί ένα φορτηγό πλοίο για υπερατλαντικά δρομολόγια και το οποίο θα είναι μία εναλλακτική λύση η οποία θα συμβάλλει στη μείωση του κόστους των καυσίμων και των εκπομπών στη ατμόσφαιρα.
Το πλοίο είναι εξοπλισμένο με ένα υβριδικό σύστημα πρόωσης , και εκτός από πανιά διαθέτει και προπέλα. Το πλοίο είναι ανθεκτικό και έχει σχεδιαστεί ώστε να μπορεί να πλεύσει σε διάφορες συνθήκες.Άλλο ένα εντυπωσιακό χαρακτηριστικό του είναι ότι μπορεί να φορτώνει και να ξεφορτώνει το φορτίο με τα δικά του μέσα, αφού οι ιστοί που διαθέτει μπορεί να χρησιμοποιηθούν και ως κρένια (γερανοί). Μπορεί ακόμα να χρησιμοποιηθεί ως δεξαμενόπλοιο αλλά και ως πλοίο μεταφοράς χύδην φορτίου!
Για να διασφαλιστεί η βέλτιστη χρήση των πανιών, συγκέντρωσαν μετεωρολογικά στοιχειά πολλών ετών και κατασκεύασαν ένα πρόγραμμα δρομολόγησης με βάση τις καιρικές συνθήκες. Αυτό μέσω εξομοιωτή επιτρέπει την ακριβή κατανάλωση που θα έχει μακροχρόνια σε καύσιμα.
Η σχεδίαση αυτού του φιλόδοξου – αλλά και με μέλλον – σχεδίου έχει ολοκληρωθεί, και μένουν μόνο κάποιες λεπτομέρειες που είναι υπό έρευνα.
Δείτε τα χαρακτηριστικά του οικολογικού πλοίου:
Length o.a.: 138.00 m
Length p.p.: 135.50 m
Length w.l.: 138.00 m
Beam mld.: 18.20 m
Depth main deck: 10.20 m
Ballast draft: 4.50 m
Draft max.: 6.50 m
Airdraft: 62.50 m (Panamax)
Deadweight at draft = 6.50 m: 8210 tons πηγη
0 comments:
Πείτε μας την γνώμη σας
Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !