Έφτασε το τέλος σας ΑΡΚΕΤΑ!!!..Σε ποιους ανήκουν οι παρακάτω ΕΛΒΕΤΙΚΟΙ λογαριασμοί;

Τρίτη 24 Σεπτεμβρίου 2013

3897654322790 (UBS Ελβετίας)
2876409867568 (UBS Ελβετίας)
1328997657569 (UBS Ελβετίας)

Αν έχετε τσίπα ομολογήστε καί αποχωρήσετε από τήν Ελλάδα αφού τά επιστρέψετε πρώτα, πρίν σάς αποκαλύψω εγώ…! ( καί θά τό κάνω όσο καί νά προσπαθήσουν κάποιοι νά με εμποδίσουν μέ προτροπές η…).
 Γιά νά δούμε τί “πολιτικοί άνδρες” είσαστε καί πιό κράτος διαχειρίζεστε κύριοι καί γιά λογαριασμού ποιών!
Τώρα θά γίνει τό μεγάλο ξεκαθάρισμα.
Τώρα θά πληροφορηθεί ο λαός τήν μεγάλη αλήθεια! Τώρα θά δούμε τήν στάση ορισμένων κομμάτων
Θά γίνει σεισμός 9 R !!!
Φωτεινός Παλαιολόγος ΠΗΓΗ
Share this article :

1 σχόλιο:

  1. ΣΤΟ ΣΤΟΧΑΣΤΡΟ ΚΡΑΤΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΕΠΕΣΕ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ ,ΠΟΥ ΤΕΛΕΛΕΣΘΗΚΑΝ ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΜΕ ΣΥΣΤΗΜΑ ,ΑΡΧΙΚΩΣ ΑΠΟΠΕΙΡΑ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑΣ ΜΕ ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΓΙΟΥ ΜΟΥ ΜΕΣΑ ΣΕ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟ ΤΟΥ ΕΒΡΟΥ ΚΑΘΟΤΙ ΥΠΗΡΕΤΟΥΣΕ ΩΣ ΟΔΗΓΟΣ ΑΡΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΠΕΛΥΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΜΕ ΚΑΤΑΣΗΚΟΦΑΝΤΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ,ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΒΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΜΟΥ ,ΚΑΙ...ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ Ο ΣΥΖΥΓΟΣ ΜΟΥ ΕΠΕΣΕ ΘΥΜΑ ΑΝΘΡΩΠΟΚΤΟΝΙΑΣ ΔΗΛΑΔΗ ΟΙ ΘΕΡΑΠΟΝΤΕΣ ΓΙΑΤΡΟΙ ΤΟΥ ΤΟΝ ΕΓΓΑΤΕΛΕΙΨΑΝ ΣΤΟ ΕΛΕΟΣ ΚΑΙ ΚΑΤΕΛΕΙΞΕ... ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ ΣΥΖΥΓΟΥ ΜΟΥ ,ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΥΝΟΜΟΤΗΣΑΝ ΚΑΙ ΣΥΝΕΛΗΦΘΗ Ο ΓΙΟΣ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΚΑΚΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥΣ ,,ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΒΙΩΝΕΙ ΤΟ ΑΝΗΛΙΚΟ ΜΟΥ ΤΕΚΝΟ ,ΑΠΕΥΘΥΝΟΜΑΙ ΕΙΣ ΤΙΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ ΓΙΑ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ ΠΑΡΑΒΙΑΖΟΝΤΑΙ -ΚΑΤΑΠΑΤΟΝΤΑΙ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΟΥ -ΜΑΣ , ΕΠΙΣΗΣ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΕΦΟΣΟΝ ΕΛΑΒΕ ΓΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΠΕΠΡΑΓΜΕΝΑ ,ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΒΟΥΒΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΚΟΥΦΕΥΟΥΝ ,ΜΕΤΑ ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΣΤΟ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΟΥ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΤΑΜΑΤΙΣΕΙ ΤΟ ΕΓΓΛΗΜΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΜΟΥ ,ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΣΥΝΔΡΑΜΕΤΕ ΓΙΑ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΝΑ ΛΑΜΨΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ,ΤΙ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΜΟΥ,;; ΟΛΟΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΣΚΕΠΑΣΟΥΝ ΤΙΣ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ !!!,ΟΜΩΣ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΔΥΣΜΕΝΕΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ,ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΖΗΤΩ ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ ΝΑ ΜΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΤΑΙ, ΦΟΒΑΜΑΙ ...ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ ΦΟΒΑΜΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΟΥ ,......

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Να είστε κόσμιοι στα μηνύματά σας..Ας σεβαστούμε τον χώρο και τους σχολιαζοντες...

Οικονομία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΔΙΕΘΝΗ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Κράτος

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΥΓΕΙΑ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ναυτιλία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Life Style

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ταξίδια

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ασφαλιστική Αγορά

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »
 
Support : Δημιουργία ιστοσελίδας | Al.Ge Template | Πρότυπο ΒΒ2
Copyright © 2013. "Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ" - All Rights Reserved
Τεχνική Επιμέλεια - Δημιουργία ιστοσελίδας - Εμπνευσμένο από Al.Ge
Proudly powered by Al.Ge Template