Επιστολή αγανακτισμένου Έλληνα στον υπουργό εργασίας κ.Ν.Παναγιωτόπουλο

Πέμπτη 8 Αυγούστου 2013

κ.υπουργέ:
Κατάγομαι από την Ελλάδα, είμαι τριάντα επτά ετών και τα τελευταία επτά χρόνια διαμένω στην Κύπρο όπου έχω νυμφευθεί με Ελληνοκύπρια. Πριν σχεδόν δύο χρόνια είχα ένα εργατικό ατύχημα και μετά από χειρουργική επέμβαση έχω παραμείνει και κριθεί από το ιατρικό συμβούλιο του γραφείου εργασίας της Κυπριακής κυβέρνησης ως ανίκανος για εργασία με ποσοστό ανικανότητας 75%. Η απόφαση του γραφείου εργασίας πάρθηκε το Μάρτιο του 2012 με ισχύ από το Νοέμβριο του 2011. Το γραφείο εργασίας με πληροφόρησε πως θα απόστελναν όλα τα σχετικά έγγραφα, ιατρικά και επιπλέον
υπόλοιπα αναγκαία πιστοποιητικά προς το ΙΚΑ, εφόσον προτού έρθω στην Κύπρο εργαζόμουνα για χρόνια στην Ελλάδα και έχω το δικαίωμα μερικής σύνταξης ανικανότητας για τα χρόνια που έχω εργαστεί στην πατρίδα μου. 
Παρακαλώ σημειώστε πως το ποσό της σύνταξης που λαμβάνω στην Κύπρο είναι διακόσα είκοσι ευρώ μηνιαίως, (μερική σύνταξη), εφόσον δεν έχω εργαστεί αρκετά χρόνια εδώ. Η οικογένεια μας αυτή τη στιγμή είναι πενταμελής και έχουμε τρία εξαρτόμενα τέκνα. Η σύζυγός μου δεν εργάζεται.
Το Μάρτιο του 2012, το γραφείο εργασίας Κύπρου με είχε διαβεβαιώσει πως τα απαραίτητα πιστοποιητικά μου είχαν σταλεί στο ΙΚΑ. Λίγους μήνες αργότερα ήρθε στην αντίληψή μου πως δεν υπήρχε τίποτα σχετικό στο ΙΚΑ και εφόσον ερεύνησα το θέμα διαπίστωσα πως τα σχετικά είχαν αποσταλεί στο ΙΚΑ τον Οκτώβριο του 2012 αντί Μαρτίου όπως μου λέχθηκε. Όπως φάνηκε απλά κάποιος είχε ξεχάσει να τα στείλει αλλά δεν πήρα ξεκάθαρη απάντηση ποιανού ευθύνη ήταν αυτή η καθυστέρηση.
Προσπαθήσαμε τηλεφωνικώς μαζί με τη σύζυγό μου να εντοπίσουμε πού βρισκόταν η υπόθεσή μας (σε ποιό τμήμα του ΙΚΑ) και μετά από σωρία τηλεφωνημάτων στην Ελλάδα, ένα σωρό ευρώ που ξοδέψαμε σε όλα αυτά τα τηλεφωνήματα και κάποιες βδομάδες εντοπίσαμε το αρμόδιο τμήμα και τη λειτουργό που χειριζόταν την υπόθεσή μας. Όπως πληροφορηθήκαμε, η υπόθεση στάληκε το Νοέμβριο του 2012 στο ΚΕΠΑ, για μελέτη και έγκριση από τους αρμόδιους ιατρούς και μας πληροφόρησαν πως θα υπάρχει κάποια καθυστέρηση πιθανόν μέχρι και έξι μηνών με την πιθανότητα ίσως η απόφαση να λαμβανότανε και κάπως νωρίτερα.
Από τότε είμαστε σε αναμονή. Τηλεφωνήσαμε αμέτρητες φορές στο ΙΚΑ και μας αναφέρθηκε πως ΚΑΜΙΑ απάντηση δεν υπάρχει ακόμα από το ΚΕΠΑ. Όπως μας ανάφεραν αρμόδιοι λειτουργοί του ΙΚΑ η υπόθεση δεν μπορεί να προχωρήσει εάν δεν ληφθεί η απάντηση και δεν μπορεί κανείς να κάνει τίποτα όσο αφορά το ΚΕΠΑ και την τόση καθυστέρηση. Μας δόθηκαν κάποιοι αριθμοί τηλεφώνων του ΚΕΠΑ και εδώ και ΜΗΝΕΣ τηλεφωνούμε σχεδόν καθημερινά μα δεν μα απαντά ΚΑΝΕΝΑΣ.

Ερωτώ: Πώς μπορώ να ζήσω με μία σύνταξη των 220 ευρώ και τρία παιδιά ενώ την ίδια στιγμή ΕΙΜΑΙ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΜΕ ΦΤΥΝΕΙ? ΔΕΝ ΖΗΤΙΑΝΕΥΩ ΑΛΛΑ ΖΗΤΩ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΠΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΕΡΓΑΣΤΕΙ ΚΑΙ ΕΧΩ ΤΑ ΑΝΑΛΟΓΑ ΕΝΣΗΜΑ. ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΤΑΘΩ? ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΩ ΦΥΓΕΙ ΕΧΩ ΞΕΓΡΑΦΤΕΙ ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΑΣ? ΤΙ ΑΛΛΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ Η ΥΠΟΘΕΣΗ ΜΟΥ Η ΟΠΟΙΑ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΒΡΑΖΕΙ ΙΣΩΣ ΑΚΟΜΑ ΜΕΣ ΤΟΝ ΦΑΚΕΛΛΟ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΕΠΙ ΟΚΤΩ ΜΗΝΕΣ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΟΥ ΚΕΠΑ?

Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ, ΜΟΥ ΓΥΡΝΑ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ, ΤΟΣΟ ΣΕ ΜΕΝΑ ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΜΟΥ
ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΚΕΙ. ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΟΜΩΣ ΝΑ ΚΑΤΕΒΩ ΑΘΗΝΑ , ΝΑ ΠΑΩ ΕΣΤΩ ΣΕ ΝΑ ΑΡΜΟΔΙΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΝΑ ΖΗΤΗΣΩ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΜΟΥ, ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΠΕΡΝΟΥΜΕ.

‘Εχω αποφασίσει να δημοσιεύσω το πρόβλημα και στην ουσία το παράπονό μου, ως ένδειξη απελπισίας και με την ευχή κάποιος αρμόδιος να ενδιαφερθεί ούτως ώστε να προχωρήσει το θέμα μου για να λάβω τα ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ μου. Έχω κουραστεί να ζω αυτή τη διαδικασία του ψαξίματος και των αναπάντητων τηλεφωνημάτων, των μηδενικών απαντήσεων που έχω λάβει εφόσον η απάντηση που έλαβα από το ΙΚΑ μέχρι τώρα είναι μόνο η αναμονή. Ήδη οι έξι μήνες για το ΚΕΠΑ έγιναν οκτώ και κανείς δεν μπορεί να παρέμβει.
Είμαι συνταξιούχος με ανικανότητα εργασίας. Ζητώ και απαιτώ τα ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ μου καθώς και σεβασμό του κράτους και του συστήματος απέναντι μου καθώς και απέναντι σε κάθε συμπατριώτη μου.
Δεν είμαι ζητιάνος, είμαι Έλληνας που ατύχησα να έχω ένα ατύχημα στην ηλικία των τριάντα πέντε ετών και ζητώ από την πατρίδα μου να μου παρέχει τα δικαιώματά μου σύμφωνα με τις δικές μου εισφορές όταν εργαζόμουνα. 
Έχω κουραστεί να ζω αυτό το φτύσιμο, ειδικά όταν βρίσκομαι μακρυά από την ίδια μου την πατρίδα της οποίας το κράτος θα έπρεπε αυτή τη στιγμή να μην με εγκαταλείπει και να με φτύνει με τέτοιο τρόπο.Θέλω να μου απαντήσετε...Ευθύμιος Δημητρίου
Share this article :

0 comments:

Πείτε μας την γνώμη σας

Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !

Οικονομία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΔΙΕΘΝΗ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Κράτος

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΥΓΕΙΑ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ναυτιλία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Life Style

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ταξίδια

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ασφαλιστική Αγορά

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »
 
Support : Δημιουργία ιστοσελίδας | Al.Ge Template | Πρότυπο ΒΒ2
Copyright © 2013. "Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ" - All Rights Reserved
Τεχνική Επιμέλεια - Δημιουργία ιστοσελίδας - Εμπνευσμένο από Al.Ge
Proudly powered by Al.Ge Template