Τζένη Βάνου: «Δεν φοβάμαι να το πώ,ναί έχω καρκίνο».

Δευτέρα 12 Αυγούστου 2013

Για την μάχη της με τον καρκίνο και το πολύωρο χειρουργείο στο οποίο υποβλήθηκε πριν από ένα μήνα μίλησε η κυρία του ελληνικού τραγουδιού Τζένη Βάνου
 Η αγαπημένη τραγουδίστρια, εξομολογήθηκε στην εφημερίδα Espresso και τον Αλκίνοο Μπουνιά: Δεν φοβάμαι να το πω: ναι έχω καρκίνο, ο οποίος παρουσιάστηκε στην επιγλωττίδα και τον προλάβαμε ένα χιλιοστό πριν ακουμπήσει τις φωνητικές χορδές.Η Τζένη Βάνου, όπως γράφει η εφημερίδα υποβλήθηκε σε εξάωρη εγχείριση και όπως την ενημέρωσαν οι γιατροί, της αφαιρέθηκε όγκπς σε μέγεθος μανιταριού. » Δεν το κρύβω ότι όταν κοίταξα τον γιατρό στα μάτια και μου είπε πως πρέπει να χειρουργηθώ, έπαθα σοκ. Το ίδιο έπαθαν και τα παιδιά μου και κυρίως η κόρη μου που πηγε να …πεθάνει όταν ο καθηγητής βγήκε από το χειρουργείο και τους ανακοίνωσε ότι έχω καρκίνο» εξομολογήθηκε η τραγουδίστρια. 
Η γνωστή τραγουδίστρια ευχαρίστησε τους γιατρούς αλλά και το θεό για το γεγονός ότι όλα πήγαν καλά και έδωσε το μήνυμά της στους καπνιστές με τα λόγια που της είπε ο γιατρός της: » Εγώ δεν είμαι φανατικός αντικαπνιστής,αλλά αυτό που έχεις στο λαιμό σου, είναι καθαρά από το τσιγάρο κορίτσι μου». 
Espresso
Share this article :

0 comments:

Πείτε μας την γνώμη σας

Έχετε κάτι να μας'προτείνετε ... !

Οικονομία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΔΙΕΘΝΗ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Κράτος

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

ΥΓΕΙΑ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ναυτιλία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Life Style

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ταξίδια

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ασφαλιστική Αγορά

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »
 
Support : Δημιουργία ιστοσελίδας | Al.Ge Template | Πρότυπο ΒΒ2
Copyright © 2013. "Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ" - All Rights Reserved
Τεχνική Επιμέλεια - Δημιουργία ιστοσελίδας - Εμπνευσμένο από Al.Ge
Proudly powered by Al.Ge Template